Učitelka...

10.6K 659 29
                                    

,,Děkuji za úžasný den Nico, mám tě ráda"



Ráno

,,Vstávej princezno, už je čas" probudí mě lehce chraplavý hlas u mého ucha. Ospale zvednu hlavu, abych se podívala, kdo mě budí. Otevřu oči a uvidím tyrkysově modré oči Nica.

,,Kolik je?" zeptám se a zívnu si

,,Trochu po šesté, jdi do sprchy, já už jsem byl. A mimochodem, tvoje máma tady už není a dole je snídaně" řekne mi Nico a pomůže mi se zvednout s postele. Postavím se na nohy a jdu do koupelny. Zase se projistotu zamknu a vlezu do sprchy. Jsem tam asi jen deset minut a už vylézám. Zabalím se do osušky a začnu si čistit zuby. Potom co jsem hotová jdu ven z koupelny si vybrat něco na sebe. Jsem líná přemýšlet co jsi vezmu na sebe, tak vezmu první věci, které se mi dostaly pod ruku. I s oblečením jdu zpět do koupelny, abych se převlékla a upravila.

Po dvaceti minutách, jsem hotová a jdu se podívat na výsledek do zrcadla. Mám na sobě obyčejný černý svetr a a světlé jeansy. Vlasy jsem si nechala rozpuštěné a řasy si lehce přetáhla řasenkou. Jdu dolů do kuchyně, odkud se ozývá smích. Nakouknu do kuchyňských dveří a nemůžu uvěřit tomu, co tam vidím. U stolu sedí Nico a Becca a vesele se baví

,,Jééé ahoj, Beth tvoje máma dělá výborný koláč" všimne si mě první Becca a zakousne se do perníku. Překvapeně si sednu vedle Nica a taky si vezmu kus perníku.

,,Co tady děláš Becco?" zeptám se mé nejlepší kamarádky a zkoumavě se na ní podívám

,,Včera si nebyla ve škole, tak jsem dnes chtěla dohlídnout, aby jsi do školy už šla. A už chápu proč si nebyla ve škole" odpoví mi Becca a zvedne obočí. Propaluji ji pohledem, a radši to dál neřeším.

Potom co zmizel i poslední kousek vynikající snídaně, tak jsme se šli do předsíně se obout. Rychle jsem si ještě zaběhla nahoru pro tašku do školy. Obula jsem si vansky a přes záda si hodila tašku. Všichni jsme vyrazili na tramvajovou zastávku a po cestě jsem se snažila ignorovat Nica a Beccu, kteří mě probírali.

,,Ehm...Beth? Co to máš na krku?" zeptá se mě Becca a já se na ni udiveně podívám

,,O čem mluvíš?" řeknu zmateně a podívám se na ní

,,To jsem udělal já" ozve se Nico a já si uvědomím co Becca myslela.

,,Beth? Ty se teda nezdáš holka" uchechtne se Becca a já zrudnu. Nico se zazubí a já si vytáhnu svetr aby to nebylo vidět a už radši zbytek cesty mám v uších sluchátka.

,,Ahoj princezno, jede mi tramvaj, napíšu ti" vytrhne mi sluchátka z uší Nico a lehce mě políbí. Usměji se a zamávám mu, než odjede.

,,A teď mi to všechno vysvětlíš mladá dámo" ozve se hlas Beccy a já lituji, že jsem vylezla z postele.


,,Si ze mě děláš jen prdel, že jo?" směje se Becca, když jí říkám, že se Nico bál i u Paranormal Activity.

,,Ne nedělám, a potom se lekl myši" také se směji a Becca začne chrochtat od toho jak moc se směje. Všichni v tramvaji se na nás dívají, jako bychom utekli z blázince a jedna paní s dítětem dokonce vystoupí a nasedne do druhého vozu. Uklidníme se teprve až vystoupíme ven a stejně se ještě trochu chechtáme. Před školou na nás už čeká Clariss s Thomasem.

I hate you! I love you too!Kde žijí příběhy. Začni objevovat