,,Becco?...." vykoktám a nejsem schopna dalších slov
,,Není to jak myslíš Beth" špitne Becca celá rudá v obličeji. Stojím tam a nedokáži nic říct.
,,Asi bychom ti to měli vysvětlit" promluví světlovlasý chlapec.
,,To bych byla ráda Tede"
Vyrazilo mi to dech. Čekala jsem, že si Becca asi někoho našla, když říkala že poznala někoho kdo ji má kromě mě, Clariss a Ricka rád takovou jaká je, ale poslední člověk který mě napadl byl Ted. Nevím co si mám myslet. Nemám právo být naštvaná, ale stejně mě píchlo u srdce.
,,Chceš to tedy vysvětlit?" odváží se tentokrát promluvit Becca a nervózně si hraje s pramenem svých vlasů. Už otvírám pusu abych odpověděla, ale bojím se že mě zradí hlas, tak jen kývnu. Becca se zhluboka nadechne, otře si pot z čela a nejistě se podívá na Teda. Ten jí stiskne povzbudivě ruku a usměje se na ní.
,,S Tedem jsem se viděla v ten den, co se tady po dlouhé době objevil, jak jsem potom u tebe přespala. Potom jsem tě ale viděla s Nicem, tak jsem radši odešla. Cestou domů jsem se procházela parkem a viděla jsem plačícího chlapce jak sedí na lavičce. Nevím proč, ale přišla jsem k němu a když jsem viděla jeho obličej tak jsem v něm poznala Teda. Sedla jsem si k němu a začali jsme si povídat. Řekl mi, že přestoupil na naši školu a že se tam za pár dní poprvé objeví. Chtěl, abych ti nic neřekla a já souhlasila. Protože začalo pršet jsem Teda pozvala k nám, protože on to měl daleko. Znova jsem si povídali a... Nevím. Ted se u nás stavil i po prvním dnu školy, kdy jsi odešla dřív ze školy a opět plakal a já ho znovu utěšovala. Psali jsme si a když jsi mi řekla, že chceš abych s tebou šla do Victoria Secret, tak Ted se tam neobjevil náhodou, domluvila jsem to s ním a schválně jsem byla tak dlouho v kabinkách. Pak, sem Ted přišel a chtěl radu. Ptal se, pokud tě nemá radši už nechat na pokoji když jsi šťastná a Nicem. Co jsem mu měla říct? Byla jsi šťastná a já jako tvoje kamarádka nechtěla aby ti níčil vztah s Nicem. Taky jsem mu vynadala za to, že tě políbil a že ti v tom udělal zmatek a on se tvářil jako zbité štěně a já jsem začala litovat že jsem nebyla jemnější. Pohladila jsem ho po tváři a v tu chvíli jsem dokázala myslet jen na to, jak má krásné oči, vlasy a rty. Políbila jsem ho." řekne Becca a zkoumavě se podívala na Teda, pokud nic nezapomněla. Ten si jí přitáhne do náruče a mě zase bodne u srdce. Stojím tam a přemýšlím nad tím co Becca řekla. Všechno to dává smysl, sice se cítím zrazená když to s Tedem plánovala a mě nic neřekla i když se mě to týkalo, nemůžu jí to mít za zlé, chtěla mi jenom pomoct.
Sednu si na nedalekou židli a dívám se na ně a oni mi nejistě opětují pohled. Usměji se na ně a jejich výraz se změní na zmatený.
,,Proč se tváříte tak vyjukaně?" zeptám se jich a Becca trošku zrudne
,,N-no... Nečekala jsem že budeš reagovat takhle" zamumlá Becca a můj úsměv se zvětší
,,A jak jinak bych měla reagovat?" pozvednu obočí a stále se usmívám
,,No... Většina holek by asi stopila scénu, kdyby viděla svojí nejlepší kamarádku a svého bývalého přítele takhle spolu" řekne zmateně Ted a já se pousměji
,,To ale není chytrá reakce. Měly by být rády že si jejich kamarádka někoho našla a neměly by být naštvané když její vyvolený je jejich bývalý přítel, taky je bývalý tak na to má právo. A pokud už sami mají nového přítele, tak by neměly být vůbec naštvané. Holky které by ztropily scénu jsou hysterky" v klidu řeknu. Taky mám pravdu, neměla bych se na ně zlobit, kdybych byla naštvaná tak buď ztratím nejlepší kamarádku nebo ona bude nešťastná když nebude moci být kvůli mě s Tedem
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...