Het was middag! Jonas was sinds deze voormiddag al de hele tijd nerveus. Dat was voor vanavond. Het afspraakje met Mila... Alleja met Charlie en Jimmy erbij! Hij rende naar zijn vrienden. Hallo, alles oké met jou? Je ziet er gespannen uit?' vroeg Charlie precies een beetje ongerust. 'Natuurlijk, alleen wat nerveus voor va...' Zei Jonas en slikte de rest van zijn woorden in en glimlachte. 'Ja, Ik veronderstel dat dat voor Mila is en niet voor ons?' Zei Jimmy al lachend. Jonas deed alsof hij niet had gehoord wat Jimmy zei. Maar hij had het maar al te goed gehoord! Alleen van de naam "Mila" kreeg hij het al gloeiend heet! De bel ging. 'Wat hebben jullie?' vroeg Jonas. 'Wij hebben een vrij uur, jij?' zei Charlie vrolijk. 'Dans...' zei Jonas een beetje teleurgesteld.
Jonas vertrok naar dans. Charlie en Jimmy bleven zitten aan de tafel. Charlie praatte en praatte maar door en door. Het uur vloog voorbij. Daar was Jonas terug van dans. Hij was weer aan het glimlachen. 'Dat is weer een uur dichter bij vanavond!' zei Jimmy plagend.
Ze zaten met z'n alleen in de theorieles, het leek een eeuwigheid te duren voordat de bel ging. Maar dan toch na een tijd ging de bel. Jonas sprong recht en riep 'Eindelijk!'. ' Van Loo, wat heeft dit te betekenen, is mijn les dan zo verschrikkelijk?' zei Verlinden. 'Neen, mijn excuses. Ik ben gewoon blij dat de eerste schooldag afgelopen is.' zei Jonas toen hij naar de grond keek. 'Het is niet erg, ik ben ook blij dat de eerste schooldag erop zit!' zei Verlinden ' Ik zie jullie morgen terug! Fijne avond!'
Hij rende de klas uit naar zijn kluisje, maar ze was er nog niet. Gelukkig! Hij wilde eerst zijn. Nog even met parfum spuiten dat hij lekker zou ruiken. 'Ola pola, meneer doet speciaal parfum op voor ons!' riep Charlie voor de hele gang. Jimmy kon zijn lach niet bedwingen. Charlie en Jimmy gingen op het bankje zitten niet zover van zijn kluisje. Jimmy riep zachtjes naar Jonas ' Hey, kijk eens wie daar aangelopen komt!' Jonas draaide zich heel snel om en voelde dat zijn hart sneller ging slaan. Het was Mila. 'Hey, alles oké? Heb je er zin in?' Vroeg Jonas terwijl hij in haar felblauwe ogen keek. 'Ja alles gaat NU wel goed. Ik ben er helemaal klaar voor!' Zei Mila. 'Oké, dit zijn Charlie en Jimmy! Dit zijn mijn vrienden.' Ze lachten even naar elkaar en toen zei Charlie ' Oké, dan zijn we ermee weg. Maar we moeten wel met de fiets!' 'Oei' zei Mila 'Dat zal niet gaan... Ik heb geen fiets mee.' Charlie zei 'Dat is helemaal geen probleem, je kan achterop bij Jonas! Als jullie dat zien zitten e?' Mila lachte ' Ik zie dat helemaal zitten, jij?' Keek je Jonas aan. 'Natuurlijk zie ik dat zitten!'
'Dan gaan we zeker!' Zei Jimmy.
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...