-Ez most ugye valami poén?!-vizslatom Plaggot "miután a nagymester elhagyta a házunkat szinte fél órával ezelőtt.Abban a fél órában megszólalni sem tudtam.Tudom hogy nem vicc, mert részletesen elmondott mindent a sátán szolgáiról és, hogy halálos veszély fenyeget.De egyszerűen nem tudom elhinni, hogy Marinette, az ÉN Marinette-em legyen katica!Hiszen az lehetetlen! Marinette a barátnőm!Katica pedig szinte a legjobb barátom! És ami a mégfurább.Véleményem szerint katica, és Marinette két teljesen külömböző ember!Nem tudom elhinni.Marinette a megtestesült igazság! Mid eddig azt hittem sosem hazudna nekem, de így teljesen márt gondolok.A saját magam csabdájába estem.Mert ugyanolyanok vagyunk. Ő, és én.Ugyanazzal a problémával és titokkal küzdünk.Most biztosan ő is mint, ahogy én az ágyán fekve próbálja rendezni a gondolatait.Vagy esetleg sír is? Nem.Azt nem bírnám elviselni.Bár most szinte biztos, hogy Marinette jelenlétét sem bírnám viselni.Nem tudnák most egy légtérben lenni vele.Ugyanazt a levegőt szívni.Lehetetlen.Fogalmam sincs mi lesz ezután.Bár,ahogy a mester mondta, majd megkell probálnunk feltünésmentesen viselkedni egymás társaságában ha más is ott van.De kétlem, hogy menni fog.Ilyen helyzetben nem.Aztán majd tervet kell kovácsolnunk, hogy győzzünk.De én elsősorban a magánéletemben akarok győzni.És azt rendezni.Utána jöhetnek, a halálközelni élmények.De valahogy, jelen pillanatban azt érzem, ezt sosem tudom feldolgozni.Annyi emlékünk van! Nekem Marinette-l és katicával is rengeteg! És mind külömböző!Kivéve az a csók azon az estén amikor feketemacskaként csókoltam meg Marinettet, aki valójában katica volt.Tehát én feketemacskaként először szerelmes voltam katicába, aki Marinette.És Marinette szerelmes volt, Adrienbe!Aki feketemacska ezután Marinette szerelmes volt, belém,feketemacskába vagy katica volt?de én valojában, Adrien vagyok, aki Marinette-be szelemes de ezt nem feketemacskaként akarja.... Igazából fogalmam sincs mit beszélek.Csak folynak belőlem az elfolytott szavak.Most olyan gondolatmenet kapkodtam ide, amit még én sem értek. Valószínűleg soha nem is fogok.Ahogy azt sem, hogy életem szerelme,aki egy cuki,kedves,és aranyos lány, hogy lehet a legjobb barátom,.. a társam! (Nino után persze) katica,aki egy vad,erős,és menő csaj, Hogy lehet egy,és ugyanaz az ember...
Folytatjuk...
YOU ARE READING
Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"
AdventureSziasztok:) Ez a Miracoulous történet már az 5. Évad után fog játszódni .Az eredeti történettől eltérni,nem fogok.Gondolom ti is álmodoztatok már arról, milyem lenne ha A kedvenc hőseink megtudnák egymásról az igazat és lelepleződnének.Na igen én i...