Najednou ke mě přijde Nico blíž a pohladí mě po tváři. Podívám se do jeho tyrkysových očí ve kterých se ztrácím. Odhrne mi jeden neposedný pramen vlasů, který mi spadl do obličeje a já se zachvěji pod jeho dotykem. Opět mi přejede prsty po tváři s zastaví se u mých rtů. Přiblížil ke mě ještě více svojí tvář a já se začala třást. Ucítila jsem lehký polibek na své pravé tváři, další následoval na můj pravý spánek a pokračoval na čelo. Políbil mě lehce na nos a nakonec do koutku rtu. Čekal. Čekal na můj souhlas. Lehce jsem se usmála a pohlnula hlavou tak, že se naše rty setkaly, moje srdce začalo zrychleně bušit a vybuchl mi ohňostroj motýlků v břiše.
Cítím jak se Nico usmál. Nemůžu uvěřit, že jsem to udělala...
Slyším jak tramvaj přijela do zastávky a odtrhnu se Nica. Ten se na mě překvapeně podívá a já se na něj z tramvaje jen nejistě usměju a potom co se tramvaj rozjede tak ho pomalu ztrácím z očí, dokud nezmizí úplně.
Vyčerpaně si sednu a v duchu si přehrávám celý dnešek. Usměju se, když si zpětně vybavím tu servírku a úsměv se mi zvětší, když si vzpomenu na ten polibek...Otevírám dveře do svého pokoje a chci si sednout k notebooku a pustit si nějaký film.
,, Tak jak to šlo? Lituješ, že jsi si nevzala to co jsem ti radila?" ozve se hlas za mými zády a já nadskočím asi půl metru do výšky. Otočím se a uvidím ve svém sedacím pytli modrovlasou holku obrovským úsměvem na tváři a s kusem červené krajky v ruce.
,, Becco! Co tady u jednorožce děláš?!" křiknu na toho blázna a naberu trochu rudé barvy v obličeji, nevím pokud hněvem nebo studem.
,, Čekám tu na tebe už asi půl hodiny a tak chci vědět, jak to vyšlo" ušklíbne se Becca a hodí po mě kus té červené látky, kterému se ale naštěstí včas vyhnu.
Becca vstane a přijde ke mě blíž. Vyhrne mi límeček košile a prohlíží si můj krk. Když mi dojde co tam hledá tak ji plácnu přes ruku a podívám se na ní výrazem jako vážně?
Becca se jen omluvně usměje a řekne,, Já jen tak, pro jistotu" a hned co to dořekne, tak už musí utíkat před polštářema, které po ní hážu. Když už mi dojdou polštáře tak se Becca přiblíží a sedne si na mojí postel.
,,Tak a teď mi řekni všechno, co se tam stalo" rozkáže mi ten cvok a já ji začnu vyprávět.
Když dopovím vše co se stalo, kromě toho polibku tak se na mě Becca nedůvěřivě podívá a zeptá se mě:
,, Co mi tajíš Beth, neřekla jsi všechno..." Sakra, jak to poznala. I přes svoji snahu začínám nabírat barvu rajčat a Becce se na tváři objeví vítězný úsměv
,, Já to věděla!!! Doufám že teď lituješ, že jsi si ten kousek krajky nevzala. A kde se to vůbec stalo a měli...." dál to Becca neodpoví, protože po ní začnu opět házet polštáře když si uvědomím co si Becca myslela že se stalo.
,, TO na co myslíš že se stalo, se nestalo" pokouším se ji vymluvit její teorie a ona se na mě nechápavě podívá
,, Tak co se stalo, že si tak zrudla???" zeptá se mě už zmateně Becca a já ji radši odpovím pravdu, ona je schopná vymyslet i to že jsem těhotná.
,, Políbil jsme se" skoro zašeptám a Becca se ohromně zazubí.
,, To je super ne?" zeptá se a já musím jen s úsměvem přikývnout. Najednou mi zacinká mobil a já se podívám kdo ni píše a tajně doufám, že je to Nico. Otevřu okénko chatu srdce mi vynechá pár úderů
Rick: Ahoj Ann, prosím přijď dnes v šest hodin do parku
Ták tady je konečně další kapitola, moc děkuji všem co tohle hrůzu čtete a děkuji vám za tolik přečtení a hvězdiček. Omlouvám se že tahle kapitola je kratší a doufám že vám to nevadí☺☺
První láska je jako los který nevahrává, ale celý život si pamatujeme jeho číslo....
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...