Staneš se mojí přítelkyní princezno?"
Když tato slova opustí Nicova ústa opět ucítím motýlky v břiše a srdce se mi roztančí. Jen mlčím a užívám si toho hřejivého pocitu u srdce. Z mého přemýšlení mě vytrhne Nickův lehký dotek na mé ruce a já se podívám do jeho tyrkysových očí ve kterých je zvědavost a neposedné jiskřičky které jsem si na něm zamilovala zmizely. Usměju se na něj jemně ho pohladím po tváři na kterou ho Rick udeřil. Jeho oči mě zkoumavě skenují a je v nich vidět nejistota kterou mám v plánu vypudit. Přisunu se k němu blíž a naše rty a oči od sebe dělí jen milimetry které v zápětí překonám. On se nehýbe a já jsem převzala vedení. Jemně a lehce ho líbám a uchopím jeho tvář do svých dlaní a přitáhnu si ho k sobě ještě blíž. Nico začne spolupracovat a opětuje můj polibek. Usměju se do polibku a trošku ho prohloubím. Nico mi zaplete prsty do vlasů a já svoje ruce umístím na jeho pořád holá záda. Kreslím na ně malé kroužky a jiné geometrické tvary a on mezitím z měkkého polibku udělá vášnivou válku jazyků. Potichu vyjeknu když Nico skousne to místo kde mi včera prokousl ret. Musím se od něj ale odtrhnout protože nám oboum dochází dech.
,,Stačila ti tahle odpověď?" usměju se na Nica a odhrnu si vlasy z obličeje. Nico na to ale nic neřekne a jemně mě políbí na tvář.
,,Kdyby jsi mi takhle odpovídala vždycky byl bych nejšťastnější člověk na světě" taky se na mě usměje Nico a jeho oči září stejně jako ty moje.
,,Miluji tě princezno" řekne mi Nico a lehce mě políbí na nos.
,,Já tebe taky oslíku" Hned co to dopovím tak se na mě Nico zářivě usměje a přitáhne si mě do svého pevného objetí. Byla jsem trochu zaskočena jeho reakcí, ale nic nenamítám a opřu si hlavu o jeho rameno.
,,Víš že tohle je poprvé co jsi mi odpověděla něco takového když jsem ti vyznal lásku?" usměje se na mě Nico a stále jsem uvězněná v jeho stisku. Úsměv mu oplatím a jemně ho políbím.
,,Vím a stejně tě pořád nenávidím oslíku" uculím se na něj a přitáhnu si ho do polibku. Obmotám si ruce za jeho krkem a trošku nadskočím když ucítím jeho studené ruce na svých zádech. Pomalu mě hladí na zádech ale nikdy nesjede rukou dolů ani moc nahoru. Je to jemný a pomalý polibek a já se do něj usmívám. Takhle šťastná jsem se cítila naposledy s Tedem a doufám že můj vztah s Nicem tak ale nedopadne.
,,Měli bychom si něco objednat k obědu, mám hlad" řeknu potichu a trošku zadýchaně když se od Nica odtáhnu.
,,Místo jídla se ale dá dělat tolik zábavných věcí" naoko smutně si povzdechne Nico a já protočím oči
,,Zase si porušila dohodu princezno" upozorní mě Nico a najednou já ležím na posteli a Nico se nade mnou sklání.
,,Nemohli bychom tu hloupou dohodu zrušit" poprosím ho a dívám se mu přitom do očí.
,,Ne, nemohli protože jinak bych nemohl udělat tohle" zašeptá a hned co to dopoví rychle přilepí svoje rty na ty moje. Vyjdu mu vstříc a lehce pootevřu ústa a on do nich hned vpluje svým jazykem a začne je zkoumat. On se opírá o lokty aby mě nezalehl a já si ho za zátylek přitahuji blíž. Tenhle polibek je opak toho před chvílí, tenhle je vášnivý, rychlý a hluboký. Nemůžu se rozhodnout které z těchto dvou skupin polibků mám radši ale vím že oba jsou jedinečné.
,,Můžeme si už objednat to jídlo mám hlad" zašeptám udýchaně a dívám se do Nicova lehce rudého obličeje s napuchlými rty a zářícíma očima.
,,Ok, co si dáme?" zeptá se Nico a sleze ze mě
,,Rozhodně nic čínského, možná pizzu" odpovím a sednu si vedle Nica
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...