6️⃣4️⃣.

4 1 5
                                    

Az elmúlt napokban elképesztő élményeket szereztünk, itt  Görögországban. Minden csodálatos volt. Egy két helyre, Luka is eljött velünk mert ha már meg kell figyelnie minket, jöjjön  csak ne unatkozzon :) 
Rengeteg helyen voltunk, és szuper dolgokat csináltunk. Annyit nevetettem ebben a pár napban mint még soha, és annyira szerelmes vagyok mint még soha. Szerdán hajókázni mentünk. Óriási hajó, gyönyörű tenger víz, minden szuper volt, vagyis addig amíg Adrien le nem akart fotózni minket a hajó 2. Emeletén a perem mellett. Én mondtam, hogy ez nem jó ötlet de csak nem hallgatott rám. A kép meg volt, minden sikerült vagyis majdnem, mert  a tenger nem volt kedvünkre így sokszor nagy hullámok zavarták be a hajó egyensúlyát. Ilyen volt ez is. Csakhogy az nem csak a hajójét , hanem Adrienét is megzavarta, így a telefonja amivel éppen a képet próbálta kitenni instára kipottyant a kezéből, majd leesett a második emeletre 2 ülés közé. Amikor ez megtörtént, azonnal megijedtünk mondván ennek tuti annyi, de tévedtünk. Nem a telefonnak volt az, hanem
Nekünk. Ugyanis amikor a teló az egyik ülés anyag részéhez ért, átlapozódott az insta egy videóra, amiből folyton, megszakítás nélkül szólt a "mama I'm a Star l'm a super-duper star" trend zenéje. Hát mondanom sem kell, max volt a hangerő, így a hajóút további részében ezt próbáltuk valahogy kiszedni onnan. Csakhogy ez 1 órába telt bele, így ki lettünk tiltva a hajóról. Igaz, Emily kicsit mérges volt de aztán iszonyatosat nevettünk az egész történeten.
Aztán még voltunk a benti medencéknél is, ahol Luka elég sok vizet nyelt, így az orvosiban kötött ki ahol közölték vele máskor szívószállal tegye:) az orvos is elképesztő humorral volt megáldva, így ez is egy vicces történetként  maradt emlékeimben.   Adriennel minden lehetséges helyen csókolóztunk. Ahol csak tudott félrehúzott, hogy élvezhessük egymás társaságát. Csütörtökön, megint a belvárosban járkáltunk, szuvenír után kutatva, majd hazajöttünk 2 karkötővel, hűtő mágnesekkel, és egy baromi ronda fekete macska figurával. Amit tényleg szörnyen ronda volt. Adrien rengeteget nevetett rajta, néha pedig meg is ijesztett vele az ebédlőben. Emily végig kedves volt. Egy szót sem szólt Adriennek arról, hogy igazából mindent elmondtam neki egy nap este. Igazából sosem hozta fel, mégha kettesben voltunk sem, ez pedig nagyon jól esett. Pénteken, vidámparkba mentünk, ahol én mindenképp fel akartam ülni az XXL nevű átpördülős óriás gépre, amit Adrien nagyban ellenzett is, még végül beadta a derekát és végigülte velem rajta azt a pár percet. Mondanom sem kell, utána egy egész óráig, panaszkodott, mekkora óriási félelemben volt része, amin csak nevettem.
Ez a pár nap, amit eddig itt töltöttünk, igazi hullámvasút volt mindegyikőnk számára. Valakinek, a vidámpark eseményei miatt, valakinek  meg egy iszonyat ijesztően ronda feketemacska figura hirtelen előbukkanásai miatt. Mondhatni , tényleg tökéletes napokban volt részem. Ezért is éreztem, valami hamarosan be fog ütni a boldog hétköznapokba.

-Nem kéne itt kint lennünk. Megláthatnak-suttogtam Adrien vállán feküdve a hotel tetején. Mindketten jelmezben voltunk, úgy élveztük a kissé hűvös, de így is meleg nyári éjszakát.

-Hadd nézzék  csak meg, milyen tökéletes barátnőm van.-vigyorodott el, majd úgy igazította fekvését, hogy rám lásson.

-Annyira hülye vagy!-mosolyogtam hozzábújva.

-Szeretek a hülyéd lenni.- nyomott egy puszit a hajamba.

-De.... Amúgy ki mondta, hogy a barátnőd vagyok?- fojtottam el nevetésemet, majd felé pillantottam. Ő pedig mosolyra húzott szájjal felvonta szemöldökét, úgy nézett rám.

-Hát tudod... azért, amiért ennyire nagyon oda vagy értem, engedékeny leszek.-mondta én pedig folyamatosan csak nevettem.

-És amúgy is. A " nem barátnők" csinálnának ilyet?-vonta fel szemöldökét.

-Milyet?- kérdeztem sejtelmesen.

-Azt amit most nagyon akarsz.- vigyorodott el, én pedig megforgattam a szemem, majd közelebb húztam magam arcához és megcsókoltam. Aztán még egyszer.... Ő pedig, hogy jobban tudjon közeledni felült, én pedig immár az ölében ülve csókoltam ajkait.

-Igen. Azt hiszem  a barátnőd vagyok.-suttogtam szájára, majd halkan  elnevettem magam, majd felálltam készen arra, hogy visszamenjünk a szobánkba aludni. Ugyanis, az idő már majdnem elérte az éjjel 2-órát.

-Nem akarok visszamenni.-sóhajtott fel, majd visszafeküdt, úgy bámulta tovább a csillagokat , amik fényt adtak az amúgy sötét Athén égboltjára.

-Haza... vagy vissza a szobába?-kérdeztem majd visszaültem mellé.

-Hàt.... Én nem is tudom....Mindkettő.-sóhajtott.
Teljesen egyet tudtam érteni vele. Csodálatos dolog itt ülni az éjszaka közepén Görögországban távol az összes problémától. Csak egy a baj. Az hogy messze vagyunk tőlük az nem jelenti azt, hogy nem léteznek. Ez pedig másnap bizonyossá is vált.....

Folytatjuk...

Hát helloooooo! Tudom.. tudom. Ez elég sokat csúszott de sok mentségem van😂 de amúgy tényleg nem tudtam nagyon írni mostanában. Főleg M-es műkörömmel rohadt nehéz pötyögni a telón😭 szóval ja. De a lényeg itt van pusziiii✨✨

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: 13 hours ago ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"Where stories live. Discover now