Fialový blázen a vzpomínky

16.7K 807 41
                                    

Po ,,zajímavé" konverzaci s Nickem jsem konečně dojedla svůj salát. Nechápu jak může být tak hezkej kluk tak pitomej.......Počkat...... Fakt jsem řekla hezkej?! Co mi máma dala do toho jídla?

Grrrrrrr.... teď jsem si uvědomila, že jsem slíbila Becce že s ní půjdu k Thomasovi na párty. Doprdele! Mě se na nějakou pitomou párty nechce! Grrrrrr.... snad tam bude aspoň dobrý jídlo. Podívala jsem se na mobil, který ukazoval že je 14:50. Dobrý, mám ještě 4 hodiny, to stihnu ještě skočit do ochodu pro čokoládu mámě k svátku. Beru si peníze, klíče a mobil a jdu do samoobsluhy, kterou mám asi pět minut od domu. U pokladny je jako vždycky milá, starší paní Evansová. Usměje se na mě a řekne ,,Ahoj Ann, tak pro co ses stavila dnes?" ,,Máma má svátek, neměla byste náhodou nějakou čokoládu?" podívám se na ní smutným pohled a ona mi hned na to podává obrovskou lentilkovou čokoládu. ,,Děkujůůů, jste zlatá paní Evansová" usměju se na ní, zaplatím a utíkám domů.

Hned co zapnu mobil tak mi naskáče hromada zpráv. Takže, psala mi Becca, Rick, Kate a Nick. První si přečtu co Becca chtěla, a až potom ty blázny.

Becca: Ahoj Beth, potřebuji od tebe laskavost

Já: No, a co to je?

Becca: Nemám co na sebe, takže stojím před tvým domem a čekám až mi otevřeš :D

Ok, beru zpátky, Becca je taky idiot. Vstanu z pytle a jdu té bláznivce otevřít. Když otevřu dveře tak přede mnou stojí malá, fialovovlasá holka, která se usmívá jako idiot. Prostě Becca. ,,Ahój Beth!" přivítá mě ten blázen a obejme mě. ,, Jo a teď pohni zadkem, ještě bych se chtěla osprchovat a připravit" ušklíbnu se a i s Beccou jdeme do mého pokoje. ,,Do sprchy jdu prvnííí" zakřičí Becca a vběhne do koupelny. Jen nad ní protočím očima, a jdu odepsat Rickovi a Nickovi, protože na Kate jsem naštvaná a ona to moc dobře ví........

Flasback

Vycházela jsem ze svého domu. Měla jsem namířeno k Tedovi, to byl můj přítel. Milovala jsem ho a dnes jsem u něj měla přespávat. Hrozně jsem se těšila, že spolu strávíme celé dva dny. S plnou taškou jsem šla k němu domů. Po cestě jsem ale viděla obchod s věcmi pro zamilované. Otevřela jsem dveře toho malého obchůdku a rozhlédla se. Byla tady hromada věcí, od zamilovaných přáníček až po stejná trička. Celý obchod byl sladěn do světle modré a bíle. Chtěla jsem sobě a Tedovi něco vybrat, ale nic mě neoslovilo. Najednou jsem za sebou uslyšela hlas : ,, Dobrý den slečno. Mohu vám nějak pomoci?" Lekla jsem se a nadskočila. Otočila jsem se a za mnou stála malá, stará paní. ,,Ano prosím. Hledám něco pro sebea přítele" usmála jsem se na ní. Paní odešla k pokladně a odněkud vytáhla krabičku. ,,Tady slečno, zkuste se podívat tady" řekla a podala mi krabičku do ruky. Otevřela jsem ji a byl v ní náramek. Nádherný stříbrný náramek s přívěškem otevíracího srdíčka. ,,Je to nádherné" zašeptala jsem a paní se jen usmála. ,,Kolik stojí?" zeptala jsem se jí, protože mě opravdu zaujal a já mu ho chtěla koupit. Paní se opět jen usmála a řekla ,, Nech si ho, není na prodej. Patřil mě, když jsem byla asi stejně stará jako ty. Snad i tobě přinese takové štěstí jako mě" Chvíli jsem na ní jen zírala, ale pak jsem paní slušně poděkovala a se štastným úsměvem jsem šla dál k Tedovi.

Byla jsem před dveřmi, zazvonila jsem a čekala až mi Ted přijde otevřít. Čekala jsem pět minut, tak jsem zazvonila znova. Nic. Zkusila jsem otevřít dveře, naštěstí byly otevřené. V kuchyni byly dámské boty. Asi si je tady nechala jeho máma..... myslela jsem si. Došla jsem ke schodům a vyšla po nich až do druhého patra. Slyšela jsem divné zvuky z Tedova pokoje. Asi hraje nějakou hru............

Otevřela jsem dveře a vykřikla. Na posteli ležel Ted a Kate. Kate byla moje kamarádka od školky.První slzy si našly cestu ven a stékaly mi po tváři. Jak mi to mohl udělat?! Když zjistili, že nejsou sami, tak se Kate schovala pod peřinu a Ted se zakryl. ,,Beth, počkej já ti to vysvětlím!" křikl na mě, ale to já jsem už utíkala s brekem dolů. Ten den jsem zjistila co to znamená mít zlomené srdce..........

End of Flashback

Otevřela jsem okénko chatu s Rickem

Rick: Nazdar Beth, jdeš na Thomasovu párty?

Já: Jo bohužel, Becca mě překecala

Rick: Tak já si tě tam pak najdu zlato

Protočila jsem oči. Rick mi už skoro dva roky říká zlato, a jak to vypadá tak s tím nehodlá přestat. No nic, co s tím nadělám? Radši jsem se podívala co mi píše ten neznámý blázen.

Idiot Nick: Ahoj princezno mám nápad

Já: Už se bojím!!!

Idiot Nick: -_- to bylo zlý

Já: d:

Idiot Nick: Co kdybychom si zahráli hru??

Já: Pokud je to nějaká úchylárna tak končím!

Idiot Nick: Neboj, to ještě počká.....

Já: -_-

Idiot Nick: Budeme si pokládat různé otázky, na které budeme muset popravdě odpovědět

Já: Ok, ale furt platí pravidlo nic úchylnýho

Idiot Nick: To bych si nedovolil!

Já: -_- nevěřím ti a začínáš

Idiot Nick: Kolik jsi měla kluků?

Musel opravdu začít s tímhle?!

Já: jednoho, kolik ty holek

Idiot Nick: Jen jednoho? Já jednu a teď mám novou :)

Já: A která chudinka to je?

Idiot Nick: Ta minulá je Lucy  Smithová a ta nová Annabeth Johnsonsová...






I hate you! I love you too!Kde žijí příběhy. Začni objevovat