Már éppen integetnék Marinette-nek,miután visszajöttek Alyával de valamiért az elágazó járdán, André felé veszi az irányt.Ekkor pillantok a kezében lévő már csak kehelyre amiben elfolyt a fagyink.Biztosan újjat kér.Ez a legegyszerűbb magyarázat.
Már vagy öt perce üldögélek csendben az egyik lépcsőn, amikor megpillantom Lukàt, aki éppen hozzám sétál.Mégis mikor jött vissza?Azóta nem láttam mióta világ köüli útra ment, mert félt fejedelem kiszedi belőle az én, és katica kilétének titkát.Most viszont itt van,aminek nagyon örülök! Végre meg tudom valakivel beszélni ezt az őrületet.
-Szia Adrien!-köszön ide mosolyogva és ő is mellém helyezkedik.Ez után pedig átkarol és megveregetjük egymás hàtát.
-Luka! Mikor jöttél vissza?-kérdezem.
-Már a nagy őrületbe is itt voltam...-Mondja és leszegezi a fejét.-Talizmán őrzői képzésen vettem részt és amikor katicának szüksége volt rám,azonnal jöttem kb 1 hónappal ezelőtt.Amikor végre a jó oldal nyert.-mosolyog és megvetegeti a vállam.-valóban.Mondom bár még mindig nem tudok szinte semmit arról a napról.
-Van valami baj?-Kérdezi Luka és szemeivel végig vizslat.
-Hát..nincs semmi-dörzsölöm a tarkómat de látom, hogy nem hisz nekem.
-Tudod, hogy nekem bármit elmondhatsz és meg is beszélhetsz-suttogja és ráérősen kacsint.
-nem is tudom Luka.Az egész olyan zavaros-rázom meg a fejem, amikor mögülem egy csilingelő hangot hallok.
-Luka!-Kiálltja Marinette boldogan és a mellettem egyszer még ülő,most álló barátom nyakába ugrik.
-Szia Marinette! De jó, hogy látlak!-Mosolyog.
-Hát te meg hogy kerülsz ide?-vigyorog Marinette még mindig válaszra várva.
-Csak épp erre jártam.Ekkor láttam meg Adrient.-Biccent felém majd visszafordul Marinette-hez.
-És gondoltam ha ő, akkor a többiek is valószínűleg is itt lesznek és igazam lett.-Von vállat Luka és az órájára néz.
-Huh kicsit túl sokáig voltam el.Indulnom kell.Anya már tűkön ülve vár.
-Persze menj csak-öleli meg Marinette.
-Szia Adrien biccent felém és elindul a járdàn.
-Luka várj!-kiabál még neki oda Marinette.
-Majd hívj fel, hogy mikor tudunk beszélni...Négyszemközt.-Veti oda mellékesen elhúzott szàjjal.
Ekkor Luka megfordul és Marinettre mosolyog
Majd hívlak!-mondja és sietősre veszi a tempót.Vajon miért akar Marinette ennyire titokzatosan beszélni vele?-Szűkítem össze a szemem.
-Juj már majdnem el is felejtettem.Alya addig dumcsizott nekem amíg a fagyink teljesen elolvadt sajnálom.-szegi le a fejét bűnbànóan.
-Marinette.-Szólítom meg, amikor felnéz.
-Az csak egy fagyi volt!-A lényeg, hogy te itt vagy.-Mondom mosolyogva.Ahogy látom Marinette arcàt elönti a pír és elfordítja a fejét.Ekkor én felállok és megölelem.Mintha sosem akarnàm elengedni.
Folytatjuk.....
YOU ARE READING
Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"
AdventureSziasztok:) Ez a Miracoulous történet már az 5. Évad után fog játszódni .Az eredeti történettől eltérni,nem fogok.Gondolom ti is álmodoztatok már arról, milyem lenne ha A kedvenc hőseink megtudnák egymásról az igazat és lelepleződnének.Na igen én i...