Ötödik fejezet:Marinette

8 0 0
                                    

-El sem tudom képzelni mi baja van Alyanak mivel szinte felrángatott Adrien mellől akivel éppen elakartuk fogyasztani a fagyinkat.De biztos mindjárt a tudatomra adja.
Egészen, a járda másik felére rángat ahol egy padra telepedünk. Kezemben még mindig az én, és Adrien fagyijág szorongatom amit szégyen szemre véletlenül magammal hoztam.Nemhogy odaadtam volna Adriennek...gondolom utólag.-ajjj annyira szerencsétlen vagyok!
A padon ülve ránézek Alyára aki mereven bámulja a kezemben lévő finomságot.
-Ömm..Kéred?-kérdezem tőle miután egy szót se szól.
-Marinette!!! Jézusom nézd már!-Ez után a számomra érthetetlen mondat után a fagyira majd rám mutat.Aztán a külömböző ízű, és színű gombocokra teszi ujját majd rám mered.
-Alya jó lenne ha kinyögnéd mert fogalmam sincs mit akarsz.Mondom oda egy kicsit feszengve majd barátnőmre pillantok aki kezébe temetett arccal ül.
-Csajszi...-kezdi halkan aztán csak úgy a semmiből rám órdít:André leírta a fagyiban...khm a TE fagyidban!katica ruháját!!-az utolsó két szónál már hallkabra veszi a hangsúlyt nehogy valaki meghallja miről van szó.Rápillantok a már olvadásban lévő fagyimra, aminek az alján lévő 2 gombóc,ami Adrien része lenne,már nagyban lassacskán eltűnt a kehelyben.aztán feljebb csúszik a szemem az én gombócaim felé és elkerekedik a szemem! Kiszen a fagyim piros! És fekete pöttyök(vagy ahogy André szépítette,csokidarabkák) díszelegnek rajta.Mindemellett egy kék kis gombóc is a szememnek ütközik.Amivel nem lenne kivetnivalóm, csak hogy ez a két szín,ha a feketét is beleszámítjuk három,akkor..Katica ruhájának színeit és haját kapjuk!-és ez a rohadt fagyi az enyém!André nekem címezte!csak nekem.
-Mégis...hogyan-mondom ki alig érthetően ezt a két szót mert nem tudom elkébzelni André honnan tudja, hogy ki vagyok?!-vagy lehet,hogy ez is egy véletlen egybeesés?-nem hiszem.
-Ugye ugye.-én is ezt mondom.-Csóválja a fejét Alya és szomorúan rámmered.Aztán az arca mosolyra vált.
-De tudod..Szerintem nincs miért aggódnod.Nem hiszem, hogy most jött rá..-Pillant Alya a telefonjára, majd nekem mutatja.A képernyőn pedig a "fagyizások Andrénál" galéria mappa tárul a szemem elé.
Amikor meglátom mindegyiken a saját gombócaimat a szám elé kapom a kezem.szinte mindegyikben szerepel valamilyen elrejtett formában katica..
-Hiszen André-harapom el a mondatom végét mert Alya megszólal:
-A kezdetektől tudja.helyesel Alya és vállon vereget.Én pedig csak bámulom a már leveses kelyhet amiről már csöpög le az egyszer még épp fagylalt.
-És most mit akarsz csi-csinálni.-kérdezem és elharapom az utolsó szót.Hiszen már rengetegen tudják a kilétem.Ott van Luka,Alya,Kagami,talán Félix is,és most André?-Kezdem úgy érezni, hogy bajban van a személyazonosságom..
-Hogy, hogy mit?-kérdezi Alya válaszra várva.
-Hát mert mintha azt akartad volna ezzel, hogy csinálnunk kellene valamit.Mondom, lehajtva a fejem majd felnézek.
-Hát én kisanyám nem nagyon tudok.Ellentétben veled-mutat rám.
-Mi? Még is mit vársz? Hogy menjek oda André -hoz aki már a kezdetektől fogva tudja a titkom és kérdezzem meg hogy Amúgy honnan?-meredek Alyára ő pedig büszkén mosolyog.
Pon-to-san.-szótagolja és már fel is áll jelezve, hogy visszaindul.
Alya lassan elhagyja a padot, én pedig veszek egy nagy levegőt és én is elindulok.Amikor visszaérek a többiekhez eldöntöm a fejem  jobbra Adrien,  balra pedig André irányába.Most mit csináljak?kérdezem magamtól.hu na jó Marinette meg fogod oldani! Az isten szerelmére te vagy katica!

                       Folytatjuk....

Miracoulous🐞🐈"Ketten a világ ellen"Where stories live. Discover now