Zvláštní usmiřovací metody

7.3K 503 28
                                    

Z pohledu Nica

Když jsem vypustil ty slova z úst, tak jsem zaznamenal její překvapený pohled. Prohrábl jsem si vlasy a napjatě jsem čekal na její reakci. Asi pochopila, kdo je Izzy a já se trochu bál její reakce. Prostě tam jen mlčky stála a pravděpodobně přemýšlela. Začal jsem nervózně přešlapovat a upřeně jí sledoval a čekal na jakoukoliv změny jejího chování.

Najednou se pohnula a mířila si to ke mě s neutrálním výrazem. Naprázdno jsem polkl a sledoval jí jak se k nám pomalu blíží. Zastavila se kousek ode mě, její smaragdové oči se vpíjely do mých.

Ucítil jsem prudkou ránu na své levé tváři. Chytil jsem se za ní a podíval jsem se na Beth, která si proklepávala svojí lehce zarudlou pravou dlaň.

,,Děláš si ze mě legraci?! Já se stresovala kdo to je už když jsem jí viděla přes video. Víš jak mi bylo, když jsem jí viděla v dveřích tvého domu a v tvém triku?! HROZNĚ!!! Víš kolik slz jsem vybrečela?! HODNĚ!!! A teď si sem jen tak nakráčíš a prostě řekneš, že je to asi tvoje sestra?! To jsi mi prostě nemohl říct, že máš sestru, která u vás teď bydlí?! Musel jsi mi to tajit a lhát mi?! Ty jsi absolutní idiot Nicolasi!!!!" začala na mě křičet Beth a v očích jí žhnuly plameny.

,,Promiň, já jsem jen bál, že budeš vyvádět a..."

,,Tak vyvádět?! Jo, super že jsi mi to neřekl, teď vůbec nevyvádím a nechci tě zabít!!!" ječela na mě Beth a já o krok ustoupil, teď opravdu naháněla strach.

,,Promiň" zamumlal jsem a snažil se ignorovat brnění na levé tváři.

,,Ty si opravdu myslíš, že to jedno promiň vyžehlí?! Že to jedním slovem prostě smázneš a já na to zapomenu a budu dělat jako by se nic nestalo?!" znova spustila Beth a já přemýšlel, jak z tohoto rozhovoru vyjít bez trvalého fyzického zranění.
Zhluboka jsem se nadechl a začal se modlit ke všem bohům, protože tohle byl můj zatím nejhorší nápad.

Překonal jsem ty dva kroky mezi námi, nehledě na její ne zrovna milý pohled, který se ubývající vzdáleností mezi námi měnil na výhružný. Zastavil jsem se jen několik centimetrů od ní a oba jsme si mlčky hleděly do očí, já do jejích plných hněvu, ona do mých odhodlaných.

Bezeslov jsem chytil její tvář do dlaně a než stihla protestovat, tak jsem jí políbil. Pomalu, ale intenzivně jsem pohyboval svými rty a snažil se dobýt její ústa. Beth protestovala, nechtěla mě vpustit do svých úst a celkově se bránila polibku, ale já to nevzdával. Skousl jsem jí spodní ret a to jí donutilo vzdychnout, čímž pootevřela svá ústa a já se do nich rychle dostal. To už to Beth vzdala, začala mi oplácet polibek. Tohle bylo snad všechno, jen ne pomalý a něžný polibek, oba jsme do něj dávali všechno, já svojí lásku a touhu po ní a ona zlobu. Přitáhl jsem si jí do těsného objetí, toužil jsem jen po její blízkosti.

,,Ehmm... Tak já radši půjdu..." ozval se nervózní hlas Izzy. Ani jeden z nás se ale neotočil ani na to nijak nereagoval, byly jsme až moc zaměstnaní sami sebou.

,,Nesnáším tě Nico" zamumlala do polibku Beth a já se ušklíbl. Odtáhl jsem se od jejích rtů, ale z náruče jsem jí nepustil.

,,Taky tě miluji princezno. A když jsme si to tak hezky řekli tak bychom se mohli přesunout k tobě" mrkl jsem na ní a lehce jsem se otřel svými rty o její.

,,Ještě před chvílí jsem tady na tebe křičela a ty jsi myslíš, že ti odpustím po jednom polibku, že jsi mi to zatajil a že teď půjdeme v pořádku ke mě domů a oba víme jak by to skončilo?" nevěřícně se mě zeptá Beth a já se zářivě usměji.

I hate you! I love you too!Kde žijí příběhy. Začni objevovat