Tizenkilencedik fejezet:Adrien

8 1 2
                                    

Ma elég változatos hangulattal keltem.Örültem, hogy ma indul a valószínüleg, felejthetetlen nyaralásunk.Amiben Marinette is részt vesz.De rossz is a kedvem.Egyáltalán nem tetszett, ahogy Alya a parkban beszélt tegnap Marinettel.Nagyon mérges voltam rá, mert fogalma sincs, hogy Marinettnek milyen nehéz.Én már csak tudom. Kötelezettségei vannak.Elvárásokat kap mindenfelől.Már minden öntelt idióta elvája, hogy megmentse a hülye seggét ha veszélyt észlel.És  ő vagyis (mi) ezt meg is teszi.Többször is.És Alyának az a hálája, hogy hazugnak nevezi? Rendben.Tőlem gondoljon amit akar, de ne vágja a fejéhez mert nem érdemli meg sosem fogja.Valahogy, még mindig érzek valamit ez iránt a lány iránt minden ellenére.Sőt! Talán semmi sem változott.Hm..Még nem igazán tudom eldönteni.
Gyorsan ellnőriztem is, hogy megvan- e mindenem, és lehurcoltam a bőröndöt a lépcsőn.Ekkor megcsippant a telefonom, és a kezembe is vettem, hogy megtudjam ki írt.Amikor meglátom az üzenetet kidülled a szemem, tuti leesik a vércukrom.Másolom:

Adrien üzenete(?!?!?!):Szia borgárkám! Itt a cicusod! Nagyon csini volt az a ruha, ami Lukánál volt rajtad. Honnan  van ? A Miau web shoppból?

Marinette üzenete: ???

Amikor végigolvasom menten az arcomat a tenyerembe temetem.Én megölöm
Plaggot!
Azzal a lendülettel és dühhel caflatok fel az emeletre, ami az üzenet kapcsán jelentkezett.
PLAGG!-Ordítom, és az sem zavar ha valaki meghallja.
Kwamimat, a sajthalmai mellett találom, és éppen eszik. (Megint)
-Megmagyaráznád ezt!? Tolom fekete fejéhez a képernyőt, és szeme elé tàrom az üzenetet.
-Nem értem mi a bajod.Azt mondtad, nyugodtam küldjem el.-Von vállat.De a laza stílus mellett, látom ahogy legbelül nevet rajtam.
-De mégis, hogyan tudtad elküldeni!??-Mondom szenvedéssel teli hanggal és Plaggra meredek.
-Haaaa...Adrien..Adrien..Még semmit sem tanultál? Hisz nézz rám! Mit látsz?- kérdezi, és egy újabb sajtot nyom a szájába.
-Hogy mit látok? Egy zabagép lényt, aki tönkretette a napomat és valszeg Marinettét is egy hülye üzenettel!!-Mondom hangosabban, és beletúrok a hajamba.
-Jó..de azonkívül.Kwami vagyok nem? Ahogy te is mondtad tudod... de te alábecsültél.Egy varázslény bla bla bla... Bármire képes vagyok eszeském.-válaszolja nyugodtan.
-Ezt mondjuk említhetted volna.-állok, még mindig a telefonomat bámulva.
Hát ez már nem az én bajom.-Mondja és teli hasával a takaróra fekszik.
Én pedig legszívesebben egy dinamitra feküdnék most..

Folytatjuk...

Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"Where stories live. Discover now