,,Miluji tě Nico" řekne tichým hlasem a dívá se mi do očí a já do jejích nádherných smaragdových očí ve kterých má zlaté flíčky
,,Já tebe taky princezno" řeknu než po dlouhé době spojím naše rty
Hned co jsem ucítil malinovou chuť jejích rtů, tak mi v břiše vybouchlo hromada motýlků a celé mé tělo zaplavil příjemný hřejivý pocit. Zastrčil jsem jí vlasy za ucho, protože jí padali do tváře a překáželi mi v mé činnosti. Své ruce jsem položil na její záda abych si jí přitáhl ještě blíž k sobě. Ona to asi nečekala, protože lehce vyjekla do polibku, ale potom co se vzpamatovala tak lehce pootevřela svá ústa a tím mi umožnila vniknout jí do úst a rozehrát tam vášnivou hru jazyků.
Cítil jsem se neskutečně šťastně, asi jako silně závislý člověk kterému jste dali po dlouhé době pořádný pytlík kokainu. Ani její ruce ale nezůstaly klidné a po chvilce jimi zabloudila pod mé triko a její studené ruce na mé holé kůži mě ještě víc nažhavily. Podsmekl jsem jí nohy a vzal si jí do náruče aniž bych rozpojil naše rty. Ona to zase nečekala, ale tentokrát mi skousla spodní ret, ale ne natolik aby mi začala téct krev. Usmál jsem se do polibku a odtáhl jsem se na ní jen na vzdálenost abych jí mohl vidět do jejích nádherných očí.
,,Nepřesuneme se jinam?" zašeptám a otřu se svým nosem o ten její. Když mi neodpoví, tak to beru jako souhlas a projdu nezavřenými dveřmi do jejího domu a jdu s ní rovnou do jejího pokoje a po cestě nahoru, která se trochu protáhla, protože jsem se nemohl nabažit jejích měkkých, teď už již napuchlým rtů. Hned co jsem zády a loktem otevřel dveře do jejího pokoje, tak jsem na nic nečekal a opatrně jsem jí položil na postel.
Tentokrát ale nebyly její rty co mě zaujalo. Byl to její, zatím neposkvrněný krk, který jsem ale nehodlal tak nechat. Trošku hůř se mi dýchalo, taky jsem celou cestu sem běžel a navíc, při našem polibku byl vzduch nedostatkové zboží. Tep jsem měl zrychlený a divil jsem se že mi srdce nevyskočilo z hrudi. Pomalu jsem se k ní nahnul a začal jí umisťovat lehké polibky na líce a jel jsem dolů. Když se poprvé moje rty dotkly její světlé kůže na krku, kterou jsem rovnou skousl tak Beth hlasitě vzdechla a trochu se prohnula v zádech. Usmál jsem se proti její kůži a pokračoval s motýlími polibky po celé délce jejího krku a hledal místečko pro znamínko lásky. Když jsem rty narazil na citlivé místečko na levé straně jejího krku, tak jsem se na něj přisál a její vzdechy bylo pro mé uši rajskou hudbou.
Trošku jsem se od ní odtáhl abych mohl vidět svoje dílo. Pyšně jsem se usmál když jsem viděl modrofialovou modřinku na jejím krku, která alespoň tři dny nezmizí a Beth mě zabije až to uvidí. Tohle mi ale nestačilo a já měl v plánu jich udělat víc. Posunul jsem svojí hlavu do úrovně její a podíval se jí do jejích smaragdových očí a usmál se na ni. Ona mi úsměv oplatila a její oči se smály, i když oči mě teď tolik nezajímaly jako její rty na které jsem se hned přilepil. Tohle nebyl žádný jemný a pomalý polibek, tenhle byl živočišný a rychlý a já jí zase vklouzl jazykem do úst, ale tentokrát jsem tam nevyvolal jenom hru, tohle byla válka o to, kdo je lepší. Samozřejmě sem vyhrával já, ale Beth si to nedokázala připustit. Celým tělem mi proudilo příjemné teplo, takové teplo které zažijete jenom když jste s milovanou osobou.
Chtě nechtě, ale náš polibek musel skončit jinak bychom se s největší pravděpodobností oba udusili. Vydýchával jsem se jen chvilku, protože moje lehce perverzní část mysli dostala nápad. Moje ruce se dostaly na lem jejího trika a jemně tam kroužili, mezitím co se moje rty obstarávaly její šíji lehkými polibky někdy zabloudily i na její ušní lalůček, který jsem skousl a vždy se ozval její vzdech. Moje dlaně se dostaly pod její triko a začaly zkoumat její bříško a záda a pomalu se dostávaly víš. Celou dobu měla Beth svoje ruce v mých vlasech a lehce za ně tahala, což mě ještě víc povzbuzovalo při cestě nahoru. Přejel jsem prsty po lemu její podprsenky a odměnou mi byl její další vzdech mého jména a zahřátí u srdce. Tep jsem měl rozhodně vyšší než 100 a myslím že Beth na tom byla podobně. Znovu jsem přemístil obličej k jejím rtům a lehce se o ně otřel.
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...