Prolog

28.3K 932 40
                                    

,,Nemýlil jsem se. Opravdu vypadáš jako princezna"

.....

,,Není o čem mluvit Tede" Ted se na mě zoufale podívá a trochu zesílí stisk na mé ruce.

,,Ale ano Beth, chci ti vysvětlit co se vlastně toho dne stalo" namítne Ted a já ho propaluji očima plnými hněvem.

.....

,,Co budeme dělat, když nejdeme do školy?" zeptám se ho a sednu si na postel.

,,No... Dalo by se dělat hodně věcí..." řekne Nico, sedne si vedle mě a spojí naše rty

.....

,,Staneš se mojí přítelkyní princezno?"

.....

,,Já tě mám pořád rád Beth!" křikne zoufale Ted a mě se hrnou slzy do očí.

,,Ale já tebe ne!" Řekla jsem a z očí mi stekla jedna slza. Ted mě chytil za ruku, ale já se mu vytrhnala a utekla jsem na holčičí záchody.

.....

,Věděl jsem že změníš názor. Jdi si zbalit na týden za tři hodiny vyrazíme" Běžím nahoru a začnu si házet věci do kufru. Pokud uvidím Isabellu, tak pojedu kamkoliv.

.....

,,Slib mi že se mnou zůstaneš navždy" šeptne ona a podívá se na mě svými uslzenými oči

,,Navždy" řeknu jí a chytím její ruku a usměji se na ní


Jmenuji se Annabeth Johnsová a je mi sedmnáct let. Pokud vás zajímá můj vzhled, tak jsem až moc malá dívka s světlou pletí, nevýraznými hnědými vlasy a celkově nejsem ničím moc zajímavá ani výjimečná. Jediné co mě aspoň trochu odlišuje, jsou výrazné zelené oči.
Bydlím sama s matkou. Má matka je můj přesný opak. Je sice taky dost malá, ale má mnohem ostřejší rysy v obličeji než já. Vlasy má těsně nad ramena a jsou medově blonďaté. Oči má modro s nádechem šedé.
Ptáte se proč bydlím jen s matkou? Otec nás opustil když mi byly tři roky a nechal mojí, tou dobou dvacetiletou matku samotnou.
Můj život se ale změnil jednou zprávou...

Tohle je menší prolog k mému příběhu a doufám že vás zaujal a chci vás varovat. Moje staré kapitoly nejsou nic moc, dobré začnou být podle mě až od kapitoly Nico je idiot, ale stejně vás prosím aby jste si i ty horší kapitoly přečetli a snad se vám bude můj příběh líbit :)

Cathy-corn

I hate you! I love you too!Kde žijí příběhy. Začni objevovat