Pohádka

10.6K 730 34
                                    

Becca je blázen. Absolutně jí hrabe. Je pomatená. A senilní. Nemá někdo číslo do Bohnic???.

Já: Becco? Mám takovou malinkatou otázečku.

Já: JAK SIS SAKRA MOHLA PŘIDAT NICA DO PŘÁTEL A NAPSAT MU KDE SE VYRÁBÍ!!!!!!!!!!!

Becca: Nevím o čem mluvíš....... :D

Já: Jasně, ty jsi vždycky nevinná viď Becco???

Becca: Jasně :D........... Prosím nezabíjej mě..... :D

Já: To si ještě rozmyslím....... (děsivě se směje)

Becca: No tak, Beth já už budu hodnááááááááááááááááááááááááá

Už toho blázna budu ignorovat. A konečně si budu moct lehnout a spát. To by mi ale nesměl zazvonit mobil, a já se podívat kdo píše.

Nico: Vysvětlíš mi tu fialovlasou holku???

Sakra, já Beccu zabiju

Já: Ignoruj jí prosím, je to moje šílená kamarádka

Nico: A jak se ta šílená kamarádka o mě dozvěděla??? :D

Já: Já nevím.....

Nico: -_- říkej

 Já: Tak jo..... Možná jsem se o tobě trošičku zmínila....

Nico: A řekla jsi jak jsem úžasný, chytrý, milý, nádherný, dokonalý....

Já: To bych radši políbila prdel naší češtinářce

Nico: -_- to bylo HODNĚ, HODNĚ, HODNĚ ZLÝ, ale své princezně odpustím všechno :D <3

Já: Jsi blázen :D

Nico: Ale do tebe <3

Já: Radši mi řekni nějakou pohádku na dobrou noc, nemůžu usnout.....A nesměj se mi!!!!

Nico: To bych si nikdy nedovolil princezno :*

Nico: A vsadím se, že by se ti lépe spalo v mé posteli....

Já: Ihned přestaň myslet na prasárny, a řekni mi pohádku

Nico: No jo už

Nico: Bylo nebylo. V kouzelné růžové říši žila krásná, překrásná princezna Annabeth která vládla všem jednorožcům, pegasům, poníkům a dalším úžasným kouzelným bytostem.

Jednoho dne do království ale přišla zlá zlá ježibaba jménem Češtinářka a zaklela princezně Annabeth její krásný hlas a princezna pak zněla jako starý ožralý chlap. Princezna dala svolat všechny z okolí aby jí pomohli získat zpět její nádherný hlas. Nic ale nezabíralo, ani prášky, ani sirupy, ani duhové bonbóny.

Princezna už byla zoufalá, ale jednoho dne se objevil v zemi jistý princ z vedlejšího království. Přišel do hradu a nabídl princezně, že ji vyléčí. Princezna samozřejmě souhlasila a tak jí princ Nicolas políbil a princezna získala zpět svůj nádherný hlas. Nicolas a Annabeth se do sebe zamilovali, vzali se, měli spolu pět malých růžových jednorožců co zvraceli duhu a žili spolu štasně až do smrti.....

Tak co???? Líbilo princezno???? <3 <3 <3


Já z Nica zešílím

Já: Moc <3

Nico: Ty jsi mi poslala srdíčko a neřekla žádnou blbou poznámku..... <3

Já: A měla bych :D

Nico: NE, TO NE!!!!!!!

Já: Tak vidíš :*

Nico: Co ke mě cítíš???? Upřímně

Touhle otázkou mě zaskočil.... J-já nevím co k němu cítím.......

Nico: Halooooooo jsi tady?

Já: Jo.......

Nico: Odpovíš mi????

Já: J-já nevím....

Nico: Ani co přibližně???

Já: Ráda jsi s tebou píšu, umíš mě rozveselit, ale nedokážu se do tebe během jednoho dne zamilovat!

Nico: Kdo říká, že máme jen jeden den??? Co se třeba sejít???

Teď mě Nico překvapil. Nevím co mu mám na to říct...

Já: Já nevím... Možná ano?

Nico: Mohla bys v sobotu???

Já: Ne, to jdu s Beccou na vlasy

Nico: Kdo je Becca?

Já: Ta holka s fialovou hlavou

Nico: Aha...... A co v úterý???

To mám čas. Mám souhlasit????



I hate you! I love you too!Kde žijí příběhy. Začni objevovat