Z pohledu Beth
Když mi Nico ještě poslal vzdušný polibek z tramvaje a ztratil se mi z očí, tak jsem se sama pro sebe zasněně usmála.
,,Holka, ty jsi do něj blázen. Po kolikátý u vás vlastně přespával?" zeptá se mě Becca a já se začervenám.
,,Po čtvrtý" zamumlám a Becca se ušklíbne
,,A jak dlouho ho znáš?" znova se zeptá Becca a já se zamyslím
,,Dneska je to šest dní" odpovím jí a Becca se vítězně usměje
,,A kam až to zašlo? A opovaž se mi lhát, poznám to" položí mi otázku Becca a můj obličej nabere rudou barvu.
,,To na co myslíš se nestalo" vyhnu se přímé odpovědi a Becca zvedne obočí.
,,A kam tedy až?" ptá se mě znova a já přemýšlím jak se z toho vykroutit.
,,Byl nějakej úkol?" snažím se to zamluvit a zrychlím chůzi. Becca mě ale dožene a chytne za rameno abych neměla šanci jí utéct.
,,Tak povídej holčičko" ušklíbne se Becca a já musím vypadat jako obří rajče.
,,Oba jsme byli bez trička, nic víc" skoro neslyšně zamumlám ve snaze aby to Becca neslyšela, ale k mému neštěstí vypadá že slyšela.
,,Ty se nám rozjíždíš Beth, to je mnohem víc než kdy to bylo s Tedem" řekne Becca a se snažím potlačit slzy, které se snaží probojovat z mých očí při zmínce o Tedovi. Rychle zamrkám a otřu si oči.
,,Ježiš promiň, mně to nedošlo, omlouvám se Beth" dojde Becce co řekla a ustaraně se na mě podívá
,,Jsi v pořádku?" zeptá se mě opatrně a já kývnu, ale první slzy které opustily moje oči mluví za vše. Becca mě chytne za předloktí a táhne mě směrem ke škole. Před školou už stojí Thomas, Clariss i Rick, kteří se k nám vydají, zatím si nevšimly toho jak na tom jsem.
,,Co se ti stalo Beth?" všimne si toho jako první Clariss a přiběhne k nám.
,,Ni-c jsem v p-pohodě" zakoktám a snažím se setřít slzy z mých tváří a očí
,,Ne to tedy nejsi. Pojď jdeme na záchody, Clar pojď s námi" houkne na nás Becca a my proběhneme okolo zmateně vypadajících kluků.
,,Sedni si" řekne Clariss a já se posadím na malou stoličku v rohu. Otírám si slzy a ještě víc si rozmazávám řasenku.
,,Podívej se na mě Beth" řekne tichým hlasem Becca a já zvednu hlavu. Becca drží v ruce vatový tampónek na kterém je odličovadlo a začne mi jím otírat tváře a oblast pod očima. Já se pokouším zastavit slané potůčky, které pořád tečou z mých očí a nedokážu se zbavit myšlenek na Teda. Vzpomínám, jak jsme spolu byli na pouti a on mě přemluvil, abychom šli na Ruské kolo. Moje mysl je teď plná vzpomínek na naše společné zážitky a na všecha slova a dárky co s ním souvisí. Najednou se ale ve víru vzpomínek objeví obraz, kde stojím v kuchyni a házím těsto po chlapci naproti mě. Oba se smějeme a bombardujeme toho druhého podivnou hmotou, která je po celé kuchyni a hlavně v okolí mikrovonky. Usměji se a slzy se už skoro zastavily.
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...