Já: Co znamená brzy?
♥Beth♥: Zítra :D
Já: Už se těším na zítřek :D
♥Beth♥: Já taky...
S úsměvem jsem položil mobil na postel a lehl si na ní. Nemohl jsem uvěřit, že Beth kývla na vy víte co. Nemůžu se dočkat až se budu moci dotknout jejího těla bez limitů. Dobře, vím že teď asi zním jako nadržené prase, ale přeci jen jsem kluk. vzpomínám jak jsem jí napsal, myslel jsem si, že je jedna z těch povrchních holek,které zajímá jenom jejich vzhled. Ona byla právě jiná, poznal jsem to už při první zprávě, většina holek by mi odepsala asi ,Ahoj cukrouši' ale ona ne. To jsem na ní miloval. Byla jiná,úžasná, nádherná, milá, vtipná. Pamatuji si, že byla stydlivější, když jsme se poprvé viděli prohodila sotva pár slov a teď mi posílá svoje fotky v tom spodním prádle z Victorky, bez kterého by byla ještě hezčí.
Dívám se z okna, už je tma a na nebi svítí hvězdy jako němí svědci lidských chyb a je vidět i kousek Měsíce, který překrývají mraky. Zítra bych měl jít do školy, ale nepůjdu hned potom co skončí Beth škola za ní půjdu, musím jí vidět, sice jsme spolu byli ještě před chvílí ale těch několik dní udělalo svoje. Pořád mi ale vrtalo hlavou, jak budu stíhat být s Beth i Izzy, budu muset doufat že si Izzy na nové škole najde nějaké kamarádky se kterými bude trávit čas. Ale vím jistě, ze zítřek bude patřit Beth a já zařídím aby to pro ni byl dokonalý den na který bude ještě dlouho vzpomínat. Zařídím aby všechno bylo jako z pohádky, jedním slovem kouzelné. Myšlenky na zítřek mě ukolébaly a já usnul.
Ráno
Otevřu oči a podívám se z okna, které je hned u mé postele. Nebe je blankytně modré, plné nadýchaných mraků. Tohle bude perfektní den, i počasí mi vyšlo skvěle. podívám se na hodiny a k mému štěstí je teprve osm hodin, v tuhle dobu bude Izzy ještě spát a já tak dokážu z domu bezproblémově vyklouznout. Rychle si dojdu do koupelny, abych se aspoň trochu upravil, najdu někde ve skříni tašku přes rameno do které dám oblek který taky najdu někdy hluboko ve skříni. Usměji se na sebe v zrcadle, v kuchyni popadnu jedovatě zelené jablko, do kterého se s chutí zakousnu a a vyběhnu ven.
Stojím u dveří jejich domu a zvoním. Je něco po osmé, Beth by měla být ve škole ale její máma by snad mohla být ještě doma, sice je jen malá šance že tam bude ale budu v to muset doufat. Dveře se pohnou a objeví se v nich vyšší žena s blonďatými vlasy, modrými oči a úsměvem na rtech.
,,Ahoj Nico, co tady děláš Beth je už ve škole" řekne mi Emily, ale pustí mě dovnitř.
,,Chci udělat Beth překvapení a potřebuji vaši pomoct" řeknu přímě a na její tváři se objeví mírně překvapený výraz, ale hned ho vystřídá úsměv.
,,Čím mohu být nápomocná?" zeptá se potutelně Emily a já se usměji
,,Potřeboval bych vědět všechno co má ráda, hlavně jídlo které není zmrzlina ani pizza a písničku" řeknu a Emily se zamyslí.
,,K jídlu má asi nejradši , a můžu se jen zeptat, na co jí chystáš to překvapení chtěla bych to vědět abych mohla co nejlépe poradit" zamyšleně odpoví Emily a já trochu zrudne. Přeci jen, je divné říkat matce vaší přítelkyně že se chystáte s její dcerou strávit společnou noc.
,,No...Ehm...Já...My...." koktám a nedokáži utvořit smysluplnou větu.
,,Aha, chápu. Tak to musíš koupit svíčky, nejlépe vanilkové a jahodové ty jsou nejlepší, pak taky najít dobrou restauraci, sehnat pro ní šaty a pro tebe oblek, koupit květiny, uklidit jí v pokoji, dát pryč z postele plyšáky, vymyslet plán na odpoledne..." vychrlí ze sebe Emily, která asi pochopila co jsem chtěl říct a já se jen nestačím divit, Ta ženská je bláznivý génius! Na víc jak polovinu z těch věcí jsem zapomněl a všechyn z nich byly důležité.
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...