Het einde...

1.2K 31 37
                                    

'Wel...' begon Jonas en keek daarna Mila aan. Hij probeerde haar duidelijk te maken dat zij het moest vertellen. Mila draaide met haar ogen en keek de drie vrienden aan. 'Ja, komt er nog wat van? Je maakt ons ongerust!' zei Alex ongeduldig. 'Wel, dus toen we op vakantie waren... euhm... ben ik een paar dagen misselijk en echt wel heel ziek geweest. En Jonas wilde toen dat ik naar een dokter ging, maar ik wilde niet. Dus ging hij ging naar de apotheker en besprak met de apotheker mijn klachten. En hij gaf iets mee om te testen wat ik had.' zei Mila maar werd onderbroken door Charlie. 'En? Wat had je?' vroeg Charlie ongeduldig omdat ze wilde wat er met haat beste vriendin aan de hand was. 'Wel uit die test bleek dat ik zwanger ben!' zei Mila en legde haar hand op haar buik. Jonas keek Mila aan en legde zijn hand op het hare. Jimmy en Alex waren totaal in shock, terwijl Charlie meteen overenthousiast naar Mila kwam aan gerend en haar omhelsde en hun proficiat wensten. Maar na een minuutje de shock te verwerken liepen ook Jimmy en Alex naar hun toe en waren ook enthousiast. De jongens waren aan het praten. Charlie trok Mila met zich mee, ze wilde haar wel even spreken. 'Seg, en je verteld me dit nu pas!' zei Charlie en kruiste haar armen over elkaar. 'Sorry, Charls! Maar we wilden het nog even stil houden!' zei Mila en voelde zich toch wel een beetje schuldig. 'Hey, het was maar een grapje e! Ik snap dat wel natuurlijk!' zei Charlie om Mila gerust te stellen. 'Maar he! Vertel eens hoe was ''het''?' vroeg Charlie nieuwsgierig en ging dichter bij Mila staan zodat de jongens het zeker niet konden horen. Mila begon te giechelen. 'Wel, ik zal je iets vertellen e! Maar je mag dit aan niemand vertellen e!' zei Mila en ze meende het. 'Ik beloof je plechtig dat ik het aan niemand zal vertellen!' zweerde Charlie met haar hand op haar hart. 'Wel, het was geweldig! Het voelde beter dan ik ooit had durven hopen! Hij was zo lief ook!' zei Mila en begon er een beetje van te blozen. 'OMG!' riep Charlie luid waardoor de jongens naar hun keken. 'En hoe zit het tussen jou en Jimmy? Is er al iets gebeurd tussen jullie?' vroeg Mila en knipoogde naar haar. 'Nee, het is bij ons alleen nog maar gebleven bij kussen!' zei Charlie. 'Mila, kom je?' werd er geroepen door Jonas. Charlie en Mila keken meteen om en liepen naar de jongens toe. Ze gingen met z'n allen naar binnen en dronken nog wat.

Het was eindelijk zo ver. Mila was nu al 3 maand zwanger en je begon haar buikje al wat meer te zien. Mila en Charlie gingen samen een trouwjurk kiezen, maar wie nam Mila ook mee... Dat was Tori, de mama van Jonas want daar had ze een goeie band mee. Ze liepen de eerste winkel binnen en al snel wist Mila welke jurk ze wilde, ze paste hem en kocht hem.

Mila en Jonas besloten te trouwen in de zomervakantie. Maar dat mocht niet meer te lang duren. Want anders zou Mila niet meer in haar kleed kunnen. Dus alles verliep vlotjes met de planning.

En dan de dag dat alles zou gaan veranderen. Charlie was bij Mila om haar een beetje gerust te stellen. En Alex en Jimmy waren bij Jonas, want ook hij ging dood van de zenuwen. Hij wilde dat alles perfect zou gaan verlopen en er niets mis mocht lopen. Mila deed haar jurk aan en die begon al een beetje te spannen aan haar buikje. Charlie vond het wel schattig. Het was tijd Jonas ging naar waar alles ging gebeuren. En de ceremonie ging door in het park, dat vol bloemen lag en zelfs met een fontein. Jonas had Jimmy als getuige gevraagd en Mila had natuurlijk haar beste vriendin Charlie gevraagd. Jonas stond ongeduldig op Mila te wachten. Maar Charlie probeerde hem gerust te stellen. Maar toen kwam Mila aan met haar arm gehaakt in die van Tori. Dat moment raakte Jonas. De vrouwen waar hij het meest van hield kwamen eraan. En Mila zag er geweldig uit. Mila kwam aan bij Jonas en liep al een traan over haar wang rollen. 'He, kleine schatten! Niet huilen! Je ziet er geweldig uit!' zei Jonas en kuste Mila op haar lippen. De ceremonie ging snel voorbij maar ze was prachtig. Toen kwam het moment, het ringenmoment. Jonas vroeg de hand van Mila en schoof er de ring over en daarna vroeg Mila de hand van Jonas en schoof de ring over zijn vinger. 'Je mag de bruid kussen!' zei de meneer die hem had getrouwd. Jonas kuste Mila zo passioneel en zo gelukkig en vol liefde dat het vuurwerk er van af spetterde. Het feest was geweldig en ze amuseerden zich te pletter. En toen was het tijd om op huwelijksreis te vertrekken. En Jonas had gevraagd aan Mila waar ze naar toe wilde gaan en ze wist al snel waarheen ze wilde. Spanje, het land waar het mirakeltje was gebeurd en identiek de zelfde kamer. En gelukkig had Jonas dat kunnen regelen. Ze namen van hun vrienden en familie afscheid en vertrokken naar de luchthaven. Jimmy, Alex, Charlie en Tori gingen nog even mee. Ze wilden ze gedag zwaaien. Ze gaven nog een dikke knuffel en stapten om het vliegtuig op weg naar het land waar alles nog beter was. Na een zware lange vliegreis kwamen ze aan bij het hotel. Het was al heel laat en Mila voelde zich niet zo heel erg goed. Maar het was wel dé huwelijksnacht! Maar Jonas wilde het niet doen! Hij had al genoeg zijn best gedaan. Ze amuseerden zich te pletter op vakantie. Maar die ging snel voorbij. Toen ze opnieuw in België aankwamen stonden hun vrienden en Tori op hen te wachten met ballonnen en allerlei andere leuke dingen. Ze werden beide rood. Iedereen knuffelde elkaar en ze gingen naar huis.

Toen was het daar, Mila haar water was gebroken en ze had hevige weeën. Jonas hielp Mila snel de auto in en riep naar zijn moeder dat zij moest rijden want hij was te zenuwachtig. Tori kwam heel snel aangelopen en startte de auto. Ze reed snel, maar wel volgens de regels naar het ziekenhuis. Na 5 uur hevige weeën beviel Mila van haar eerste kindje. Het was een jongen en ze noemden hem Julian. Jonas ging naar zijn moeder die ongeduldig aan de deur stond te wachten en vertelde het nieuws. Hij stuurde een berichtje naar Jimmy, Alex en Charlie dat Mila bevallen was. Heel snel stonden hun vrienden daar. Mila was doodmoe en tegelijkertijd de gelukkigste vrouw van de wereld. Maar dat waren ze allemaal. En ze leefden nog lang, gelukkige en vol liefde.



Ik hoop dat jullie een beetje van mijn boek hebben genoten! Maar ik vrees dat dit mijn laatste deel was! Maar niet getreurd! Morgen komt waarschijnlijk een nieuw boek! En dat zal niets met dit boek te maken hebben! Ik begin helemaal opnieuw! Dus zeker lezen e! ;) Ik wil jullie toch nog een hartelijk danken voor mijn boek 20 duizend keer te bekijken en dan nog eens duizenden likes en de vele hartverwarmende reacties! Bedankt en dit komt echt uit de grond van mijn hart! Bedankt voor alles! Jullie zijn de beste! Maar hier houd het niet op! Ik schrijf een nieuw boek!

BEDANKT!!!

Heel veel liefs,

Julie xxx

JilaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu