Ze keerden terug naar het hotel. 'We zien jullie om 18h terug om samen...' zei Jonas maar kon zijn zin niet afmaken omdat hij een duw van Mila kreeg die duidelijk iets wilde zeggen, maar dat niet kon door één of andere reden. 'dan kunnen we samen gaan eten' ging Jonas verder 'Zien we jullie daar?' vroeg hij aan Jimmy en Charlie. 'Ja, is goed! Jullie komen ons halen?' vroeg Jimmy. 'Jonas knikten en ze gingen beide hun kamer binnen. 'Waarom kreeg ik een box van u?' vroeg Jonas aan Mila die op het bed was gaan zitten. 'Wel, ik dacht dat je ging vragen of ze deze avond mee zouden gaan.' zei ze stilletjes, Jonas keek haar aan en antwoordde redelijk kort, een beetje kwaad zelf 'Waarom mogen ze niet mee?' Mila keek Jonas aan en zei rustig 'Ik wil alleen met jou zijn, wij samen!' Jonas kreeg een krop in zijn keel, want dat had hij niet verwacht dat Mila zo iets zou durven zeggen tegen hem, hij vond het heel lief van Mila. 'Ben je kwaad?' fluisterde Mila maar ze kreeg geen antwoord, Jonas liep naar haar toe en nam haar vast en gaf hem een kus op haar voorhoofd. 'Is dat duidelijk genoeg?' vroeg Jonas. Mila moest ervan lachen en knikte 'Ik vind het eigenlijk wel best lief van jou!' zei Jonas een deed één van zijn mondhoeken omhoog. Mila glimlachte naar Jonas en zei heel zachtjes 'Ik hou van jou!' en glimlachte lief naar Jonas. 'Kom maak je maar nog mooier dan je al bent!' zei Jonas en glimlachte naar Mila en gaf haar een mooi knipoogje. Mila stond op en ging de badkamer binnen. Jonas ging op het bed liggen en keek naar boven. Mila liet de kraan van de douche lopen en ging er onder staan, al snel begon ze een liedje te zingen en had ze niet door dat ze eigenlijk niet in de douche bij haar thuis stond waar niemand haar daar hoorde. Ze had het niet door en bleef maar zingen, Jonas genoot van de mooie stem van Mila, het was een prachtige stem , hij kreeg er kiekenvel van. Hij ging recht zitten en genoot elke seconde van haar stem. Mila draaide de kraan van de douche dicht en stapte uit de douche en nam 2 handdoeken, één voor haar haar en één voor haar lichaam. Ze droogde zich af en kwam met alleen een handdoek op haar hoofd en een handdoek rond haar lichaam gebonden uit de badkamer en ze bleef maar door zingen en ze had nog steeds niet door dat ze een kamer met Jonas deelde, ze was het vergeten. Ze liep naar de kleerkast en nam wat kleren uit de kast een draaide zich om, ze verschoot zich dood toen ze Jonas op het bed zal liggen en gilde. 'Hé, wat is er?' riep Jonas door haar gegil heen. 'Owww sorry, ik was even vergeten dat we een kamer deelden!' begon ze te lachen. Jonas ging naar Mila toe en nam haar in zijn armen, ze sloeg haar armen ook om hem heen en fluisterde in zijn oor 'Ik hoop dat ik mijn handdoek goed vast zit!' Jonas moest ervan lachen en gaf een kus op haar voorhoofd. 'Ik ga me ook maar eens douchen en wat kan jij mooi zingen!' zei Jonas en knipoogde. 'Nee, dat meen je niet? Zong ik? Onee, hoe gênant!' zei Mila en begon te blozen. 'Hé, dat kan geen kwaad het was prachtig! Jou stem... Ik kreeg er kiekenvel van!' zei Jonas een lachte lief naar Mila. 'Hop, ga maar douchen!' antwoordde Mila. Jonas volgde de bevelen van Mila op en ging naar de badkamer en liet de kraan lopen en ging er onder staan. Hij wist heel goed dat Mila bij hem op de kamer was en zong dus niet zoals zij deed. Hij moest er nog steeds een beetje om glimlachen hoe hard ze verschoten had. Hij draaide de kraan dicht en nam handdoek, droogde zijn haar een beetje af en daarna zijn lichaam, deed zijn onderbroek aan en deed de badkamerdeur open en liep naar de kast, hij betrapte Mila erop dat hij werd aangestaard, hij draaide zich op en zei 'Heb ik iets van jou aan?' vroeg hij. 'Nee, dat heb je niet! Je... bent ... ja... gewoon... zo ... zo... ontzettend......... knap!' zei Mila met een paar stops ertussen. Hij bloosde en glimlachte verlegen naar Mila. 'En jij dan' zei hij en kreeg geen antwoord want ze kon niks zeggen want hij praatte snel verder 'Jouw lichaam is gewoon perfect! Weet je dat! zei hij verder. Mila probeerde haar lichaam voor alles en iedereen te verbergen, maar Jonas had het een beetje gezien. Mila ging de badkamer binnen; maar ze liet de deur openstaan en droogde snel haar haar met de droger en poetste haar tanden en deed wat make-up op en verliet de badkamer weer en deed haar t-shirt uit 'Hé, dat is mijn t-shirt!' zei Jonas. Mila lachte 'Ja, ik moest me eerst helemaal klaar maken voordat ik mijn kleren aandoen' zei ze. Ze deed Jonas zijn t-shirt zonder dat ze zich schaamde en deed haar kleedje aan en Jonas moest toch even slikken toen hij het mooie, gewoonweg prachtige lichaam van Mila zag en werd rood. 'Wil je de rits van mijn kleedje dichtdoen, alsjeblieft?' vroeg ze aan Jonas. Jonas stond meteen op en deed de ricts dichte en kleedde zich ook aan. Hij deed een mooie t-shirt aan en een hemdje en een jeansbroek. Hij ging naar de badkamer en kamde zijn haar. 'Oké! ik ben klaar!' zei Jonas en keek Mila aan om te vragen of zij ook klaar was. Jonas deed de deur van de hotelkamer open en liet Mila eerst door de deur gaan. Ze klopten aan bij hun buren en Charlie deed open en ze zeg er fantastisch uit. Ze liepen met z'n allen uit het hotel en gingen eten in een gezellig restaurantje en aten er geweldig lekker. Na veel te veel eten zei Charlie 'Ik ben echt moe! Gaat er iemand met mij mee naar het hotel?' en al meteen antwoordde Jimmy op haar vraag en Charlie stond op gaf Mila een dikke kus en wenste haar nog een leuke verjaardag en knipoogde en fluisterde 'Dat zal zeker niet onderbreken met Jonas!' en gaf haar een duwtje. Mila bloosde en antwoordde 'Jij ook! Amuseer je nog met Jimmy!' ze zette Charlie ook schaak-mat en ook Charlie begon te blozen. Ze ging naar Jonas 'Maak er een mooie avond van! Amuseer je!' zei Charlie en gaf hem een kus op zijn wag om goeie nacht te zeggen. Jimmy knuffelde Mila en gaf haar ook een kus op haar wang en wenste haar een prachtige avond toe. Toen Charlie en Jimmy weg waren bleven ze nog even zitten.
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...