Sen a problém

11.2K 677 65
                                    

Poslední slova která slyším je:

,,Mám tě rád Beth"


Stojím v menší místnosti a kolem mě pobíhá hromada žen a dívek ve světle fialových šatech až na zem a všechny mají vlasy vyčesané do drdolů.
Podívám se do zrcadla naproti mně a uvidím v něm malou dívku s dlouhými vlnitými vlasy barvy rozpuštěného karamelu a smaragdovými oči. Je oblečena v dlouhých bílých šatech až na zem a kyticí rudých růží v ruce. Na hlavě má dlouhý bílý závoj až na zem a šťastně se usmívá.
Rozhlédnu se po místnosti, kde však už jsem jen já a vysoký tmavovlasý muž s čokoládovými oči. Když se na něj zadívám lépe, poznám v něm Ricka.
Rick se na mě usměje a vezme mě za loket.
Společně vstoupíme do velké místnosti před námi.
Všechny pohledy spočinou na nás.
Já se ale dívám dopředu kde vidím dvě osoby. Stojí tam malá světlovláska, ve které poznám Beccu. Vedle ní stojí nejistý vysoký muž s tyrkysově modrými oči a upravenými černými vlasy.
Na tváři se mu objeví obrovský úsměv, když mě uvidí. Já mu úsměv oplatím.
Stále zavěšená do Ricka jdu dopředu. Když už jsme u nich, tak mě Rick obejme a políbí na obě tváře a potom si jde sednout vedle mé matky. Stojím tam už jen já, Becca a ten muž.

,,Nicolasi Parkere, berete si zde přítomnou Annabeth Johnson za svojí právoplatnou manželku, budete ji respektovat a ctít, v dobrém i zlém, v bohatství i chudobě, ve zdraví i nemoci dokud vás smrt nerozdělí?" zeptá se Becca toho muže a on se na mě usměje a řekne:
,,Ano, slibuji a beru"

,,A vy Annabeth Johnson, berete si zde přítomného Nicka Parkera za svého právoplatného manžela, budete ho respektovat a ctít, v dobrém i zlém, v bohatství i chudobě, ve zdraví i nemoci dokud vás smrt nerozdělí?" otočí se Becca tentokrát na mě a všichni se dívají jen na mě a čekají na mojí odpověď.

,,Ano, slibuji beru" usměju se na Beccu, Nica a všechny ostatní v místnosti.

,,Nyní vás prohlašuji za manžele. Můžete políbit nevěstu" řekne s úsměvem Becca a já ucítím jak Nico pokládá svoje rty na ty mé.

,,Beth, probuď se..." slyším Rickův hlas, který mě vytrhl ze spánku. Ospale zamžourám a uvidím před sebou Rickův obličej

,, Dobré ráno Beth, konečně jsi se probrala" usměje se na mě Rick a já mu úsměv šťastně opětuji.

,,Kolik je?" zeptám se ho unaveně

,, Šest, škola začíná až za dvě hodiny" odpoví mi Rick. Já se zvednu z postele a jdu se rychle osprchovat. Ve sprše se tepve plně probudím a začnu vnímat.
Z koupelny vyjdu už umytá s vyčištěními zuby. Rick se stále valí na posteli a vypadá to, že znova usnul. Trochu s ním zatřesu ve snaze ho probudit, ale docílím tím jenom toho, že se Rick otočí na druhý bok a něco zabručí. Zatřesu s ním silněji, ale on dál spí. Sednu si vedle něj a pošeptám mu do ucha:

,,Vedle tebe leží Dorková a slintá nad tebou"
Musím rychle odskočit, protože se Rick vymrští nahoru jako péro z gauče a vyděšeně se rozhlíží. Když uvidí mě jak se směji nad jeho reakcí, tak se na mě hodně zlé podívá a hodí mým směrem polštář, který mě však mine, protože Rick je tak rozespalý že se netrefí.
Vstane z mé postele a zamíří do koupelny. Já využiju toho že je pryč a rychle si na sebe vezmu černé legíny a bílé tílko. Vlasy si učešu a nechám si je volně rozpuštěné. Lehce si obtáhnu řasy řasenkou a nanesu si trochu lesku na rty.
Když jsem se svým vzhledem spokojená, jdu dolů do kuchyně odkud cítím vůní vajíček. Otevřu dveře a vidím už oblečenou Beccu u sporáku. Když si Becca všimne mé přítomnosti tak se otočí a usměje.

I hate you! I love you too!Kde žijí příběhy. Začni objevovat