Je to nádherné Nico" otočila se na mě Beth a já viděl jak se usmívá a v očích se jí odrážely plamínky svíček. Dostal jsem chuť jí políbit, ale než jsem to stihl udělat, předehnala mě ona a spojila naše rty ve vášnivém polibku.
Hned co se naše rty spojili, tak mi v břiše vybouchlo hejno motýlku a já se cítil jako v sedmém nebi. Ruce jsem si položil na její boky a přitáhl si jí ještě blíž, abych mohl náš polibek prohloubit. Ona svoje ruce zamotala do mých vlasů a lehce za ně tahala. Přejedu jí jazykem po spodním rtu a lehce ho skousnu a docílím k tomu, že mě Beth pustí do svých úst. Jazykem zkoumám každý kout jejích úst a přitom si hraji s jejím jazykem. Její odpovědí jsou její tlumené vzdechy a silnější tahání za mé vlasy.
Odtáhnu se od ní jen na takovou vzdálenost, abych jí viděl do jejích očí, ze kterých teď vyzařovala touha, kterou jsem měl v plánu brzy ukojit. Tajemně jsem se na ní usmál a rychle jí podsmekl nohy. Beth překvapeně vyjekla, ale nedal jsem jí čas mi vynadat a opět jí začal náruživě plenit ústa. Ona nezůstává pozadu a její ruce zabloudí pod mé triko a hladí mě po zádech, břiše a hrudi. Usměji se a pomalu, protože se nedokážu vzdát jejích úst ani na vteřinu, se začnu dostávat do jejího pokoje, ve kterém konečně udělám to, po čem už dlouho toužím.
Položím jí na postel a obkročmo si na ní sednu. Usmívám se na ní a dívám se jí do očí, ale pohled mi brzy sklouzne níž a já začnu zatím jen pohledem zkoumat její tělo.
Z přemýšlení o tom, pokud se mám dříve zbavit košile nebo kalhot, mě vyruší její ruce na okraji mého trika a já zvednu ruce, aby mi ho mohla snadněji přetáhnout přes hlavu. Triko skončí na druhé straně pokoje a já se jí se jí podívám do očí, chci z nich vyčíst pokud to myslí vážně. Marně tam hledám jakékoliv známky strachu či nervozity, vidím tam pouze jeden pocit. Vášeň.
Zuřivě jí políbím a rozpoutám v jejích ústech válku. Srdce mi buší jako splašené, dech mám nepřirozený, ruce na knoflíčku té hrozné košile, která mi brání z ní vidět víc, oči přivřené a tam dole začínám cítím nepříjemný tlak.
Snažím se to vydržet, tady nejde o mě, jde jen a jen o ní a já mám v plánu zařídit, aby na to do smrti nezapomněla. Opustím její rty, které volají po políbení a začnu se věnovat světlé kůži na jejím krku.
Rty jsem se mazlil s její alabastrovou pokožkou a poslouchal její vzdechy která se snažila tlumit, vždy když jsem její jemnou kůži nasál nebo skousl. Prsty jsem putoval po jejím hrudníku a snažil se nenápadně rozepnout knoflíky její košile. Beth se prohne v zádech, když prsty druhé ruky přejedu po zakryté modřince na jejím krku a trochu to místo stlačím.
Dál zkoumám její krk a povzbuzují mě v to její ne zrovna nejtišší vzdechy. Prsty zatáhnu za první knoflík a odhalí se mi tak její klíční kosti. Zálibně se na ně podívám a hned je začnu obdarovávat motýlími polibky. Ale přeci jsem jen kluk a naráz rozepnu další dva knoflíky a zase ztuhnu. Tentokrát má na sobě tu černou soupravu, která na její světlé kůži přímo září. S pohledem pořád upřeným na krajky jimiž je ten kousek látky zdoben, rozepnu zbývající knoflíky a zbavím jí košile.
Leží pode mnou pouze v černé krajkované podprsence, která skrývá ty dva dokonalé pahorky a s nimi i jeden z mých výtvorů a džínách. Vlasy má rozcuchané, tváře rudé, oči zářící a rty napuchlé. Celkově svým vzhledem připomíná divoženku, což se mému kamarádovi líbí, protože mě nepříjemně tlačí a začínám mít v kalhotách už celkem viditelnou bouli. Lehce jsem konečky prstů přejel po ramínkách její podprsenky a trochu je stáhl dolů. Podíval jsem se Beth do obličeje, na tváři měla blažený úsměv, oči měla zavřené a hlasitě oddechovala. Když zjistila, že delší dobu nic nedělám, tak otevřela oči a vyčítavě se na mě podívala. Ušklíbl jsem se a zmocnil se jejích rtů. Líbal jsem jí dravě, rychle, vášnivě. Líbal jsem jí jako by to byl náš poslední polibek a já do něj vkládal všechno. Rty jsem měl plně zaměstnané, ale ruce neměly nic na práci, tak začaly zkoumat její tělo. Hladil jsem jí po zádech, bříšku které bylo lehce lechtivé, místa kolem zapínání podprsenky společně s jejími okraji a ramínky. Beth mi vzdychala do rtů pokaždé, když jsem ramínka stáhl zase o trochu níž, bavilo mě jí provokovat, vzrušovalo mě to.
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...