Charlie wist niet wat haar overkwam, ze wist voor de eerste keer in haar leven niet wat ze moest zeggen, ze kreeg geen woorden over haar liepen en begon te huilen. Ze schoof haar stoel naar achter en liep het restaurant uit zonder aan iemand een blik te wenden en zonder een woord te zeggen. Jimmy wist niet wat hij moest doen en ging gewoon weer op zijn stoel gaan zitten. Mila liep achter Charlie aan en Jonas wist ook niet wat hij moest zeggen. 'Het komt wel goed, volgens mij had ze het totaal niet verwacht en is ze wat overdonderd.' zei Jonas tegen Jimmy om hem een beetje gerust te stellen. Jimmy was echt geschrokken van de reactie van Charlie, dat had hij niet verwacht. 'Hé... wat is er?' liep Mila naar Charlie. 'Ik weet het echt niet' antwoordde Charlie terwijl ze de tranen van onder haar ogen wegveegde. 'Wel, wat gebeurde er net?' vroeg Mila en nam Charlie een keer in haar armen. 'Ik denk dat ik gewoon wat overdonderd ben' zei Charlie terwijl ze verder snikte. 'Ik vind het zo ongelofelijk lief van Jimmy...' zei Charlie verder. 'Wel, wat is het probleem dan? Jullie zien elkaar graag en Jimmy is er echt niet goed van, hij is enorm van je reactie geschrokken! Ga zeggen wat je hartje je verteld!' zei Mila en keek Charlie recht in haar ogen. Ze veegde de tranen uit haar ogen en haalde diep adem en zei 'Je hebt gelijk! Ik moet gewoon doen wat mijn hart zegt! Kom je met me mee?' vroeg Charlie en ze liepen het restaurant samen naar binnen. Charlie haalde diep adem en ging door de deur en liep recht op Jimmy af en zei 'Ja, ik wil met heel veel liefde jouw vriendin zijn!' zei ze en knuffelde hem. Jimmy liet een traantje van blijdschap en nam Charlie nog eens stevig in zijn armen en fluisterde in haar oor dat hij van haar hield. Jimmy nam haar hand vast en nam de ring van de tafel en schoof hem over haar vinger. Ze glimlachten naar elkaar en hielden elkaars hand vast, stevig. Ze waren met z'n allen zo gelukkig. Het was de beste dag van hun leven, alle de beste dag van Charlie en Jimmy, die van Jonas en Mila was een paar dagen geleden. Wat hadden ze het toch met elkaar getroffen. Dat is liefde!
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...