Huszonkettedik fejezet:Marinette

5 2 1
                                    

Életem során, még csak 2-szer repültem.Egyszer az osztállyal New York-ba, és még egészen kis koromban, Magyarországra a szüleimmel.De ez valahogy más volt. Teljesen magával ragadott.Az óriási repülőtér, minden szemnek kedveskedett.Ez volt Franciaország hivatalos repülőtere.Itt még sosem jártam.
Amint felébredek a bambulásból, észreveszem, hogy már egyre beljjebb kerülünk.Bele az óriási tömegbe.A síró gyerekekhez, aggódó szülőkig, egészen a friss házaspárokhoz, akik most élik nászútokat. Az ilyesféle helyek mindig tele vannak hangulattal.Hol boldogok az emberek, hol pedig szomorúak.És most egyik helyre sem tudnám magam besorolni.Max azokhoz, akik épp most csekkolnak be a gépre.
-Marinette kérlek ideadnád a jegyed?-kér meg Emily a jegypultnál.
-öm...Persze! Pillanat!-mondom, és már keresni is kezdem a hátizsákomban.
-Megis, hova tehettem..-motyogom összeszorított szájjal.
-Talán a kistáskádban van nem igaz? Add  megnézem-mosolyog Emily, de mielőtt bármit tehetne gyorsan leállítom.
-Ne!-mondom szinte kiabálva.Épp, megúsztam, hogy Tikkie ne kerüljön Emily szeme tanújává.Nem is tudom mit tudtam volna mondani ha meglátja.De ezen nem kéne gondolkoznom, hiszen nem látta.
-úgy értem..Beleborult az italom-makogom összevissza, közben a fejemben lévő Marinettet szidom, mert jézusom! Mégis, hogy férne bele egy kis retikülbe egy üdítő?!
-Máris kiveszem.-Áhh meg is van.-nyújtom Emily felé a jegyemet.
-Tényleg itt bújkált.Megúszta az elázást.-Vigyorgok mint egy idióta.
-Hát..Rendben köszönöm.-mosolyog rám, Emily de látszik rajta, hogy ő sem érti miket hordok össze. Áh..Mit is gondoltam? Mégis mi baj lehetne az elkövetkező egy hétben....!?
Mikor Emily, bár húzós szituációban, de kiváltotta a jegyeinket, indulhattunk is a gépre.
Igazából nem nagyon rajongok a repülőgépekért de ez valahogy most megint más.Ez a repülő más! Óriási! Tudom tudom...mindegyik óriási, de ez most nagyobb mint a többi.Felületén, arany, és rózsaszín színek pompáznak.Az oldalán pedig, közvetlenül az ajtók mellett, egy óriási.....katica és feketemacska poszter..Nagyszerű.Még itt sem hagynak békén.
"Rajtatok a világ szeme köszönjük kedvenc hőseinknek.Talán most ti vagytok itt és léptek ebbe a repülőbe, csak mi nem tudunk róla"
Köszönt a poszter szövege.És hát igazuk van.Katica és feketemacska  nemsokára beteszi a lábát ebbe a csinos kis gépbe.

                    Folyt köv..😄

Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"Where stories live. Discover now