Zamilovaná puberťačka

7.3K 528 35
                                    

Nico: Chceš se mnou strávit noc až se vrátím?

Nervózně polknu a chystám se na klávesnici napsat ty osudná písmena

Já: Ano


Hned co tohle odešlu tak začnu přemýšlet pokud to byl dobrý nápad, protože mi Nico neodepisuje. Čekám skoro hodinu ale nic. Po dalších dvaceti minutách to vzdám a s povzdechem jdu dolů si dát něco k večeři. Nemám moc velkou chuť k jídlu, tak jsi udělám jenom míchaná vajíčka a vezmu si k tomu housku a nějakou zeleninu. Nimrám se ve vajíčkách a koukám se do zdi a přitom přemýšlím nad tím, pokud jsem to nezkazila. S bídou do sebe dostanu zeleninu a kousek vajíček a už mě přešla veškerá chuť k jídlu. Povzdechnu si a nechám na stole talíř s polovinou vajíček a netknutým pečivem. Jdu nahoru do pokoje, vezmu si sluchátka které si zapojím do mobilu, pustím nějakou hudbu a lehnu si na postel se zavřenými oči. Jsem tak zahloubaná do sebe že ani neslyším otvírání dveří.

,,Ahoj zlatíčko" vytáhne mi někdo jedno sluchátko z ucha a já díky tomu slyším melodický hlas.

,,Ahoj mami" otevřu oči a vrhnu se mámě do náruče, přeci jen jsem jí dlouho neviděla

,,Proč jsi nebyla tak dlouho doma?" zeptám se jí a odtáhnu se od ní tak abych jí viděla do obličeje.

,,Promiň, byly nějaké problémy v práci, někdy jsem tam i přespala" smutně se usměje máma

,,A co pan neznámý?" zeptám se s menším úšklebkem na tváři a obličej mámy nabere barvu rajčat. Stěží zadržuji smích když vidím že se moje máma chová jako puberťačka.

,,Nevím o čem mluvíš" dostane ze sebe máma a tváří se stejně jako já když lžu.

,,Vím že jsi si někoho našla, jednou jsem se s tebou přeci střetla ve dveřích když jsi šla na večeři a kdyby to nebyla pravda tak by jsi se nečervenala" ušklíbnu se a bavím se tím jak máma přemýšlí co má na to říct.

,,Dobře, vzdávám se" kapituluje po pár minutách rozpaků máma a zvedne ruce do vzduchu ve znamení že se vzdává. Vítězně se usměji a jsem ráda že si někoho našla.

,,Tak jaký je? Jak se jmenuje? Kolik mu je?" vychrlím na ní proud otázek a ona se začne smát.

,,Jsi hrozně zvědavá" usměje se na mě máma a já se uculím

,,Jsem po tobě, a teď říkej" nevinně se na ní usměji a nasadím psí obličej. Máma si povzdechne a já vím že mám vyhráno

,,Jmenuje se Peter, je úžasný, hrozně milý a zábavný, umí stolovat, není to idiot a ty jeho vlasy... Úplně se rozpouštím když vidím jeho úsměv... Potkali jsme se tak, že se mi zlomil podpatek a já na něj spadla a on byl tak milý, že mě dovezl domů, ale zapomněla jsem si u něj v autě mobil a on mi ho donesl a tak jsme s vyšli. Je to nejúžasnější chlap kterého jsem kdy potkala" zasněně říká máma a chová se stejně jako zamilovaná puberťačka.

,,A ví že máš mě?" zeptám se jí zvědavě, protože tohle tady už jednou bylo, máma měla přítele ale když zjistil že má dceru tak se s ní rozešel.

,,Ano, bavili jsme se o tobě sám má tři děti" překvapí mě mojí odpovědí máma a já se na ní překvapeně podívám.

,,Počkat... A kolik mu je když má tři děti?" zeptám se trochu vyděšeně při představě že si máma našla nějakého 40-cátníka, je jí jenom 32.

,,Peterovi je 35 a říkal že by jsi si s jeho dětmi prý rozuměla, má dceru která je jen o necelý rok mladší než ty a potom ještě dva syny, jednomu je šestnáct a druhému sedmnáct ale teď mi vypadli jména" zase se rozpovídá máma a já se musím usmát při představě sestry a celkově sourozenců. Kdyby se máma a ten Peter vzali tak to znamená že budu mít tři sourozence, sice nevlastní ale to je jedno.

I hate you! I love you too!Kde žijí příběhy. Začni objevovat