,,A čím bude dnešek výjimečný?" táže se mě Beth a přejede si jazykem po spodním rtu a já mám co dělat abych z ní teď nestrhl alespoň tu košili.
,,Dnešek bude výjimečný, protože tě konečně uvidím v celé tvé kráse" usměji se na ní a lehce jí políbím na rty.
Po chvíli jsem se od ní neochotně odtáhl, protože mi docházel vzduch.
,,Víš že tě miluju?" zazubil jsem se na Beth a aspoň jí chytil za ruku.
,,Vím a nadšená z toho nejsem" ušklíbne se Beth a já se na ní uraženě podívám.
,,Ještě včera to vypadalo jinak" řeknu provokativním hlasem a mrknu na ní. Beth zrudne a přejede si prsty a místečko kde má být vystaven můj mistrovský výtvor, ale je zakrytý.
,,Opravdu jsi si je musela zakrýt?" zeptám se a naoko smutně si povzdechnu.
,,Ano musela" odpoví mi razantně Beth a její obličej zase nabere o odstín rudější barvu než před tím. Prejdu k ni blíž a nakloním se k jejímu uchu, o které se otřu rty.
,,A zakryla jsi si i ten poslední a taky největší a nejkrásnější? Jeho tvoření se mi zamlouvalo nejvíce" zavrním ji do ucha a jemně ho skousnu.
,,Už poněkolikáté říkám že tady jsou lidi" špitne Beth stydlivým hlasem a já se ji podívám do očí.
,,Ale večer tam žádní lidé nebudou" brouknu a ona ještě víc zčervená
,,Ty se nám nějak rozjíždíš Beth" křikne někdo naším směrem a já se otočím. Běží k nám Becca a šla ruku v ruce s blonďatým chlapcem, který se na ní usmíval.
,,Říká ta pravá" vrátí jí to s úšklebkem Beth a významně povytáhne obočí. Nechápavě se na obě podívám a pak mi to docvakne. Ten kluk vedle Beccy, je Ted a Becca s ním chodí. Mám opravdu pomalé vedení.
,,A co tady vlastně děláš ty Nico?" zeptá se mě tázavě Becca a ze široka se usměje na Teda.
,,Přišel jsem si pro Beth, mám pro ní překvapení" tajemně se usměji a Beth se najednou plácne do čela.
,,Sakra, já jsem ale Becce slíbila že se k ní domů půjdu učit. Becco hele vadilo by ti hodně, kdybych dneska k tobě nešla?" řekla Bet a tváří se u toho provinile.
,,Jasně že jí to vadit nebude, aspoň budeme mít čas pro sebe" řekl Ted a přitiskl svoje rty na ty její. Beth udělala zhnusenou grimasu a naznačila že zvrací.
,,Ne nebude mi to vadit" usměje se Becca potom co se od ní Ted konečně odtrhl.
,,Takže když jí to nevadí, budeš tak laskavá a doprovodíš mě spanilá princezno?" dramaticky řeknu, kleknu si na jedno koleno a přemáhám se abych se nezačal smát.
,,Jistě urozený pane" řekne Beth s cukajícími koutky a udělá pukrle. Chytím ji za ruku a vydám se i přes pohledy všech lidí ze dvora s Beth na stanici tramvaje.
,,To už jsme tady?" překvapeně se mě zeptá Beth když po několika minutách vystupujeme z tramvaje. Mně se to taky zdála jako chvilka, celou cestu jsme se bavili o naprostých blbostech, smáli se a cesta nám ubíhala rychle.
,,Už to tak vypadá a teď pojď, dáme si hromadu zmrzliny" usměji se na Beth a líbnu ji na tvář. Beth mě chytí za ruku a spolu jdeme kousek k budově naproti nám.
,,Tak jakou si dáš?" Zeptám se Beth a sám přemýšlím jaké vypadají nejlépe.
,,Nevím....Hmmm.... Asi vanilku, čokoládu s pomerančem, višeň, pistácie a cookies" rozhodne se po chvilce Beth a ukáže na zmiňovaná příchutě.
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...