Jonas was samen met zijn beste vriend Jimmy op weg naar het DAM. Daar droomde Jonas al heel lang van! Zijn dag kon niet meer stuk! Maar Jimmy daarin tegen vond het verschrikkelijk om naar z'n grote te moeten gaan! Gelukkig had hij Jonas! 'Ik ben blij dat ik jou heb leren kennen deze zomervakantie, want dat maakt deze dag toch iets minder eeg, om te weten dat jij bij me bent!' Zei Jimmy. Jonas lachte en zei ' Dat is waar! Alle ja van dat we elkaar deze zomer hebben ontmoet hé! Dat is is inderdaad leuk! Maar naar het DAM is toch ook fantastisch?'. 'Nee,' riep Jimmy. 'Ik ben heel nerveus en ik wil helemaal niet naar deze school!'.
'We zijn er!' riep Jonas blij. 'Ja, het zal moeten!' zei Jimmy. Jonas lachte naar Jimmy met een alles komt goed lach. Jimmy lachte klein terug. 'We maken het leuk!' zei Jonas.
Ze stapten de deur van het DAM binnen en begonnen vanzelf te lachen. Zelfs Jimmy! 'Wow!' zei Jimmy, 'het is hier nog leuk!'. 'Ik zei het toch!' zei Jonas met een gebaar van dat hij gelijk had!
Plots kwam een vrolijk, lachend, kleurrijk meisje binnengehuppeld, Charlie. Ze had een plannetje van de school in haar handen en vroeg aan mensen om hulp, maar ze werd gewoon genegeerd. Toen ze plots Jonas en Jimmy tegen het lijf liepen. 'Hallo, ik ben Charlie en ik ben nieuw!' zei ze meteen. Jimmy lachte vriendelijk, maar zei niks. Jonas antwoordde ' Wij zijn hier ook nieuw, ik ben Jonas en deze vriend hier naast mij heet Jimmy. Aangenaam!'. 'Wat is jullie eerste vak van vandaag?' vroeg ze. 'Acteren' zei Jimmy met een gezicht dat hij er helemaal geen zin in had. 'Leuk, dan zitten we voor de eerste les samen! Jullie lijken me aangename kerels! Zin om na school iets te gaan drinken?' vroeg Charlie met een lieve glimlach. 'Ja!' zeiden Jimmy en Jonas in koor. Ze begonnen alledrie te lachen. Dit zou een vriendschap worden dacht Jonas! Ringgggg! De bel ging. Ze gingen met z'n drieën naar de eerste les, waar ze meteen aan de slag gingen. Mevrouw Verdonck liet er geen gras over groeien. In ongeveer het midden van de les, werd de les verstoord.
Er werd geklopt. Het was mevrouw Vermeer, ze was de onderdirectrice. Ze kwam binnen en zei 'Sorry voor het storen Dora, maar ik heb nog een nieuwe leerlinge voor u, ze was iets later door een samenloop van zaken! Neem het haar niet kwalijk, ze kan er niks aandoen!' Dora lachte. ' Geen probleem, laat ze maar komen we zijn bezig met een sociale oefening, ze kan meteen meedoen!'. Mila stapte het lokaal binnen e. Jonas kon zijn ogen niet van haar afhouden! Wow! Ze was ... prachtig! De dag kon dus nog beter! Mila lachte naar Jonas en hij lachte verlegen terug! Jimmy gaf Jonas een por met zijn elleboog.
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...