Zag Alex zitten achter het stuur, ze schoot meteen in de lach. Jonas wist niet wat er plots met haar aan de hand was, dus hij draaide zich meteen om en was meteen gerustgesteld toen hij Alex zag zitten. Nu begreep hij waarom Mila plots begon te lachen, voor hem was het een grote opluchting. Ze liepen naar de auto van Alex toe, 'Zijn jullie doof of zo! Ik rijd al super lang achter jullie!' zei Alex. 'Ja, Jonas dacht dat we achtervolgd werden! Dus keken we niet om en negeerden het!' antwoorde Mila lachend, er verscheen een glimlach op het gezicht van Alex. 'Stap maar in als je wilt!' zei Alex, Jonas keek Mila vragend aan. Ze stapten de auto in en gingen met z'n drieën naar school, Jonas en Mila op de achterbank hand in hand. 'Ik heb jullie in de gaten!' zei Alex al lachend, Mila kon het niet laten en kust Jonas op de mond en haalde één wenkbrauw ophoog als ze Alex aankeek in de spiegel, Alex lachte naar Mila, hij had het begrepen. Ze kwamen aan in school en Charlie stond aan de poort te wachten maar het was niet Jimmy die bij haar stond, maar Robin. 'STOPPPPP!' riep Mila en deed de deur van de auto open zonder dat hij tot stilstand was gekomen, Jonas greep naar Mila maar greep mis. Mila rende de auto uit en liep recht op Robin af. 'GA WEG! JIJ GAAT EENS GOED NAAR MIJ LUISTEREN! JIJ LAAT CHARLIE MET RUST! HEB JE DAT BEGREPEN???' riep Mila naar Robin waardoor de hele school Mila aan keek. Mila nam Charlie bij de arm en trok haar mee naar binnen, Charlie had tranen in haar ogen. 'Charlie? Is alles oké met jou?' vroeg Mila toen ze binnen in het DAM waren. 'Nee' snikte Charlie, 'ik kreeg een bericht van Robin dat ik naar het DAM moest komen omdat hij met me wilde praten! Dus deed ik dat en kwam naar het DAM toe, hij zei me dat als ik niet zijn vriendin wilde zijn hij ervoor zou zorgen dat ze ook niet de vriendin van Jimmy zou zijn! HIJ GAAT JIMMY IETS AANDOEN!' vertelde Charlie en er liepen enkele tranen over haar wang naar beneden. Mila wist niet wat ze hoorde en zei geen woord, ze was helemaal van haar melk, ze gaf Charlie een knuffel en keek haar daarna terug aan. 'Waar is Jimmy?' vroeg Mila ongerust. 'Ik...' snikte Charlie, 'Ik weet het niet!' zei Charlie verder en weer ontsnapten er enkele tranen over haar kaken. 'Jimmy heeft zich vast overslapen!' probeerde Mila Charlie gerust te stellen, maar ze had er zelf geen goed gevoel bij. Jonas en Alex kwamen het Dam binnen gestormd en liepen meteen naar de meisjes toe. 'Alles oké?' vroeg Jonas ongerust. Mila en Charlie knikten want ze wilden niet dat ook Jonas en Alex ongerust werden. 'Waar is Jimmy?' vroeg Alex aan Charlie, Charlie kon haar tranen niet meer bedwingen en barste volledig uit in tranen. Ze liep weg en Alex voelde zich enorm schuldig.'Heb ik iets verkeerd gezegd?' vroeg Alex aan Mila. 'Alex, er is iets gebeurd!' zei Mila en kreeg even een krop in haar keel. Jonas keek Mila vragend aan, 'Wat? Wat is er gebeurd?' vroeg Jonas een zag dat Mila het serieus meende. 'Wel, Charlie kreeg deze morgen een bericht van Robin dat ze naar school moest komen, want hij wilde met haar praten! Dus Charlie kwam naar school en Robin stond op haar te wachten. Hij zei tegen haar dat als zij niet de vriendin van hem wilde zijn dat hij ervoor zou zorgen dat ze ook niet de vriendin van Jimmy kon zijn!' zei Mila en liet één traan over haar kaak rollen. Jonas werd woest. Mila zag de gezichtsuitdrukking van Jonas veranderen en nam zijn arm vast, 'Jonas! Doe GEEN domme dingen!' zei Mila, 'Ik wil net dat je iets gaat doen waar je later spijt van krijgt! Ik wil jou niet kwijt!' zei Mila en keek hem aan. 'We moeten inderdaad niet te snel gaan, we moeten na denken!' zei Alex. 'Niet te geloven dat ik dit ga zeggen maar Alex heeft gelijk!' zei Mila en was zelf verbaast van wat ze had gezegd. 'We moeten goed nadenken hoe we dit gaan aanpakken!' zei Mila en keek Jonas aan. Jonas kon niet geloven dat er iets met Jimmy zou gebeuren, de bel luidde van school dat het eerst lesuur zou beginnen. 'We bespreken het tijdens de pauze!' zei Mila, 'Doe niets doms!' voegde Mila er nog aan toe en keek Jonas aan. Jonas had het begrepen. Ze liepen naar de les, Mila ging opzoek naar Charlie. Maar ze vond Charlie nergens, haar laatste plaats was is de kledingruimte waar ze Jimmy voor het eerst had gezien, ze had daar goede herinneringen, en daar vond Mila inderdaad Charlie. 'Charlie, is alles oké?' vroeg ze en ging naast Mila zitten. Charlie deed veel moeite om te lachen maar het lukte toch. 'Ik hoop dat je het niet erg vind dat ik alles aan de jongens heb verteld!' zei Mila en keek Charlie aan. 'Nee, ik begrijp het wel! Ze hebben ook recht om dat te weten!' antwoorde Charlie. 'We gaan tijdens de pauze kijken hoe we het gaan oplossen!' zei Mila om Charlie en hart onder de riem te steken. 'Ik ben zo blij dat ik jullie heb!' zei Charlie en lachte kort naar Mila. 'Kom ga je mee naar de les? We hebben samen les! Laten we gaan!' zei Mila en ging recht staan. Charlie lachte lief naar Mila en ze gingen samen naar de les, Mila zei aan meneer Verlinden dat ze zich niet zo goed voelde en dat Charlie bij haar was gebleven. Meneer Verlinden zei dat het goed was. Ze gingen zitten en de les kon maar niet snel genoeg gedaan zijn. Toen eindelijk de bel ging hadden ze nog een les en dan zouden ze gaan bespreken hoe ze het zouden aanpakken. De les ging snel voorbij en ze gingen snel naar de refter, ze besloten buiten te gaan zitten. 'Hoe gaan we dit aan pakken?' vroeg Mila aan de anderen. Mila keek Charlie aan en zag dat ze bleker werd, Mila probeerde oogcontact te maken maar dat lukte niet. Charlie keek achter Mila. Mila wist niet wat er met Charlie was...
j
JE LEEST
Jila
Fiksi PenggemarHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...