4️⃣5️⃣. Fejezet

7 1 3
                                    

"Kívànom, hogy talàlj meg másban mindent ami belőlem hiànyzott! De azt a kis dolgot amit bennem találtál, másban SOHA ne találd meg!"

- rendben!- válaszol a pincér lány, és kis fehér magassarkújában, tovább tipegett. Kissé idegesítő, hogy minden létező lány akivel eddig találkoztunk, mind Adriennel volt elfoglalva. De most visszafogtam magam. Nem szóltam hozzà. Emlékeztettem magam a múltkori vitámra ömmagammal."ne járjon az agyad Adrienen" mondta az elmém, és én próbàltam eleget tenni a kérésének. Inkább a kezembe vettem az étlapot, és keresgélni kezdtem a sorok között valami szimpatikusat. Végigpörgettem a szemem a főételeken, leveseken, és mindenen ami csak volt. Durva hely egy repülőtérhez képest. Aztán megakadt a szemem a gyerekmenün: Katica kedvence: sült panírozott csírkefalatok, édesburgonyával. Mellette pedig egy kép szerepelt katicáról. Természetesen mellette rögtön szerepelt a:
Feketemacska kedvence: foghagymás hal, párolt rizzsel. Mellette egy ugyanolyan képpel. És akkor beugrott mi lenne ha kérnék egy katica kedvencét. Úgy értem, fogalmam sincs miért tennék ilyet, de jó poénnak tűnt. És amúgy is. Ezzel talán ràvezethetném Adrient, hogy szeretném vissza kapni  a talzimánom. Ha úgy gondoljàk ez a kaja katica kedvence, miért ne állíthatnám ezt ténnyé? Annyira komoly minden mostanàban, hogy kell valami az életbe ami feloldja a feszkót. Tudom, nem vagyok normális, de egyszer úgyis felkell ezt hoznom, Adrien előtt. Talán ez a legjobb alkalom. Megkell beszélnünk mindent előbb utóbb. És talán ezzel felhívnám rá az ő figyelmét is. Kockázatos de egyben imádom az ötletem. Mire ezt az egészet kigondoltam, már làttam is a pincérünket, aki most egy fekete ruhába öltözött férfi volt, közelített felénk.
-Jó napot. Sikerült választani? Mit hozhatok?- kérdezte udvariasan.
-Öm igen. Én egy grill csirkét szeretnék, sült krumplival, és azzal a vajas mártással.-válaszolt Adrien. Úgy látszik ő vagy nem vette észre a gyerekmenüt, vagy csak eszébe sem jutott macska kedvencét kérni. Ez után a pincér felém fordult, én pedig az étlapra meredve, leadtam a rendelésem:
-Én egy katica kedvencét kérek.-mondtam gondolkozás nélkül. Adrien ràm meredt és talàlkozott a tekintetünk. A tekintetében, értetlenséget, és "mi van"-t véltem felfedezni. De nem zavart. Csak üldögéltem a kis türkiz szíves székemben, a pincérre mosolyogva.
-Rendben, akkor egy grill hasábbal vajas mártással... és egy katica kedvence.-futatta át a rendeléseinket, mire egyetértően bólintottunk.
-És valami mást esetleg? Innivaló?-kérdezte.
-Ó igen el is felejtettem. Én szeretnék egy zöld teát.- kutattam az étlapomban.
-Én tejet kérek.- dobàlta vissza nekem a labdàt, és megint rámmnézett. Na látom a cicus tanul. Egy kicsit meg is mosolyogtatott, de csak magamban. Isten ments, hogy azt higyje már poénnak tartom a hazugságait meg a sajátomat. Csak szórakozni akartam. Ennyi az egész. Mégis Görögorszàgban nyaralunk! Ki kell használnom minden egyes itt töltött percet. Ki tudja mi vár rànk ez után......

⏩folytatjuk⏸

Egy kis infó ha bírod az írásaimat. Elkezdtem egy másik könyvet a címe: Megcsalás a szerelemért. Olvass bele hátha kedvelni fogod💓

Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"Where stories live. Discover now