Kochany Harry,
Nie martw się tym. Każdy czasami ma problemy ze znalezieniem chwili wolnego. Mam jednak nadzieję, że w tym czasie znalazłeś moment, aby przeczytać te siedem listów, które Ci wysłałem.
Tęsknię za Tobą każdego dnia. Wiem, że to może śmiesznie brzmi, bo nie jestem typem słodkiego opisywania uczuć, ale to prawda. Powoli zapominam zapachu Twojej skóry, a tego bym nigdy sobie nie wybaczył. Dobrze, że ferie już za chwilę, a potem kilka tygodni i święta z Tobą.
Twój Draco.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'
Draco,
Poza meczem, który wygraliśmy, w szkole była jakaś masakra. Nauczyciele uwzięli się na nas i postanowili codziennie robić sprawdziany lub kartkówki, nie mówiąc o ilości pracy domowej. Nawet Hermiona nie wychodzi z książek jeszcze bardziej niż wcześniej. Chociaż może to jej system radzenia sobie z rozstaniem, ale nie mam odwagi zapytać, bo warczy jak się tylko do niej ktokolwiek zbliży. Co nie przeszkadza Blaise'owi włazić jej za skórę, a Pansy regularnie jej przeszkadzać. Cieszę się, że po Twoim wyjeździe, ta dwójka się od nas nie odsunęła, ale jak dalej będą denerwować Hermionę, to mogą źle skończyć.
Jak Ci mijają ferie z rodzicami? Przyślij mi kilka swoich zdjęć, abym mógł jeszcze bardziej za Tobą tęsknić. O ile to możliwe. Nie miałem jeszcze czasu usiąść do tych wcześniejszych listów, bo odpisywanie na bieżące od Ciebie zajmuje kupę czasu, ale zrobię to. Nie chcę, aby zabrzmiało to tak, jakby mi Twoje listy przeszkadzały. Po prostu teraz wszystkiego jest jakoś za dużo.
My ferie spędzamy u mnie w domu, ale nie jest tak kolorowo. Hermiona, Ron, Pansy i Blaise oraz Neville, będą dwa tygodnie u mnie, bo sami skontaktowali się z Syriuszem i uknuli plan, aby zrobić Krąg Nauki. Pojebało ich, ale Syriusz się zgodził, bo nasz dom jest największy. Znaczy się domy Pansy i Blaise są o wiele większe, ale tylko Syriusz zgodził się na ten pomysł. Nie pytaj czemu nie zostaliśmy w szkole, bo sam tego nie wiem.
Harry.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Kochany Harry,
Ferie, ferie i po feriach, a teraz czeka mnie również masa egzaminów i testów. Chyba nauczyciele wzięli sobie przykład z Hogwartu, bo od powrotu z Malediwów nie mam czasu nawet się porządnie wyspać. Ale z drugiej strony, skoro chcę jak najszybciej się stąd uwolnić, to może taka nauka pozwoli mi przeskoczyć rok i zdać egzaminy szybciej? Małe są na to szanse, ale dzięki temu będę miał możliwość być obok Ciebie o wiele szybciej niż za dwa lata.
Dobra, marzenia na bok. Mam nadzieję, że spotkamy się na święta, bo powoli usycham z tęsknoty. Mam nadzieję, że Krąg Nauki nie pozabijał się wzajemnie oraz że Pansy nie obśliniła Syriusza, gdy zauważyła, że to jej ulubiony pisarz. Bo na pewno to zauważyła, nawet jak się Ci nie przyznała. Poznałem po tym jak mi napisała w liście, że Twój tato jest seksowny. Jak będzie się do niego dobierać to trzepnij ją w moim imieniu.
Kocham Cię,
Draco.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~'''''
Kilka miesięcy później.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~''
Najsłodszy mój Harry,
Nie wiem jak mam zacząć ten list. Każde słowo, które muszę napisać boli mnie, ale wiem, że nie mam wyjścia jak wypuścić je z siebie na papier.
Nie będę mógł się spotkać z Tobą na święta, bo nie wracam do Anglii. Dostałem możliwość odbycia dwutygodniowego kursu medycznego na Słowacji i mam zamiar wziąć w nim udział. Wiem, że mieliśmy plany, ale taka okazja nie trafia się często. Poza mną jedzie tylko troje innych uczniów.
Mam nadzieję, że się nie gniewasz. Pansy i Blaise są trochę na mnie źli, bo wystawiłem ich na przerwie świątecznej, a potem przez rodziców na świętach, ale trudno. To przyjaciele, więc zrozumieją. Tak samo jak mam nadzieję, że i Ty zrozumiesz. Na pewno będziesz zawiedziony, ale mam nadzieję, że wiesz, że taka szansa jest jedna na milion. Jednak moje kucie od rana do wieczora się na coś przydało. Proszę, wybacz mi.
Hermiona napisała, że czuje się lepiej. Od rozstania minęło pięć miesięcy, więc cieszę się, że się w miarę szybko pozbierała. Jack napisał do mnie ostatnio - nie ma zamiaru się poddać i ma zamiar na nią czekać. Napisałem to jej. Może nie powinienem się wtrącać, ale jeśli są w sobie zakochani, mają prawo wiedzieć co i jak.
Jak znajdziesz chwilę to odpisz.
Twój na zawsze,
Draco
CZYTASZ
Sentire tuum gustum #drarry
FanficAkcja opowiadania dzieje się głównie piątym roku. Rodzice Harry'ego nie żyją, ale Lord Voldemort nie przetrwał tamtej nocy. Od piętnastu lat świat zapominał o Czarnym Panu, a Harry jest wychowywany przez Syriusza. Jego życie było prawdziwą sielanką...