'Nu zijn jullie officieel met mij verloofd!' zei Jonas een beetje uitdagend aan Mila. Mila moest hard lachen. 'Jonas kom eens bij me zitten!' zei ze serieus en ging zelf eerst zitten en sloeg dan met haar hand op het bed om zo duidelijk te maken dat hij naast haar moest gaan zitten. Jonas werd meteen ongerust en deed wat Mila ham vroeg en ging naast haar zitten op het bed. 'Wat is er?' vroeg Jonas een beetje met schrik. 'Ik zou even aan je willen uitleggen waarom ik zo reageerde!' zei Mila en keek hem met een lieve glimlach aan. 'Dat hoef je echt niet te doen hoor! Ik kan goed begrijpen dat je enorm geschrokken was!' zei Jonas en gaf een kus op haar voorhoofd. 'Maar toch wil ik het je graag vertellen zo zal ik me ook beter voelen!' antwoorde Mila. 'Vertel het me dan maar als je jou daar beter door gaat voelen!' zei Jonas en gaf nogmaals een kus, maar deze keer op haar lippen. 'Wel, ik hou zielsveel van jou! Maar ik was enorm geschrokken van je vraag dat ik niet meer helder na kon denken! Dus ik wist niet wat er met me gebeurde en liep weg. Dat had helemaal niets met jou te maken! Ik weet echt niet hoe het komt dat ik weg liep! Ik was zo geschrokken. Maar laat ons dat gewoon vergeten! Want nu zijn we samen gelukkig! Wij met z'n drieën gaan het zo geweldig hebben, daar ben ik zeker van!' vertelde Mila. Jonas zei geen woord maar kuste haar passioneel op haar lippen die lachten van geluk. 'Ik denk dat we beter eens naar beneden zouden gaan!' stelde Mila voor. 'Waarom dan wel vroeg Jonas nieuwsgierig. 'Wel, ten eerste je mama en onze vrienden staan ook buiten te wachten!' zei Mila en ging al recht staan en trok Jonas ook van het bed. Jonas zei niets en volgde zijn twee geweldige schatten. 'Dat zie ik graag!' zei Tori en was dolgelukkig om haar zoon weer te zien lachen en natuurlijk ook om Mila, ze hield ook echt van Mila, ze was als een dochter die zo nooit had gehad. 'Betekent dat dat jullie gaan trouwen?' vroeg Tori en werd al helemaal enthousiast. 'Ja!' antwoordden Mila en Jonas mooi in koor. Jonas keek Mila aan en ze knikte naar hem. 'Mama, er is eigenlijk nog iets dat ik je moet vertellen!' zei Jonas dood serieus, waardoor Tori de kriebels kreeg. 'Vertel op! Je maakt me ongerust!' antwoorde Tori en keek ze vragend en ongeduldig aan. 'Wel...' begon Mila te vertellen. 'Je mag het wel aan niemand door vertellen!' zei Mila maar wist eigenlijk wel dat ze dat niet zou gaan doen, zo was ze wel een persoon die je vertrouwen kan. 'Wel, ik euuhm...' zei Mila nerveus en wreef met haar hand over haar buik en meteen wist Tori wat dat betekende. 'Je bent zwanger?' vroeg Tori enthousiast en geschrokken tegelijkertijd. Jonas en Mila knikten. 'Ohhhh, dat is geweldig!' zei ze enthousiast en omhelsde de drie. 'Ik ben zo blij voor jullie!' voegde ze er nog aan toe en wreef met haar hand over de buik van Mila. 'Sorry, dat ik dat doe maar ik kon mezelf niet tegenhouden!' zei Tori en lachte verlegen naar Mila. 'Dat geeft helemaal niet!' antwoorde Mila en omhelsde Tori. 'Bedankt voor alles! Door jou is alles opnieuw in orde!' fluisterde Mila in haar oor. 'Wat zitten jullie daar te fluisteren?' vroeg Jonas nieuwsgierig. 'Niets, vrouwenzaken!' antwoorde Tori. Mila moest lachen en knuffelde Jonas nog een keer stevig. 'Kom dan gaan we naar buiten, het aan onze vrienden vertellen!' zei Jonas en trok Mila met zich mee en gooide nog een kusje naar zijn mama. 'Ik hou van jullie!' riep ze nog vanuit de keuken voordat de deur dicht ging. Jimmy, Alex en Charlie zaten vol ongeduld te wachten. De deur ging open en toen stonden ze al snel recht. 'En is alles weer in orde tussen jullie?' vroeg Charlie ongeduldig. 'Ja, we hebben het bijgelegd!' antwoorde Jonas en nam Mila vast. 'En hij heeft me nogmaals ten huwelijk gevraagd en ik heb deze keer wel ja gezegd!' zei Mila en ze was nog maar net uitgesproken en Charlie hing al rond haar nek. Ze bleef maar proficiat zeggen, ze was zo blij dat ze gingen trouwen. Na zo'n 10 minuten liet Charlie los en ging bij Jimmy staan. 'We moeten jullie eigenlijk nog iets heel belangrijks vertellen!' zei Mila heel serieus en keek Jonas aan. Jonas knikte instemmend. 'Wat is er aan de hand?' vroeg Alex met redelijk veel schrik.
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...