Ráno
Z pohledu Beth
Probudila jsem se ještě předtím, než vyšlo slunce a dívala se z okna na prozatím temnou oblohu. Pak jsem si ale uvědomila, že to na čem mám hlavu rozhodně není můj polštář, protože polštář nedýchá a neobjímá mě jednou rukou kolem pasu. Otočila jsem hlavu a uviděla klidně spícího Nica s úsměvem na rtech. Usmála jsem se při vzpomínce na včerejší noc, Nico měl pravdu, na to nezapomenu.
Opatrně jsem se snažila dostat z jeho sevření a přitom ho nevzbudit, protože byl hrozně roztomilej když spal. Už to vypadalo, že se i úspěšně dostanu z jeho náruče, ale to bych se nesměla zadkem otřít o jeho kamaráda. Nico prudce otevřel oči a podíval se na mě.
,,Teprv jsi se probudila a už by jsi si chtěla zopakovat včerejší noc?" povytáhne obočí Nico a já trochu zrudnu taky kvůli tomu ze si uvědomím že jsme oba nazí. Nico se krátce zasměje mé rudé tváři a pohladí mě po vlasech.
,,Jsi dokonalá princezno a to v jakémkoliv ohledu" mrkl na mě Nico a já zase zrudla.
,,Sice bych se moc rád s tebou válel v posteli, ale to až za chvíli protože ti musím sdělit jednu velmi smutnou událost. Včera dne 17. 11 hrdinně padly v boji tvé krajkované kalhotky. Sloužili dobře ale někdy i někteří z nás musí padnout a toto byla velmi tragická nehoda, která nás všechny hluboce zasáhla" dramaticky přednese Nico a já se přemáhám abych se nesmála.
,,To nebyla žádná nehoda! Pokud si dobře pamatuji, tak jsi je roztrhl a pak..." obviním ho ale zastavím se v půlce věty, protože vidím jeho výraz.
,,A pak jsem udělal co? Nemyslíš náhodou to, jak jsem tě prozkoumal prsty a pak tě přivedl až na vrchol?" zeptá se a úšklebkem Nico a já opět naberu rudou barvu v obličeji. Uraženě se otočím zády k Nicovi a trucovitě si založím ruce na prsou. To by ale nesměl být Nico, kdyby mě hned zezadu neobjal a nezačal se rty věnovat mému krku. Stálo mě dost práce, abych ani jednou nevzdychla ani jinak nedala najevo, jak moc se mi jeho práce líbí.
Když Nico zjistil ze to se mnou nic nedělá, tak zapojil i své ruce laskal mi prsa. To už jsem nevydržela a z úst mi unikl jeden vzduch. Nico mě k sobě otočil zády a vítězně se na mě usmál. Já jen protočila oči a chtěla jsem mu něco odseknout, ale zabránili mi v tom jeho měkké rty. Až mučivě pomalu s nimi pohyboval a já chtěla víc. Zamotala jsem mu ruce do vlasů a přitáhla si ho blíž, abych mohla nás polibek prohloubit. Pootevřela jsem ústa, aby v nich Nico mohl rozehrát divokou hru a přesunula své ruce na jeho záda. On taky nezůstal pozadu a dráždil mi bradavky, což mě donutilo mu vzdychat do úst.
Moje srdce hlasitě bylo a já se cítila neskutečně. Jeho ruce ale začaly putovat dolů až k mému podbřišku. Tu oblast ale záměrně vynechal a hladil mě po stehnech. Odtáhla jsem se od něj s začala dýchat, protože mi docházel vzduch. On ale se svojí prací na mých stehnech nepřestal, naopak. Jeho ruce se dostávaly stále výš a přitom mi stále hleděl do očí. Jedním prstem přejel po mém citlivém bodě a já se prohnula jako luk. Zopakoval svůj pohyb a tentokrát jsem i hlasitě vzdychla a srdce mi málem vyskočilo z hrudi. Rty obstarával moje prsa a já myslela že se rozteču slasti. Nico se do mě pomalu jedním článkem svého prstu a mě se z úst opět ozval ne zrovna tichý vzdech. Opatrně ho tam zasunul celý a začal s ním lehce pohybovat. Vzdychala jsem téměř při každém jeho pohybu a byla prohnuta v zádech. Nico po chvíli přidal druhý prst a zrychlil tempo. Tělem mi projížděli vlny slasti a končili mém podbřišku a já věděla že za chvíli budu. Už to vypadalo ze dosáhnu vrcholu, ale Nico najednou přestal a vytáhl ze mě své prsty.
ČTEŠ
I hate you! I love you too!
Teen FictionMezi láskou a nenávisti je jen tenká hranice... Cover by: Veverka93 Nejlepší místo: #8 in teen fikce 6.11 2015 #7 in teen fikce 10.11 2015 #4 in teen fikce 20. 11 2015 #3 in teen fikce 15. 12 2015 #2 in teen fikce 23.11. 2015 #1 in teen fikce 13.1...