Charlie en Jimmy wisten beide niet wat ze moesten zeggen. Het bleef er een hele tijd stil. Mila en Jonas sliepen als roosjes. Jimmy doorbrak de stilte 'Wat doen we?' vroeg hij aan Charlie die een vreemd gezicht trok 'Wat bedoel je?' antwoordde Charlie. 'Wel wat doen we nu? Maken we ze wakker of laten we ze slapen?' zei Jimmy. 'Ik heb geen idee' zei Charlie 'Jij kan hier toch niet bij ze in bed kruipen?' fluisterde Jimmy. 'Ja, dat is waar, dat zou raar zijn! Ik kan vragen aan de balie of er nog een kamer vrij is voor een nacht!' zei Charlie. 'Ben je gek! Dan moeten we die ook betalen!' zei Jimmy en keek naar Mila en Jonas omdat hij dat wel redelijk luid had gezegd maar ze liepen er gewoon doorheen. 'Ja, wat moet ik dan doen?' vroeg Charlie aan Jimmy. 'Euuuhmm... je kan... het is maar een voorstel... bij mij in de kamer komen?' vroeg Jimmy en terwijl hij aan vertellen was zag hij dat Charlie op haar gezichtje een glimlachje kreeg en vond het zo lief. Ze wist eerst niet wat ze moest antwoorden maar dacht van dit moet ik gewoon doen want anders zitten we beide apart in een kille kamer en dat is niet de hele bedoeling van Parijs, veronderstel ik. 'Ja, graag!' antwoordde ze ten slotte op de vraag van Jimmy. Er verscheen een onbetaalbare glimlach op hun beide gezichtjes. Prachtig, ze genoten er duidelijk allebei van. 'Ik laat je jou pyjama aantrekken en kom dan maar naar mijn kamer als je helemaal klaar bent!' zei Jimmy 'Klop 2 keer. Dan weet ik dat jij het bent!' knipoogde hij naar Charlie ze moest ervan giechelen. Jimmy ging nog even naar Jonas toe en fluisterde in zijn welterusten. Jimmy lachte nog even naar Charlie voordat hij de deur uitging. Toen Jimmy achter zich keek betrapte hij Charlie erop dat ze naar hem was aan het kijken. Jimmy draaide zich om en lachte naar Charlie die meteen in de kamer verdween. Charlie deed haar kleren uit en haar pyjama aan. Ze maakte zich mooi in plaats van haar -ja voor naar bed gaan maak je je niet mooi- te wassen. Ze keek voor de laatste in de spiegel en lachte naar haarzelf alsof ze naar Jimmy lachte. Het lachen stopte meteen toen ze een hand op haar schouder voelde, ze begon heel luid te tieren 'Hé hé hé, ik ben het Mila!' zei de onbekende die eigenlijk niet zo onbekend was. 'Ohhh, Mila ik schrok me dood!' zei Charlie opgelucht. 'Wat ga jij doen?' vroeg Mila aan Charlie 'Wel, aangezien Jonas en jij het hele bed innemen...' en meteen werd ze onderbroken 'ga jij bij Jimmy slapen veronderstel ik!' maakt Mila de zin van Charlie af. Charlie keek naar de grond en speelde met haar voeten en glimlachte. 'Is het niet?' vroeg Mila. Nog steeds kreeg Mila geen antwoord en gaf ze Charlie een duwtje. 'Ja, het is waar! Dat komt door jullie in ons bed!' probeerde Charlie zich een beetje te beschermen, maar dat hielp niet echt. 'Wel oké! Ik hou je niet langer op! We zien jullie morgen aan het ontbijt om 10h?' vroeg Mila, Charlie keek Mila aan en antwoordde 'Nee!' Mila schrok van het antwoord van Charlie, ze zag het gezicht van Mila en vervolledigde haar zin 'We zien elkaar morgen aan het ontbijt om 8h!' zei Charlie. 'Wat ben je gek! Het is wel vakantie é!' zei Mila en ze dacht het is mijn verjaardag maar zei het niet. 'De jongens hebben morgen weer iets gepland en we moeten vroeg vertrekken!' zei Charlie. Ze zag dat Mila glimlachte en er gelukkig van werd. 'En ik weet heus dat je morgen jarig bent! Dat vergeten ik en de jongens heus niet!' zei Charlie. 'Maar nu moet ik je echt laten! Jij terug ONS bed in en ik ga!' zei Charlie. Mila glimlachte. Ze ging terug naar het bed waar Jonas is lag te slapen en ze keek hem aan en gaf hem een kusje op zijn neus. Jonas bewoog en deed zijn armen om haar heen. Charlie bleef even kijken en liet de deur achter haar dichtvallen. Klopte zoals Jimmy had gevraagd 2 maal op de deur. Maar die werd niet opgedaan. ze keek achter zich omdat er een rare meneer passeerde en toen werd ze in een kamer binnengetrokken. Ze was zo bang. Maar gelukkig voelde ze snel de hand van Jimmy op haar schouder. Ze nam Jimmy meteen vast en liet een traantje vallen, wat niet van haar gewoonte was en ze zei niets, wat ook speciaal was. 'Hé, is alles oké met jou?' Vroeg Jimmy. 'Ja, alles is oké' snikte ze. 'Ik was gewoon ongelofelijk geschrokken!' snikte Charlie verder. 'Bij mij ben je veilig!' zei Jimmy. 'Kom we gaan slapen!' zei hij 'Het wordt morgen een drukke, maar leuke dag!' en glimlachte naar Charlie, ze lachte terug en ze gingen slapen. Charlie viel als een blok in slaap en Jimmy keek haar aan. Ze was zo mooi als ze sliep. Hij moest er van glimlachen en viel ook in slaap.
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...