,, Dá se dělat spousta věcí" zašeptá Nico a přiblíží se ke mě.
,,Co třeba" podívám se na něj tázavě.
,, Třeba tohle" řekne Nico a přitiskne svoje rty na ty moje.
Z pohledu Nica
Byla tak roztomilá když se mě zeptala co budeme dělat. Nevydržel jsem to a přilepil jsem se na její růžové rty. Začala hned spolupracovat a já se usmál. Obmotal jsem svoje ruce kolem jejího pasu a přitáhl si ji ještě blíž k sobě. Ona svoje ruce spojila za mými rameny a lehce pootevřela svoje ústa a já do nich hned vplul svým jazykem. Snažil jsem se, aby tohle byl jemný, pomalý a láskyplný polibek, ale moje tělo si dělalo co chtělo. Chytil jsem jí pod zadkem a vyzvedl do vzduchu. Beth to ale nečekala a omylem mě lehce kousla do dolního rtu. Sykl jsem a opatrně ji položil na mojí neuklizenou postel. Lehl jsem si nad ní a opíral se lokty, abych ji nezalehl a dál ji vášnivě líbal. Odtrhl jsem se od jejích měkkých rtů až po několika minutách a vydýchával to.
,,Víš že tě miluji princezno" řekl jsem Beth a vtáhl si jí do objetí.
,,A víš že já tebe ne?" sladce se na mě usmála a lehce mě políbila na mé doposud horké rty. Protočil jsem oči a povzdechl si. Tohle prostě musela říct vždycky, když jsem jí vyznal lásku. Nechápu proč to dělá, kdyby mě neměla ráda, tak by mě nenechala u sebe několikrát přespat, nesvěřila se mi se svým trápením a nelíbala se se mnou.
,,Mám hlad" ozve se po chvilce ticha kdy jsme vedle sebe jen leželi a já ji hladil po tváři.
,,Já taky" řeknu a vtisknu jí malý polibek na čelo.
,,Tak co si dáme" zeptá se Beth a já dostanu geniální nápad.
,,Dal bych si tebe" nevinně se na ní usměji a ona mě praští polštářem.
,,No co, řekl jsem snad něco špatně?" uculím se na ni a ona vypadá, že přemýšlí jak mě zabít.
,,Jsi hrozně pitomej úchylnej idiot" řekne a lehce se usmívá
,,A právě proto mě miluješ" uculím se a opřu si svoje čelo o to její. Hledím jí do jejích smaragdových očí, ve kterých se ztrácím.
,,To taky, ale miluji tě taky proto, že jsi milý, pozorný, vtipný a skvěle líbáš" zašeptá Beth a mě poskočí srdce. Můj pohled z jejích očí sjede k jejích plným rtům. Pomalu se k ní nahnu a chci opět spojit naše rty, ale ona mě předběhne. Cítím jak jí rychle bije srdce a přerývavě dýchá. Já na tom nejsem o moc líp, cítím se jako mimo realitu, vnímám jenom její horké rty na rty na těch mých. Jemně přejedu svým jazykem po jejím dolním rtu a ona se zachvěje. Dostanu nápad ji trochu potrápit a usměji se. Lehce se od ní odtáhnu a ozvěnou je mi její nespokojené zamručení. Uchechtnu se a začnu jí obsypávat krk svými lehkými polibky. Ona vzdychne a to mě ještě víc povzbudí v mé práci. Začnu dělat cestu od jejího ušního lalůčku, přes tváře, krk až po klíční kosti. Takhle to opakuji několikrát a vždy se vyhnu jejím rtům.
,,Nico" vzdychne moje jméno Beth a má přivřené oči
,,Copak se děje princezno" zeptám se jí potichu a nepřestávám se svojí činností
,,Polib mě" zašeptá a já se usměji. To ale nemám v plánu a dál se vyhybám jejím rtům
,,A proč princezno, mě tohle baví" zašeptám proti její kůži a jemně ji skousnu. Odměnou je mi její další vzdech a zvýšené moje už tak obří ego. Ona zamručí a odtáhne moji hlavu od jejího krku. Nestihnu ani protestovat, protože hned přitiskne svoje rty na ty moje a začne mě náruživě líbat. Já samozřejmě neprotestuji a ještě náš polibek prohloubím. Najednou se ale ozve nějaká písnička kterou neznám a vychází z mobilu Beth. Ta se ode mě odtrhne a zvedne hovor.
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...