Pochopení

9.6K 618 33
                                    

Vylekaně se nadechne a zírá na dvě postavy před námi. Je tam malá modrovlasá dívka s ledově modrými oči a úšklebkem na tváři a já se domnívám že tí bude asi Bethyna nejlepší kamarádka Becca. A vedle ní stojí vysoký tmavovlasý kluk s čokoládovýma očima ve kterých se mísí bolest, vztek a smutek. Ihned toho chlapce poznám, to on je tvůrce mé modřiny a ten zmrd který jí nazval děvkou. Rick. A vypadá že má nehoráznou chuť mě zabít pomalou a bolestivou smrtí.

Z pohledu Beth

Doprdele. Je mi jasné že tohle se asi přátelsky nevyřeší. Rychle si rukama zakryji hruď a naberu stejný odstín jako spodní prádlo které mám pořád na sobě. Nikdo z nás nemluví, nikdo neví co říct jen se na sebe díváme a čekáme. Ticho ale prořízne smích. Ano, hlasitý smích který vydává Becca a přitom slzí. Všichni se na ní nechápavě díváme, ale ona nás moc nevnímá už začala chrochtat, takže to ještě chvilku potrvá než se uklidní.

,,Promiňte, ale ono je to tak vtipné! Já věděla že se něco takového stane. A taky to že si na sebe vezmeš ten kousek krajky" konečně promluví Becca a utírá si slzy smíchu z tváře. Nikdo se ale nesměje s ní. Nico sleduje Ricka. Rick sleduje Nica. A já těkám pohledem mezi nimi. Pomalu se natáhnu směrem kde leží moje- vlastně Nicovo triko a přetáhnu si ho přes hlavu aniž bych z nich spouštěla pohled. Je vidět, že ani jeden nejsou v klidu a mají chuť toho druhého praštit i když nechápu proč. Rick musí pochopit, že já jeho city neopětuji a smířit se s tím že jsem se zamilovala. Počkat, opravdu jsem teď řekla že jsem se zamilovala? Upřímně, nevím pokud je to co cítím k Nicovi opravdu láska ale můžu říct jedno. Jen kamarád to není. A proč je vlastně Nico naštvaný na Ricka? Nemá žádný důvod.

,,Ahoj Nicku, dlouho jsme se neviděli" promluví první Rick a ve tváři má nečitelný a ledový výraz.

,,Souhlasím Ricku a navíc to nedopadlo zrovna nejlíp" odpoví mu Nico a Rick se ušklíbne

,,Nelituji toho co jsem udělal, klidně bych to i zopakoval ale dal bych tam víc síly" odpoví Rick jedovatě a na tváři má pořád úšklebek

,,Ani já ne, a souhlasím s tebou. Dát ti znova přes hubu by nemuselo být špatné" oplatí mu to Nico a probodává Ricka pohledem. Rick se suše zasměje a já ho nepoznávám. Takového Ricka neznám ke mě byl téměř vždy milý, ale teď už jen z jeho hlasu odkapává nechuť a jed.

,,Tak co kdybychom si to zopakovali tady ale tentokrát by to neskončilo jedné modřiny" navrhne Rick a já mám chuť mu něco omlátit o hlavu.

,,Klidně ale nebul pak"přijme to Nico a začne vstávat.

,,Ani náhodou! Opovažte se tomu druhému způsobit byť jen škrábnutí!" poprvé promluvím já a všechny tři páry očí se upřou na mě.

,,A proč Annabeth? Dej mi dva dobré důvody" řekne Rick ledovým hlasem a upřeně mě sleduje.

,,Zaprvé nemáte žádný důvod tomu druhému něco udělat a zadruhé nechci aby se vám něco stalo" odpovím mu a také nasadím ledový výraz. Vidím že oba chtějí něco namítnout ale předběhnu je

,,Je to pravda, pokud si myslíte že ne tak mi Ricku vysvětli proč jsi na Nica naštvaný?" zeptám se a Rick si uchechtne.

,,Není to snad jasné?! Řekl jsem ti, že tě miluji, políbil jsem tě ale ty jsi mě odmítla. Pochopil jsem že asi ještě nejsi připravená na vztah po tom co se stalo s Tedem, tak jsem chtěl zůstat kamarád a počkat až budeš připravená. Ale najednou když přijdu před školu tak tě tam vidím s cizím klukem jak se líbáte. Víš vůbec jak moc mě to ranilo?! Známe se od školky a mě zlomíš srdce ale s klukem kterého znáš pár dní se v pohodě líbáš. Naštval jsem se a potřeboval jsem se odreagovat. Našla mě Becca jak sedím v baru a utápím se ve vlastním zármutky. A potom najednou z okna baru vidím Teda. Šel jsem za tím parchantem a viděl jsem jak tě našel a držel tě proti tvé vůli. Začal jsem litovat všeho co jsem ti řekl a šel jsem co nejrychleji ti pomoct. Omluvil jsem se ti a doufal, že to mezi námi jako dřív. A teď tě tady vidím polonahou zase s tím klukem a na posteli se ti válí kondom. Už chápeš proč jsem naštvaný? Ten parchant má všechno co si já přeji, má tvoji lásku. Víš jak mě bolel pohled na tebe a Teda? Byl jsem do tebe zamilovaný od třetí třídy sakra! A stejně mě bolel pohled na tebe se zlomeným srdcem. A tenhle nebude jiný hned co se s ním vyspíš tě odkopne jako dítě starou hračku a opět zlomí srdce. To je snad dostačující důvod k tomu abych ho nenáviděl" dokončí svůj proslov Rick a jeho ledový výraz zmizel. Nahradil ho smutek společně se vztekem a všichni ho zkoumavě pozorujeme.

I hate you! I love you too!Kde žijí příběhy. Začni objevovat