Polštářová bitva

7.9K 559 13
                                    

Stojím v kuchyni, opírám se o linku a piji vodu ze skleničky a přitom koukám do zdi. Ty sny které se mi zdály, byly... Zvláštní. Nevím co si o tom mám myslet. Proč zrovna tyhle vzpomínky? A co měly znamenat ty poslední dvě scény? Povzdechnu si a znova se napiji. Položím skoro prázdnou sklenici na linku a sednu si na židli a koukám do prázdna. Vezmu do ruky mobil a podívám se, pokud nemám nějaké nové zprávy. Nic. Podívám se kdy byl Nico naposledy online. Před pěti hodinami. Povzdechnu si. Tak moc se mi po něm stýská a hlavně nemám co dělat. Když tady byl Nico, tak jsme si většinou povídali, nebo psali. Z mého přemýšlení mě vytrhne zvuk zvonku a já se neochotně zvednu a jdu otevřít. Jen co otevřu dveře tak už v předsíni stojí malá světlovláska a zouvá se. 

,,Becco, co tady děláš?" zeptám se jí s pozvednutým obočím.

,,Spíš co tady děláme" usměje se Becca a pohodí hlavou směrem ke dveřím. Ve dveřích stojí ještě Rick a usmívá se.

,,Ahoj Beth, snad nevadí že jsme přišli, původně měla jít i Clariss jenže její máma jí zavolala že musí jí musí pomoct s dortem na oslavu narozenin jejího bratra a Becca se nudila, takže došla ke mě domů, vytáhla mě ven a dotáhla sem" pořád se usmívá Rick a obejme mě.

,,Nevadí, jsem ráda že tady nejsem sama" usměji se na něj, když se od něj odtáhnu.

,,Tak pojďme nahoru, musíme si promluvit" řekne Becca a já mám tušení o čem chce mluvit. Přikývnu a jdu nahoru za Beccou.

,,Ty zůstaň dole Ricku, tohle je dívčí záležitost" křikne Becca na Ricka když vidí že Rick jde za námi.

,,Si děláš srandu? Prve mě sem dotáhneš a teď mám zůstat dole?!" řekne Rick nechápavým hlasem.

,,Přesně tak, neboj bude to trvat jenom chvilku" nevinně se na něj usměje Becca a Rick se na ní dívá zabijáckým pohledem, ale i přesto se posadí v obýváku na gauč a pustí si televizi. Doženu Beccu ještě na schodech a obě vejdeme do mého pokoje. Becca se posadí do sedacího pytle a mě tedy nezbude jiná možnost než si sednout na postel. 

,,Co Ted?" zeptá se na rovinu Becca a tváří se vážně. Povzdechnu si a nervózně si prohrábnu vlasy. Mám jí říct všechno? 

,,Snaží se mě získat zpátky" odpovím Becce a nervózně si hraji s gumičkou na levé ruce. Becca zvedne obočí a tázavě se na mě dívá.

,,A ještě? Co se stalo?" zeptá se zkoumavým hlasem a já přemýšlím jak se z toho vykroutit, jsem hrozná lhářka a Becca navíc vždycky pozná že lžu.

,,Nic se nestalo, co by se mělo stát?" dostanu ze sebe a vyhýbám se pohledu do jejích očí.

,,Beth, řekni mi to prosím, pomůžu ti" mluví na mě Becca klidným a tichým hlasem jako na zvíře zahnané do kouta, což také jsem.

,,Políbil mě a já... spolupracovala jsem" vydechnu a musím několikrát rychle zamrkat, protože se mi slzy chtějí prodrat ven.

,,Ou.... To je..." nedokáže najít vhodná slova Becca.

,,Podvedla jsem Nica" vzlyknu a první slzy mi stékají po tvářích. Becca si sedne vedle mě a začne mě konejšivě hladit po zádech.

,,Co když k Tedovi pořád něco cítím?" zeptám se Beccy a podívám se do jejích ledových očí svými uslzenými. 

,,I pokud k Tedovi pořád něco cítíš a já myslím že určitě ano, tak si musíš nejprve udělat pořádek ve svých citech. Musíš se rozhodnout co k Nicovi a Tedovi vlastně cítíš a musíš vědět, pokud by jsi dokázala Tedovi odpustit to, že tě podvedl" řekne potichu Becca a pousměje se na mě. Otřu si slzy z tváří a udiveně se podívám na Beccu.

I hate you! I love you too!Kde žijí příběhy. Začni objevovat