Strnu. Jak to sakra myslel?! Já nejsem jeho přítelkyně!!!
Idiot Nick: Copak se děje princezno, ztratila jsi řeč? ;)
Já: Zaprvé neříkej mi princezno a zadruhé já s tebou nechodím -_-
Idiot Nick: Zatím...
Já: Budu dělat jako kdybys nic nenapsal
Idiot Nick: Pokračujem ve hře....... Jak by podle tebe vypadalo ideální rande?
Já: Hej, teď jsem na řadě já
Idiot Nick: To neva, odpověď
Přemýšlím...... Ideální rande? Zarazil mě touhle otázkou
Já: Zajímavá otázka....... Asi piknik při západu slunce s tím koho miluji a chtěla bych aby mi řekl ta slova.....Miluji tě......
Idiot Nick: Páni..... Zajímavé,.....
Podívala jsem se na čas a zjistila, že za hodinu mám být i s Beccou u Thomase.
Já: Promiň, Budu muset končit. Ahoj
Becca naštěstí už vylezla že sprchy a já si mohla konečně jít umýt vlasy.Hned co jsem vylezla že sprchy, tak se na mě vrhla Becca a hromadou oblečení v ruce. ,,Co si mám vzít na sebe?!" zoufale se mě zeptala. Podívala jsem se co drží v ruce a usmála jsem se. Vybrala ty nejkratší a nejtěsnější oblečení co jsem měla. Zvedla jsem obočí a ona jen protočila očima. Povzdechla jsem si a vybrala jí neonově zelené úplné šaty co končily mezi koleny a zadkem. K tomu si rozpustila svoje fialové vlasy a obula ji černé boty na podpatku. ,, A teď jsi na řadě ty!" řekla Becca a hned se mi začala hrabat ve skříni. Vytáhla černé šortky končící pod zadkem a k tomu bílou blůzku bez ramínek. Zvedla jsem obočí, ale oblékla jsem si to. Vlasy jsem si hodila na pravé rameno, obula si podobné boty jako Becca a udělala jsem si linky a nanesla si na rty trochu červené rtěnky. Becca použila fialovou rtěnku, linky a lehké stíny. ,,Můžeme jít'' zeptala se Becca a já jen kývla.
Když jsme dorazily před Thomasův dům, tak už byl slyšet hluk hudby. Otevřely jsme dveře a já hned ucítila pach alkoholu a cigaret. Holky se tady lepily na kluky a Becca se přidala do víru tance. Já jsem zamířila k baru, kde bych měla najít Ricka. Sedám si na barovou stoličku a rozhlédnu se kolem, ale Ricka nikde nevidím. ,,Co si dáš Beth?" slyším a zjistím že se mě ptá barman. ,,Nealko borůvkový koktejl" odpovím mu a on se usměje. ,,Pořád jen nealko?" ,,Jo, nechci mít průser " ušklíbnu se a on radši odejde, protože ví, že nemá cenu se semnou hádat.
,,Najednou cítit něčí ruce na očích a nich nevidím. Přemýšlím kdo by to mohl být. ,,Becco? " zkouším. Když ruce pořad zůstávají tam kde jsou, tak použiji druhou možnost. ,,Ricku? " Cizí ruce mi dál zakrývají oči. ,,Thomasi?!" řeknu už rozklepaně, začínám panikařit. Nic. ,,K-kdo jsi?!" ptám se. ,,To už jsi na mě zapomněla?"ozve se hlas, který jsem už nikdy nechtěla slyšet. Odkládá ruce z mých očí a já pohlédnu do tváře, kterou jsem už nikdy nechtěla spatřit.
,,Kate, co tady děláš!? "
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...