Ale ani to mě nedonutí otevřít oči. Cítím, jak mě Nico nese nahoru do pokoje a pokládá na postel. To je poslední co si pamatuji, protože potom propadnu do spánku.
Do očí mě udeří pronikavý sluneční jas a já pootevřu jedno oko. Otevřu i druhé oko a chci se posadit, ale zjistím že mi v tom brání cizí ruka obmotaná kolem mého pasu. Opatrně se otočím a uvidím spícího Nica. Snažím se vymanit z jeho sevření, aniž bych ho probudila, ale to se mi nepovede. Nico otevře svoje oči a s úsměvem se na mě podívá.
,,Dobré ráno krásko" pozdraví mě Nico a sedne si. Já se taky pokusím se posadit, ale hrozně se mi zamotá hlava, tak si radši znova lehnu.
,,Bolí tě hodně hlava?" zeptá se mě starostlivě Nico a pohladí mě po tváři.
,,Celkem jo, co se včera stalo?" zeptám se Nica a zívnu
,,Byli jsme na párty u toho tvého kamaráda, šli jsme tancovat a ty jsi vypila skoro tři sklenice vodky s džusem, byla jsi lehce opilá a já jsem tě musel odnést sem. Otevřela mi tvoje máma, která mě pozvala dovnitř a řekla ať tady klidně přespím a že zítra nemusíš do školy. Jo a snídaně je dole" odpoví mi Nico a já se pokusím vstát.
,,Ne, nevstávej počkej tady, přinesu ti snídani" zastaví mě Nico a jde dolů. Já ho ale stejně neposlechnu a hned co se za ním zavřou dveře, tak se posadím na kraj postele a zjistím, že na sobě mám pouze volné bílé tričko, které mi je do půli stehen a to hrozné spodní prádlo. Začnu přemýšlet, kdo mě převlékl a doufám že to nebyl Nico. Opatrně vstanu, pro jistotu se přidržuji postele a jdu směrem ke skříni s oblečením.
,,Říkal jsem ti, aby jsi nevstávala" ozve se Nicův hlas od dveří a já málem spadnu na zem.
,,Chtěla jsem si jít jen pro něco na sebe, nebudu tady jen v tomhle" vysvětlím mu to a trochu zrudnu, když si uvědomím, že mám na sobě jen červené spodní prádlo a skoro průsvitné triko, které toho moc nezakrývá.
,,Mně by nevadilo kdybys tady byla jen v tomhle, sluší ti to" ušklíbne se Nico a já ještě víc zrudnu
,,Debile" odpovím mu a hledám ve skříni nějaké tepláky.
,,Super výhled" ozve se Nico když se ohnu a já si uvědomím, že má výhled na můj zadek v krajkovém spodním prádle. Hned se narovnám a zabijácky se na něj podívám.
,,Jsi takovej úchyl a navíc i debil" odpovím mu a on se na mě zazubí
,,To bych jinak nebyl já princezno" řekne a pořád se culí. Povzdechnu si a natáhnu si na sebe obyčejné šedé tepláky a jdu si sednou na postel na kterou Nico položil jeden velký talíř s perníkem a termoskou. Vezmu si jeden kousek perníku a zakousnu se do něj. Nico si sedne vedle mě a taky ochutná výborný koláč.
,,Sakra, budu to tady muset uklidit, je tu hromada drobků" ztěžuji si a dávám pryč nádobí z mé postele.
,,To počká princezno" zašeptá Nico a přitáhne si mě k sobě blíž.
,,Ne nepočká to, nechci mít v posteli bordel" odporuji mu a začnu vyklepávat drobky z povlečení a peřin.
,,Slez Nico, potřebuju to sundat" řeknu Nicovi a on sleze z mé postele. Vstala jsem a lehce se zapotácela. To mi ale nezabránilo dál pokračovat v úklidu postele.
Postel jsem jaktakž dokázala uklidit a vyčerpaně si na ní sednu. Bohužel je tady Nico a ten si mě hned stáhne k sobě na klín a obmotá svoje ruce kolem mého pasu.,,Nico, pusť mě" řeknu Nicovi a snažím se mu vykroutit, ale má pevný stisk
,,A proč bych měl princezno?" zeptá se mě tichým hlasem Nico a já se stále snažím dostat z jeho sevření. Pokoušet se o to přestanu teprve až ucítím jeho horké rty na svém krku.
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...