,,Beth, počkej!" Úsměv mi zmizí z tváře když poznám čí je to hlas. Otočím se a uvidím.....
Vysokého chlapce s světle zelenkavými oči, troškou pih na obličeji a blonďatými vysoko vyčesanými vlasy, jak běží za mnou. Zamrkám a hned co se vzpamatuji tak začnu utíkat. Snažím se běžet co nejrychleji, ale nestačí to. Cítím jak je už těsně za mnou a ještě zrychluji. Píchá mě v boku a a začaly mi padat slzy z očí.
Ucítím stisk na své ruce a srdce mi začne zrychleně bušit od běhu a jeho přítomnosti.Snažím se vykroutit z jeho ocelového sevření, ale marně. Otočí si mě čele k sobě a naše oči se střetnou. Vydýcháváme se a v tichosti si hledíme do očí. Jeho jsou plné odhodlání a smutku, z mých sálá bolest s hněvem a padají mi z nich slané kapky.
,,Dlouho jsme se neviděli Ann..." promluví on první a rozřízne ticho. Slzy mi začnou vytékat rychleji a já se musím přemáhat abych tady nezkolabovala a nezačala vzlykat. Stále se mu snažím vytrhnout, ale jsem moc slabá. Cítím se jako srna chycená v pasti.
,,Řekni něco Beth.... Prosím cokoliv" zašeptá už trochu zoufale a já odvrátím pohled od jeho tváře. Nechci ho vidět, nechci ho znát, nechci s ním mluvit. On mi jemně chytí tvář do dlaní a zabrání mi tak odvrátit obličej.
,,Prosím mluv se mnou Beth..." řekne potichu a dívá se mi neustále do očí. Narovnám se, potlačím další slzy, které se mi snaží dostat ven a chladně se mu podívám do očí.
,,Není o čem mluvit Tede" Ted se na mě zoufale podívá a trochu zesílí stisk na mé ruce.
,,Ale ano Beth, chci ti vysvětlit co se vlastně toho dne stalo" namítne Ted a já ho propaluji očima plnými hněvem.
,,Oba moc dobře víme, co se stalo. Já jsem ti nedala a ty jsi potom lhal Kate a s ní si se vyspal, i ona to přiznala" vyštěknu po něm a o se na mě smutně usměje.
,,Všechno není tak jak si myslíš. Co když ti Kate lhala?" Zamyslím se. Nad tím jsem neuvažovala.... Ignoruj ho a uteč! Je to lhář! křičí moje polámané srdce, ale mozek zvažuje i tuto možnost. Začnu cukat s rukou a chci mu utéct.
,,Pust ji ty idiote!" zazní naštvaný hlas a oba se otočíme jeho směrem. Rychle k nám jde naštvaně vypadající kluk s temnými vlasy a čokoládovými oči společně s malou modrovlasou dívkou. Nikdy jsem nebyla radši že ty dva vidím.
,,Neslyšel jsi mě ty zmrde!" vykřikne Rick a jde vidět že Ted znervóznil a očima mu proběhl strach. Rick rozhodně nevypadal bezpečně a ani úplně střízlivě. Ted mě pouští a já si mnu zápěstí, které mi svíral. Přiběhne k mně Becca a starostlivě se na mě podívá. Rick se přibližuje k vystrašeně vypadajícímu Tedovi,který se má proč bát. Rick je vyšší než on a oči má teď úplně černé. Obě ruce má zaťaté v pěsti a nevypadá, že se tohle vyřeší jen slovy. Rick a Ted si teď hledí navzájem do očí a ani jeden není v klidu. Když Ted vidí, že Rick už nemá daleko do toho, aby mu jednu vrazil, tak rychle uteče jako srab pryč. Než ale úplně zmizí, ještě na mě zavolá:
,,Tohle není konec Beth, já tě získám zpět" Tohle mě vyděsilo a asi to jde vidět, protože mě Becca povzbudivě obejme. Rick za ním ještě chvíli křičí sprosté výrazy a potom co se uklidí jde naším směrem. Začnu se třást, protože se Ricka momentálně bojím, a pořád mě bolí to co mi řekl.
,,Já.....Je mi to líto Beth.....Nevěděl jsem co říkám, byl jsem naštaný...Prosím odpusť mi to" tiše zašeptá Rick a já se smutně pousměji. Položím mu ruku na rameno v přátelském gestu a on se na mě podívá s oči plnými překvapení.
,,Odpustím ti to Ricky, chápu tě. Ale praštit si ho nemusel" usměji se na něj a jemu se rozzáří obličej jako vánoční stromeček poté co pochopí, že na něj nejsem tolik naštvaná.
,,Jsi v pořádku? Neublížil ti?" starostlivě se mě zeptá Rick
,,Jo, fyzicky se mi nic nestalo, ale psychicky to už je horší" pokusím se na tváři vytvořit úsměv, ale vyjde z toho spíše škleb.
,,Pojď Beth, dovedu tě domů" ozve se Becca a já přikývnu.
,,Jdeš taky Ricky?" zeptám se Ricka, ale on s úsměvem zavrtí hlavou
,,Ne, musím se sebou něco udělat, aby máma nezjistila, že jsem měl alkohol"
,,A kolik si toho měl?" zeptám se ho starostlivě
,,Víc jak litr vodky s džusem" odpoví mi a já si oddechnu že to aspoň zředil tím džusem.
,,Tak ahoj a díky" rozloučím se s ním a obejmu ho. Rick mi objetí opětuje a zaboří hlavu do mých vlasů. Odtáhnu se od něj a společně s Beccou jdeme k nám
Otevřu dveře a málem se srazím se mámou, která v lososových šatech a bílem sako společně s kabelou vychází ze dveří.
,,Jeee ahoj mami, kam jdeš?" zeptám se mámy, která si ještě upravuje líčení
,,Na večeři" odpoví mi a zeptá se mě: ,,Je to dobrý?"
,,Jo, vypadáš skvěle a s kým jdeš?" zvědavě se jí zeptám a máma trošku zrudne.
,,No...ehm...já někoho poznala" vykoktá a já se musím usmát, protože se chová jako puberťačka, která jde na první rande
,,Aha, a kdy se vrátíš?"
,,Až pozdě, tak ahoj zlatíčko" rozloučí se s námi máma a nasedá do auta. Becca se začne hrozně smát, hned co mámino auto zmizelo z dohledu a já se hned přidám. Společně jdeme nahoru a Becca hned zamíří do koupelny. Já si mezitím sednu na postel a vezmu si do ruky mobil. Hned mi naskočí několik zpráv a zmeškaných hovorů od Nica:
Nico: Ahoj princezno :*
Nico: Jsi tady???????
Nico: Halooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
Nico: Ty mě ignoruješ???
Nico: Co jsem provedl??
Nico: Prosím odpověz
Nico: Nestalo se ti nic???
Nico: Halooo princezno, jsi v pořádku
Nico: Sakra, odepiš mi nebo aspoň zvedni mobil
Nico: Pokud mi neodepíšeš hned jdu na tramvaj a jedu za tebou
Nico: Vyrážím
Podívám se kdy to psal a zjistím, že před patnácti minutami. Už mi píšu ať se vrátí, ale v tu chvíli uslyším zvonek od dveří. Pomalu jdu dolů ke dveřím a když je otevřu uvidím nervózně vypadající Nica, který mě ale hned sevře ve svém pevném objetí, když mě uvidí.
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...