Már vagy jó ideje itt időzünk az ellenőrzőpultnál. És ezt csak Plagg-nek köszönhetem. Mégis, hogy vehette rá magát ekkora hülyeségre? Direkt mondtam neki, hogy nem rakhatunk sajtot a bőröndbe.Erre belerakja, és nem mellesleg a sajtokkal tölti szabadidejét a bőrönd belsejében. Fogalmam sincs mihez kezdjek, ha észreveszi Plaggot a felügyelő pasas. Remélem Marinette el tudja simítani a dolgokat.Már most ezer köszönetet hordozok a hátamon felé.
-Na igen...Hát azok a sajtok!...Na igen azok az én ájulás elleni gyógyszereim- böki ki végül ezt a fájdalmasan nagy hülyeséget, de bízok benne, hogy megoldja.Hát mégis ő katica!
-A sajtok?-kérdezi a felügyelő fáradtan.Valószínűleg mi még a maradék energiát is kicsavartuk belőle.
-Igen! Nem tudja milyen jó hatásuk van? Ha megeszem egyet, garantáltan nem fogok elájulni!-mosolyog Marinette.
-Jó..Hát akkor jó étvágyat de akkor sem viheti fel a gépre.-Kezdi megint a vitát a pasas.
-Maga vállalná a felelősséget ha és azon a gépen! Ami bizony a maguk gépe az ám! szörnyű halált halnák?-kérdezi mérgesen Marinette.
A felügyelő sóhajt egyet, majd folytatja.
-Meghalni nem fog, csak elájul.Ha pedig elájul akkor a kedves anyuka a fejére löttyint egy pohár vizet és túl is élte!-Szól vissza már mérgesebben. És egy gyors rántással kinyitja a bőröndöt.
Mi Marinettel visszafolytott lélegzettel nézzük, a jelenetet mivel nem látjuk mit lát most a felügyelő őr.Mivel pont azt a bőröndajtót nyitotta fel, ami a mi látótávunkat megszakítja.
Az őr lassan hátrálni kezd, és a kezében felemel egy kis fekete lényt, aki holmi, plüssnek álcázva olvadt be.
-Ez egy játék plüss?-Kérdezi az őr körbeforgatva Plaggot.
-Igen az! Vágom rá kapásból.
-Igen az rendben..De hová tűnt a sajt? Húzza le a bőrönd már mindkét ajtatát és szemünk elé tárja a bőrönd tartalmát.Sajtok nélkül.Hát persze.Plagg volt olyan kedves, hogy amíg Marinette az őrrel szórakozott megette az egész csomagot.
-Bocsánat uram..De milyen sajt?- veszi át a szót Marinette, és szája szélén győzedelmi mosoly bujkál.
-Hát, hogyhogy milyen?..hát..Ami miatt lecsapta ezt a hacacárét!-Mutat Marinettre aki értetlenül mered rá.Játszik az őrrel.És valahogy nekem is kedvem volt beszállni a játékba.
-Uram. Jól van?-kérdezem aggódást tettetve mire a pasas összezavarodik.
-Maguk most szórakoznak velem?-kérdezi ordítva a szemünkbe mire minden élő lény, aki az épületen belül van ránk néz.
Majd az egyik ajtó felöl, két biztonsági őr lépked felénk.És megfogják jó barát felügyelőnk karját.
-Hé hé! Mit csinálnak! Hiszen csak az a sajt!!.. az a játék baba megette!!! Ellenkezik az őrökkel.
-Tudom Frank tudom! Persze!-bólogat az egyikük megértően aztán nekünk súg valamit.
-Még nem pihente ki teljesen a múltkori agyrázkódását kicsit süsü-húzogatja az egyikük a kezét az arca előtt.Amikor elviszik Marinettel óriási nevetésben törünk ki.Zeng tőlünk az épület. Nemhiába. Jó kis páros vagyunk mi ketten...Folytatjuk...❤️
YOU ARE READING
Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"
AdventureSziasztok:) Ez a Miracoulous történet már az 5. Évad után fog játszódni .Az eredeti történettől eltérni,nem fogok.Gondolom ti is álmodoztatok már arról, milyem lenne ha A kedvenc hőseink megtudnák egymásról az igazat és lelepleződnének.Na igen én i...