အခန်း (၈၀.၂)

872 130 0
                                    

အခန်း (၈၀.၂)

”ဟုတ်တယ်။ ဆုဝန်က ပိုက်ဆံအများကြီးရှိတဲ့သူမှ မဟုတ်တာ။ သူက ဂုဏ်ရှိတဲ့ ယောက်ျား ရထားတာလဲ မဟုတ်ဘူး။ သူက အဲ့လို ဘဝမျိုးမှာ နေနိုင်တဲ့သူတစ်ယောက်မဟုတ်ပါဘူး”

“ဟုတ်တယ်၊ အဲ့လိုဘဝမျိုးမှာနေချင်ရင် ယန်ယွင်ရန်လိုမျိုး ယောက်ျားကောင်းကောင်း ရွေးချယ်သင့်တယ်။ အဲဒါမှ မင်းရဲ့ဘိုးဘေးတွေက အုတ်ဂူထဲကနေ ပျော်နေတော့မှာပေါ့”

“ငါပြောလိုက်မယ်။ နင့်မှာ အချိန်တွေပေါနေရင် ကိုယ့်အနာဂတ်ခင်ပွန်းလောင်းကို စာသေချာ လေ့လာနိုင်အောင် လုပ်ဖို့ပဲ ကြိုးစားပါဦး။ အဲ့လိုမဟုတ်လဲ တစ်ဘဝလုံး ဒီစီးပွားရေးအသေးစားလေးနဲ့ ပျော်ရွှင်နေလိုက်တော့။ စဥ်းစားကြည့်ပါဦး။ အဲဒါက တကယ့်ကိုခက်ခဲမှာနော်” ဝဝဖိုင့်ဖိုင့် မိန်းမကြီးတစ်ဦးကလည်း ဝင်ပြော၏။

စကားပြောပြီးနောာက် သူမသည် သူမပါးစပ်ကို လက်နှင့်အူပ်ကာ ထပ်ပြော၏ “အိုး ငါကလဲ မေ့တတ်လိုက်တာ။ တာအိုဘုန်းတော်ကြီးက ဟောထားတာပဲ။ အကယ်၍ သူသာ နင့်ကိုလက်ထပ်ရင် ဒီစာမေးပွဲကို အောင်ပြီး ရှေ့ဆက်ဘဝကို အလုပ်ကောင်းကောင်းရပြီး ဖြတ်သန်းဖို့ဆိုတာ မဖြစ်နိုင်ဘူးတဲ့လေ။ အဲ့တော့ နင်က ယွင်ရန်လို မဟုတ်ဘဲ တကယ့်ကို အသုံးမဝင်တာပဲ။ ယွင်ရန်ကတော့ အဆင့်မြင့်ကျောင်းသားကို လက်ထပ်ပြီး ချမ်းသာတော့မှာ”

ဆုဝန်က ပြုံးလိုက်၏။ “မိန်းကလေးယန်က တကယ့်ကို ဂုဏ်ရှိတယ်လို့ သတ်မှတ်ခြင်းခံရတဲ့သူတစ်ဦးပါ။ သူမ တစ်ဘဝလုံး ချမ်းချမ်းသာသာနဲ့ ကောင်းကောင်းနေရမှာပါ။ ကျွန်မကတော့ အဲ့လိုဂုဏ်တွေ ဘာတွေ ရှိတဲ့သူတစ်ဦးမဟုတ်ပါဘူး။ အဲဒါကြောင့် ကျွန်မကိုယ်တိုင်လဲ ခုလို သူတော်ကောင်းတရားတွေနဲ့ မအပ်စပ်ပါဘူး။ အဲ့တော့ ကျွန်မကို ခဏလောက် ဖယ်ပေးကြပါဦး။ ကျွန်မ နောက်မိသားစုကို ဆန်နဲ့ ခေါက်ဆွဲတွေ ဝေဖို့ သွားရဦးမှာ မို့ပါ”

“မိန်းကလေးဆုရယ်၊ အဲ့လိုလူတွေနဲ့ စကားတွေအများကြီး လေကုန်ခံပြီး ပြောမနေပါနဲ့။ ကျွန်တော်တို့တွေ မိန်းကလေးရဲ့ နတ်မိမယ်လေးလို စိတ်ထားကို ခုရက်တွေမှာ သိခဲ့ကြပြီးသားပါ။ အကယ်၍ ကျွန်တော့ကို လာကြည့်ခိုင်းရင်တောင် မိန်းကလေးဆုက တကယ့်ကို လူကောင်းတစ်ယောက်ပဲ မိန်းကလေးရဲ့ သတို့သားလောင်းကလဲ အဆင့်မြင့်ကျောင်းသားတစ်ဦး ဖြစ်လာမှာပါပဲ။ ဒါပေမဲ့ ဒီမိန်းကလေးယန်နဲ့ သူ့နံဘေးက မိန်းမတွေဟာ တကယ့်ကို ကြောက်ဖို့ကောင်းအောင် လျှာထက်လွန်းပြီး စိတ်ထားဆိုးလွန်းတယ်။ ပြီးတော့ သူလဲ တူတူပဲလေ။ သူ့အနာဂတ် ခင်ပွန်းလောင်းကရော အဆင့်မြင့်ကျောင်းကို ကျိန်းသေပေါက် ဝင်ခွင့်ရမယ်လို့ ‌ပြောရအောင်အထိ ကံကောင်းလို့လား”

မယ်ကံကောင်းလေးရဲ့ ဘဝတစ်ကွေ့Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz