9. Bölüm- Kim Bilir?

969 109 127
                                    

Bu bölümü biraz beklettim çünkü bir baktım ki yaklaşmaktayız 2k okumayı gördükten sonra atmak istedim.
ve 2k olmuşuzz.
Okuyan herkese sonsuz teşekkürler 🩷
Yıldızlar ve yorumlar kalbimin bir köşesinde ♥️
Şarkı ekledim umarım görünüyordur. Yeri geldiğinde açarsanız çok hoş olabilir.
Keyifli okumalarr

"ÇİNGENEEĞM" diye bağıran Sarp'la kendime geldim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.



"ÇİNGENEEĞM" diye bağıran Sarp'la kendime geldim. "Karım nerede lan benim?" diyen Erdem'leyse sinir katsayım yükselmişti. Ben bu iki sarhoşu Aziz'e sahip çıkmaları için göndermiştim değil mi? İnanılmazdı. Resmen Aziz olmasa evin yolunu bulamayacak haldeydiler. Sarhoş olması gereken şu an bana sırıtarak bakan, gözleri parlayan herif değil miydi? Gayet ayık görünüyordu.

"Çingenem" diyerek Aziz'in kolundan kurtulan Sarp kendini evin içine attı ve kollarını birbirine bağlamış, karşısındaki sarhoşları yargılayan Meryem'e sarsak adımlarla yaklaştı. Tam önünde durup sarhoş haliyle tam beceremese de gözlerinin içine bakmaya çalıştı. "Karagözlü çingenem!"

Meryem kollarını çözerek bir elini burnuna getirdi. "Iyy leş gibi alkol kokuyorsun ya!" Meryem'in tepkisine deli deli gülmeye başladı Sarp. "Aşkınla tutuşup yandım kız!" deyip kollarını Meryem'e doladı. Meryem'in bir eli burnunda bir eli bedenlerinin arasında kaldığı için Sarp'ı uzaklaştıramıyordu.

"Karım nerede karım? Karım var benim nerede o?" Erdem'den çıkan sesle dikkatimizi tekrar kapıya çevirdik. Leyla kocasını teslim almak için kapıya ilerlerken Aziz de hem kendisinin hem Erdem'in ayakkabısını çıkarmaya çalışıyordu.

"Aha karım! Karım gelmiş! Çocuğumun annesi. Güzeller güzelim!" deyip vakit kaybetmeden o da Leyla'ya sarıldı.

"Kocam siz ne yaptınız böyle ya? Biz sizi bunun için mi gönderdik meyhaneye. Sizin bu çocuğa sahip çıkmanız gerekiyordu." dedi o sırada dış kapıyı kapatan Aziz'i göstererek.

"Bir daha peşime adam takacağınız zaman alkol toleranslarının daha yüksel olmasına dikkat edin lütfen." Gözleri bendeydi ama Leyla'ya söylüyor gibiydi. "Duydunuz mu Birce Hanım?" Yanılmışım, bana söylüyormuş.

"Bir daha bana meyhane konumu atmazsan peşine adam göndermeme gerek kalmaz." En haklı benmişim gibi konuşuyordum.

"Ha, ben seni düşünmeye devam edeceğim diyorsun yani? Olur bana uyar. Memnun olurum." Elleri cebinde rahatça kapının önünde dikilmeye devam ediyordu.

"Ulan bırak artık beni tamam yeter!" diye bir ses duyuldu Meryem'den. Onları geride tamamen unutmuştum. "Olmaz bırakmam! Bırakınca her şey çok kötü oluyor bırakmam." Sarp öyle bir sarılıyordu ki Meryem'in konuşmaya nefesinin olmasına şaşırdım.

"Daha önce bıraktın sen alışkınsın. Bırak hadi." Bu durumda bile laf sokmaya devam ediyordu. Ne diyebilirim ki? Gerçekten laf sokmayı seven kadınlarız.

Yirmi DokuzHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin