מזל של מזליסטים

167 27 6
                                    

נ.מ. פרסי

בימים הבאים של בית הספר גילית על עצמי משהו מעניין: אני מזליסט ברמות מפחידות. אני אסביר למה אני מתכוון.

במהלך השבוע הראשון של הלימודים עוד לא עשיתי שום מתיחה מכוונת, ורק תכננתי כמה מתיחות עם קיף. לכן השבוע הזה עבר די טוב, בלי סכנה לעונשים, וכל מה שהיה מעניין זה ההתפשטות המהירה של סיפור הגלימה של גילי.

האמת היא שתדמית הילד הטוב שלי רק התחזקה. גילי כמעט חיבקה אותי כשהיא ראתה אותי ביום רביעי, שמחה שזה אני ולא סופי, המורה להיסטוריה המשיכה לחשוב שאני מתמיד ולכן אני יודע מלא פרטי מידע שמצוירים אצלי ולא כתובים בספרים, המורה של שיעור היקום עוד לא קלט שאני ישן בכל השיעורים שלו, בלימודים רב זניים גם הייתי די טוב בזכות הציורים המדויקים, באלמנטליזם המשכתי להיות ממש טוב, בהידרוקנטיקה אני פשוט התאמנתי עם הכוחות שלי ונתתי למורה לבהות במה שאני עושה בהלם, ובספורט הייתי טוב ולמדתי איך לתעל גם את האנרגיה של עצמי בצורה יעילה וגם את של האנשים האחרים, חוץ מזה שגם למדתי לווסת את חום הגוף שלי. זה די מגניב.

שתבינו עד כמה שהמורים היו מרוצים ממני, אני הוזמנתי למשרד המנהלת שוב רק כדי שהיא תוכל להגיד לי כמה שהמורים מרוצים ממני, ושהיא שמחה שהספרים כל כך עזרו לי.

בהתחלה לא הבנתי למה היא כל כך מתלהבת שהיא מזמינה אותי שוב למשרד שלה רק כדי להגיד כמה אני נהדר, אבל אז ראיתי שכתוב על חלק מהספרים שלי שגם היא עזרה לכתוב אותם, ואז גם הבנתי למה היא הדגישה את זה שהכל בזכות כמה שהספרים עזרו לי.

במהלך הזמן הזה בוב כבר הספיק לקבוע שכולם ביקום הזה חבורת טיפשים אידיוטים חסרי תועלת, והתלונן על זה שכזאת קבוצה מטומטמת של כסילים מיותרים קיבלה חיי אלמוות.

הוא באותה הזדמנות אמר שזה אותו דבר כמו אצלנו בעולם, והתחיל לתת דוגמאות, עד שהוא הבין שאני שומע רק צפצופים.

בכל מקרה, נחזור לזה שאני מזליסט. ובכן, בשבוע הראשון זה עוד לא התבטא בצורה בולטת, אבל בשבוע השני זה היה לי כבר ממש ברור.

השבוע השני היה הזמן שבו אני וקיף החלטנו להוציא את התוכניות שלנו לפועל, מה שכנראה ישכיח מכולם שסופי פוצצה לגילי את הגלימה.

היו לנו שתי תוכניות מרכזיות, ובכל אחת מהן היה צריך שאחד מאיתנו יעשה הסחת דעת, בזמן שהשני יעשה את עיקר התוכנית.

בתוכנית הראשונה, שאותה המצאתי אחרי שקיף סיפר לי על קיומם של מאסקוגים, אני הייתי אמור ליצור הסחת דעת, בזמן שקיף יכניס עדר מאסקוגים לתוך בית הספר.

המאסקוגים כבר היו מוכנים בחורשה ליד, ורק היה צריך שלא ישימו לב בזמן שהם נכנסים לכל המסדרונות וממלאים את כל הכיתות.

פרסי ג'קסון בערים האבודותWhere stories live. Discover now