Pár percet ácsorgunk még a repülőtől pár méterre.Ellenőrizzük megvan-e mindenünk. Aztàn, besétálunk leadni a bőröndöket.
Beérünk a nagy tágas épületbe, ahol mindenféle szín árnyalatban karistolja a bőröndök kereke a padló üvegcsempéjét.
-Srácok ideadnátok azt a két bőröndöt?-mutat Emily az én kezemben lévő, és Adrien lába mellett álló bőröndökre.
-Persze!-Mondom habozás nélkül, mert tudom, hogy megy ez ha egy repülőtéren nem sietsz a bőröndöd átnézésével, vagy lekésed a géped, vagy küldik a következőt.Ami számomra elég szokatlan, mivel mi van ha drogot akarok felvinni a repülőre vagy baltás gyilkos vagyok olyan baltával, amiket a filmekben látni.Bár ha végignéznek rajtam nem is gondolnàk, hogy az lennék.Ahogy azt se, hogy katica vagyok...
Kiébredve a merengésemből, gyorsan átnyújtom Emilinek a cuccomat, ahogy Adrien is.Az én bőröndömmel kezdik.Lassan rárakják arra a furi fémszerkezetes csúsztatóra, ahol bele is gurul egy gépezetbe.Ahol megtudják nézni kívűlről, nyitás vagy zàrás nélkül, hogy mi van benne.Szerencsére az enyém hiba nélkül àtment.Csak a szokásos dolgaim voltak benne.Szerencsére még Tikkie sem pakolt bele olyan dolgot, amiért át kéne kutatni az egészet, hogy le tudják foglalni.Az enyém után Adrien bőröndjének kellett túlélnie az átvilágítást.És ha azt hittem, hogy ennél az állomásnál gyorsan megleszünk, a temérdek sajd a bőröndben, ennek oda is szúrt.
-Ezek...Sajtok?-kérdezte a felügyelő úr Adrientől.
-ÖÖ...-nyögi ki Adrien.
-Rendben.Akkor mindjárt megbizonyosodunk róla. Ez után a pasas kiveszi a bőröndöt, és kinyittatja az egyik őrrel.Ezek a pillanatok egyikén Adrienre pillantok, aki az inge mögött nézelődik.Mintha keresne valamit. Jaj ne! Esik le hírtelen nekem is mi a baj.Adrien biztosan Plaggot szokta az inge alatt tartani, mivel sosincs nála semmilyen táska.És ha most Plagg nincs ott.Márpedig nincs, akkor .....Csakis a temérdek sajt között lehet a bőröndben!!!
Tennem kell valamit.Azonnal.
-ő várjon! Szólítom meg az őrt, mikor már kész lenne felnyitni a bőrönd egyik ajtaját.
-Igen kisasszony?-kérdez vissza.
-Tudja...-gondolkozom.-Én nagyon....Sokszor.Igen nagyon sokszor szoktam elájulni!-vetem oda az őr szemébe nézve.
-Öm igen.És akkor tehetek önért valamit? Esetleg nincs náluk ez ellen valami gyógyszer?- kérdezi. És ott a pont.
-Dehogy nincs! Az a gyógyszerem, ami abban a bőröndben van.-Mondom és remélem, hogy ez után békén hagy de csak tovább húzza az idegeimet.
-Rendben akkor mindjárt kinyitom, és bevehet belőle.-Mondja.
-Ne!!!-kiabálok rá ijedtben.
-Elnézést de mégis milyen alapon szakít meg a tevékenységemben?-kérdezi ismételten.Most komolyan.Ez csak kérdezni tud? Megszállta valamilyen akuma és a kérdezés képességével áldotta meg vagy mi? Az idegeimre megy.
Gyorsan körbepillantok.A mögöttem álló Emily és Adrien fürkészve néz rám.Emily arckifejezése jelzi, hogy nem érti mit csinálok. Amikor Adrien felé szökik a tekintetem, akkor ő bólint egyet.Ezzel egyértelműen jelzi, hogy folytassam és ne engedjem, hogy kinyissàk azt a bőröndöt.Így hàt tovább folytatom a bájcsevelyem az úrral.
-Hol is tartottam? Ja igen...Kezdem.Az úr pedig a kezébe temetett arccal figyel....Folytatjuk...
YOU ARE READING
Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"
AdventureSziasztok:) Ez a Miracoulous történet már az 5. Évad után fog játszódni .Az eredeti történettől eltérni,nem fogok.Gondolom ti is álmodoztatok már arról, milyem lenne ha A kedvenc hőseink megtudnák egymásról az igazat és lelepleződnének.Na igen én i...