-Akkor üljön le.-Mondom a mesternek aki, még mindig a szoba közepén szobrozik.
-igen.Jó ötlet.Viszont ehhez neked is ifijú talizmánhordozó le kéne ülnöd.
-Mester megijeszt!-Mondom és tényleg nem hazudok.Eluralkodott rajtam a félelem.
-Hát hol is kezdjem...-csóválja a fejét majd leül az egyik fotelomba, én pedig vele szemben a divatágyamra.
-Hát mondjuk kezdje azzal miért akar beszélni a kilétemről ès macskáéról?
-Hát igaz.Lehet kicsit ferdítettem.Igazából a lényeg feketemacska kiléte.-Néz rám komolyan
-Hogy mi?-töprengek magamban..Mit akar ezzel a mester?
-Öm..jó..de mégis miért??-kérdezem félénken.
-Drága Marinette.- kezdte .(még sosem hívott Marinette-nek.Mindig csak hős vagy ifjú talizmánhordozó voltam.Pláne nem drágának) gondolkozom amikor a mester megszakít:
-Ha belekezdek valami fontosba elvárnám,hogy figyelmemmel kísérj végig.-vizslat én pedig már azonnal csak rá figyelek.
-Rendben.Köszönöm.Akkor.Mint azt tudod, a világon nem csak fejedelem volt a gonosz.Hiszen rengetegen vannak akik még te és macska talizmánjára fonják a fogukat.Köztük egyszerű emberek,gonoszok, és maga a sátáni csapat akikről most beszélni fogok.....Egyszer.Még réges régen volt egy fiúcska.Akit a szülei sosem értettek meg.Mindig vágyott egy kis figyelemre amit sosem kaphatott meg.Mígnem erre az őrzői kar felfigyelt és írt neki egy levelet.
-(hű-sóhajtom)
Abban a levélben említést tettek rá, hogy meghívnák tanoncnak. Hogy tanítsák mindarra , amit egy vérbeli őrzőnek tudnia kell.A gyermek el is jött az őrzők templomába.Ott szolgált majdnem 200évig.Persze nem hallt meg.Mivel mint tudod mi veztők és képzett őrzők az örök élet ajándékának vagyunk szentelve.És ezt,csak akkor bonthatjuk fel ha megkérünk arra egy hivatalos személyt.És azután pedig nyugalomban elhunyhatunk.Na igen.Ez a gyerek aki ekkora már felnőtt lett elkövetett egy szörnyű hibát.Ellopott 4 talizmánt a templomból és felégette azt.De a te mestered az a Fú utána futott.És meg is szerezte tőle a lopott talizmánokat. Ezután azonnal fel akarta bontani nàla az örök élet ajándékát.Ám az az ember erről hallani sem akart.Hanem felkapta az egyik talizmánt a többit pedig beledobta egy szakadékba.Fú a szakadék velé vette az irányt és megprobálta elkapni azokat az ékszereket de sajnos odavesztek.De persze azóta sok megkerült.Világszerte a te segítségeddel is.
A férfi pedig eltűnt addigra mire Fú visszafordult.Eltűnt azzal a talizmánnal ami szinte a legveszélyesebb az összes közül.Azzal a talizmánnak,amivel átváltozhat bármivé.Bármilyen alakot ölthet.És aki ellene van, azt egy nyíllal meg ölheti.Ez az egyetlen talizmán ami ölni tud.Ezért is a legveszélyesebb.Azt hittem, hogy ez az ember már réges régen eltűnt, de amikor kaptam tőle egy levelet megállt a szívem.Hadat üzent Marinette.Hadat neked és macskának! A fő talizmánhordozóknak.Megakarja szerezni a talizmánotokat mint sok mindenki.De már nincs egyedül! Ez idő alatt csatlósokat szerzett! Az örök sátán szolgái.Így nevezik őket.És ölni tudnak mindenért amit nem kapnak meg.Óriási veszélyben vagy, macskával együtt!És Fú-val arra jutottunk, csak úgy élhetitek túl ha ismeritek egymást az álarc mögött is.És tervet kovácsoltok!
-Csak bámulok.Megszólalni sem tudok.Mégis, hogy lehetséges mindez?Tehàt amikor Fú mester azt mondta,elveszítette a talizmánokat ennek akkora történet áll a háta mögött? És ami a még nagyobb kérdésem.Hogy érti azt a nagymester, hogy Fú-mesterrel arra jutottak? Mégis, hogy? Hiszen ő elfelejtett mindent!..Vagy mégsem?
-Nagymester! Mégis, hogy beszéhetett Fú-val-szegezem neki a kérdést.
-Azt hiszem erre neki kell választ adnia.Igaz,amikor beszéltünk, te még nem is éltél mégis tudtuk, hogy csak azok az emberek kaphatják meg a katica és feketemacska talizmánokat, akik akár a halállal is szembenéznek ha úgy esik!
-Úr isten..ÚR ISTEN!-Ordítok kikelve magamból.
-Dehát én erre nem vagyok képes!Nem bírok a halállal szembenézni hisz..hisz csak egy tini vagyok!-pattanok fel, kezemet arcomra téve.
-Nem.Marinette.Te nem csak egy tini vagy!TE vagy katica! És bármire képes vagy!-Ahogy Fú fogalmazott.
-Ezzel azt akarja mondani hogy Fú-mester nem is felejtett el semmit? Mert ezekből a dolgokból erre következtettem!
-buzony,hogy nem-mosolyodik el
-De akkor..A-kkor miért hagyott minket magunkra?-kérdezem szakadozottan.
-szabad teret kellett hagynia nektek.Ha mindig ott van veletek és segít,sosem váltok azzá akik ma vagytok!
-hm..van benne valami-motyogom de akkor is nagyon dühös vagyok! Ez egyáltalán nem volt szép tőle!
-Na de a lényeg! Minnél előbb el kell kezdenetek tervezni, hogy győzitek le a sátán szolgáit.-Mondja nagymester bizogatóan.
-De? Hogyan? Hiszen azt se tudjuk mire számítsunk!
-...halálra! Ha nem vagytok felkészülve!-mered a szemembe.
-és emellett el is mondom ki feketemacska.
-várjon!HOGY MI??! Na nem! Ez túl sok! Egyszerűen túl sok egyszerre! És még ez is? Hiszen vagy 1 éve nem tudom ki ő ! Ez még nem megy!-Ordítom könnyeimmel küszködve.
-Marinette nem késlekedhetünk! Minden perc értékes!
-jó..De nem lenne okosabb ha rákérdeznék? Vagy....Ha elmondaná nekem macska?
—amint említettem! Minden perc számít és ha annyira nagy a dolog mint mondtad nem mernéd.
-De igen! Már megyek is nézze! -Tikki pötyö.... -próbálok átvàltozni de hiába.
-Nem! Vágja tá határozottan.
Most mondom el!
-Nem hiszem el, hogy megtörténik! Annyi idő után! Egy kicsit legbelül szurkolok anyuéknak, hogy pont most törjék rám az ajtót hogy ne kelljen megtudom.De mégis izgatott vagyok.
-Adrien Agreste az.-mondja gyorsan a nagymester nekem pedig kihagy a légzésem.
-Hogy.....mit......mon-do-mondott?-Folytatjuk
YOU ARE READING
Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"
AvventuraSziasztok:) Ez a Miracoulous történet már az 5. Évad után fog játszódni .Az eredeti történettől eltérni,nem fogok.Gondolom ti is álmodoztatok már arról, milyem lenne ha A kedvenc hőseink megtudnák egymásról az igazat és lelepleződnének.Na igen én i...