A bőröndös incidens után, boldogan konstatálom, hogy Adrien segítségével győzelmet arattunk.(Ismét;) jó tudni, hogy ez még mindig a régi.A további cuccokat már új felügyelő nézegette végig. Azokban nem volt se sajt, se egy "baba" ami megette volna azt.Ép kész voltunk mindennel, leadtuk a sütis kosaramat és azokat a nagy bőröndöket amiket nem vihetünk fel a gépre. És a hangosbemondó már meg is szólalt, ami betöltötte a repülőteret.
"-A 0034 gépre megkezdtük a felszállást"
Szólt egy nő a mikrofonban.Mi pedig nem is késlekedtünk, el is indultunk a gépünk felé.
-Emily! Mennyire lesz hosszú az út?-kérdezem Arien anyukája mellett sétálva mire ő meg se mukkan.Csak bámul maga elé.
-Emily!-szólítom meg ismét.
-Anyu minden rendben?!-szól Adrien aggódva.Majd Emily, felébred a furcsa transzból és visszaszól
-i-igen?-kérdezi dadogva.Valami baj van.És ezt Adrien aggódó pillantása is megállapította.Egy pillanatra összenéztünk majd vissza Emilyre.
-Anyu? Minden rendben?-kérdezte újra Adrien megismételve önmagát.Majd Emily megállt Adriennel szembe.
-Szívem! Mi volt az a fekete lény a táskádban? kérdezi Emily aggódóan de gyanakvón.És pedig rögtön rájövök mi a baj.Hiszen Emily már látta a kwamikat! Mert a mondás úgy tartja, ha egy ember, vagyis egy régi talizmánhordozó meghal, találkozik a kwamikkal, akik egy szerenáddal ajándékozzák meg.Pontosan tudja mi volt az a fekete lény. Ahogy azt is....Hogy Adrien talizmánhordozó...
Mielőtt Adrien válaszolna, a tudatára akarom adni az elméletem. És annan, ahol most állok ezt tátogom neki:"tudja"-minnél jobban artikulálva ismételgetem a szót mert Adrien értetlenül bámul.Majd Emily is észreveszi, hogy a fia nem igen akar válaszolni, hanem inkább engem bámul.Ő is felém néz, de ekkora már próbálok normálisan viselkedni.Ha az normálisnak vélhető, hogy vigyorgok mint egy dilinyós.De még mielőtt bárki szóhoz juthatott volna, megszólalt az utolsó felszólítás a felszállásra. Úgyhogy mi minden szót eldobva, kezdtünk el rohanni. Amint beértünk a repülőbe, kicsit elszálltak a félelmeim, hogy elmegy nélkülünk.Úgyhogy fellélegeztem, és elkezdtem balra indulni, mert oda volt kiírva a turista osztály.
-Marinette drágám! Te hová mész?-kérdezi Emily. Elég távolinak hallottam a hangját úgyhogy megfordultam.És észrevettem az 1.osztályon lévő, integető Emily-t . Annyira szerencsétlen vagyok! Tudhattam volna, hogy egy olyan gazdag család mint az Agreste, közelébe sem megy a turista osztálynak.Úgyhogy boldogan vettem tudomásul, hogy egy első osztályú útban lesz részem.....Folytatjuk..💜
YOU ARE READING
Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"
AdventureSziasztok:) Ez a Miracoulous történet már az 5. Évad után fog játszódni .Az eredeti történettől eltérni,nem fogok.Gondolom ti is álmodoztatok már arról, milyem lenne ha A kedvenc hőseink megtudnák egymásról az igazat és lelepleződnének.Na igen én i...