Mila had dit totaal niet verwacht. Maar ze moest er niet lang over nadenken wat ze ging zeggen. Jimmy, Alex en Charlie keken Mila een beetje smekend aan. Ondertussen waren alle vele mensen blijven staan en waren ze net als Jonas aan het wachten op het antwoord van Mila. Maar Mila liep weg... Jonas zakte door zijn knieën op de grond en barste in tranen uit. Jimmy en Alex liepen snel naar Jonas toe en waren net als Jonas enorm geschrokken van de reactie van Mila. Charlie liep Mila achterna, ook zij begreep de reactie van Mila niet helemaal. Mila liep recht naar de toiletten en sloot zichzelf in een van de toiletten op. Charlie liep de toiletten binnen en zocht Mila. Charlie had geluk er was maar één toilet bezet. 'Mila?' vroeg Charlie met een trilling in haar stem. Eerst hoorde Charlie niets maar toen ze de naam van Mila had gezegd hoorde ze plots gehuil uit het toilet komen. Charlie hoorde haar beste vriendin niet graag huilen, dan voelde ze een steek door haar hart gaan. 'Mila? Wat is er gebeurd?' vroeg Charlie en je kon in haar stem horen dat er enkele tranen waren ontsnapt. Mila gaf maar geen antwoord en dat maakte Charlie ongerust. 'Mila, alsjeblieft! Geef antwoord! Ik ben er voor jou! Weet je dat!' zei Charlie en er ontsnapten opnieuw tranen. Charlie hoorde het slot van het ene bezette toilet open draaien. Charlie opende de deur en zag Mila zitten, ze zag er zo slecht uit. Ze bleef maar huilen. Charlie trok Mila uit het toilet. Ze gingen op de grond zitten en Charlie nam Mila in haar armen. 'Mila, gaat het wel met jou?' vroeg Charlie en hoorde Mila snikken. 'Charlieeeee' zei Mila en barste opnieuw in tranen uit. Jimmy en Alex probeerde Jonas te troosten maar dat lukte echt niet. Jonas was ontroostbaar, hij voelde zich zo slecht. Jonas wilde alleen zijn, maar dat wilden Jimmy en Alex niet, stel je maar eens voor dat hij zichzelf iets aan zou doen. Jonas duwde Alex en Jimmy weg en liep naar een bank waar niemand hem kon zien en niemand hem horen kon. Jonas zette zich op het bankje en trok zijn knieën op en liet zijn hoofd erop rusten en barste opnieuw in tranen uit. Jimmy en Alex besloten hem even alleen te laten. Jonas wist niet wat er net gebeurd was, hij had gedacht dat Mila heel enthousiast ''JA'' zou zeggen, maar nee ze rende weg. Hij meer hij erover nadacht hij meet hij huilde. Hij had zich nog nooit, maar echt nog nooit zo slecht gevoeld, het deed hem heel veel pij dat Mila gewoon weg gelopen was, hij beschouwde dat als een nee en een nee van ik zie je niet graag. Hij was er gewoon kapot van, hij wilde weg. Hij besloot weg te gaan, hij ging naar de uitgang en zorgde er voor dat niemand hem zou zien. Hij stapte in een taxi en vroeg om hem naar huis te brengen. De hele weg heeft hij geen minuut op gehouden met huilen. Toen hij na een lange autorit eindelijk thuis was, betaalde hij de taxichauffeur en liep huilend zijn huis binnen. Zijn moeder was dolblij dat haar zoon terug was. Ze wilde naar hem toe lopen en hem een knuffel geven, maar dat ging niet. Hij was naar zijn kamer gerend, want ze helemaal niet begreep, zoiets zou Jonas nooit doen. Ze rende snel de trap op en klopte ongerust op zijn deur. 'Jonas, liefje? Is alles goed?' vroeg ze en werd een beetje ongerust. Charlie had Mila nog steeds stevig in haar armen. Mila hield de hele tijd haar hand op haar buik, want daar zat Jonas ook wel voor een stukje in. 'Waarom ben je weg gelopen?' vroeg Charlie nadat Mila een beetje was bekomen van alles wat er gebeurd was. 'Ik weet het niet! Jonas is vast heel kwaad op mij! Hij haat me en wil me nooit meer zien!' zei Mila en keek Charlie bang aan. 'Waarom ben je dan weg gelopen?' vroeg Charlie omdat ze er niets van begreep. 'Ik weet het niet! Het overviel me enorm! Ik had dat totaal niet verwacht!' antwoorde Mila en had enorm veel spijt van haar reactie. 'Ik moet eerlijk zijn, ik was ook enorm geschrokken van alles wat er gebeurde maar komaan Mila, hij zat op zijn knie en zong een liet voor jou en vroeg je op de meest romantische manier ten huwelijk! Ik weet dat je van hem houd maar waarom dan die reactie?' vroeg Charlie zat plots heel erg met Jonas in, hij was er zeker kapot van. 'Ik weet het niet! Ik wist niet wat me overkwam en blokkeerde!' zei Mila en barste in tranen uit op de schouder van Charlie. De mama van Jonas kreeg maar geen antwoord van haar jongen en werd steeds ongeruster. 'Jonas, als je nu niet gaat open doen kon ik binnen!' dreigde Tori tegen Jonas maar kreeg nog steeds geen reactie. Ze besloot dan de kamer gewoon binnen te gaan. Ze zag Jonas op zijn bed liggen in een kostuum, ze ging eerst zeggen hoe knap hij er wel niet uit zag, maar toen hoorde ze hem huilen. Ze ging snel naar hem toe en wreef op zijn rug. 'Jonas? Schat? Wat scheelt er?' vroeg ze ongerust, 'Is er iets met Mila?' vroeg ze en hoorde Jonas harder begon te huilen als ze de naam Mila uitgesproken had. 'Jonas, alsjeblieft! Vertel me wat er aan de hand is!' smeekte zijn moeder Jonas echt, want ze maakte zich enorme zorgen. Jonas snikte nog even en ging toen recht zitten. 'We waren aan gekomen in de luchthaven en ik had afgesproken met Alex en Jimmy dat ze van alles mee moesten hebben want ik zou Mila ten huwelijk gaan vragen. Dus we waren bezig met alles klaar te zetten en waren na een tijdje daar ook me klaar. En dan had ik een bericht naar Alex gestuurd dat hij met Mila...' zei Jonas en zei nog maar de naam van Mila en barste in tranen uit. 'Rustig jongen! Ik ben bij jou!' zei zijn moeder en lachte gerust stellend naar haar gebroken zoon, wat haar enorm veel pijn deed. 'Dus ik speelde op mijn gitaar een zelf geschreven liedje dat ik speciaal voor haar geschreven had en vroeg haar daarna ten huwlelijk en ze liep zonder iets te zeggen weg...' zei Jonas en barste opnieuw in tranen uit. Zijn mama legde haar arm om hem heen en hield hem stevig vast. 'Jongen, ze houdt van jou! Daar ben ik zeker van! Ze zal gewoon overdonderd geweest zijn en zal er nu al dik spijt van hebben!' zei Tori en was zeker van wat ze had gezegd. Jimmy en Alex waren zich dood aan het zoeken achter Jonas maar vonden hem maar niet. Ze besloten naar Charlie en Mila opzoek te gaan, en daar deden ze niet lang over. Alex ging de toiletten binnen zonder te kloppen. Charlie en Mila schrokken zich rot. 'Zouden jullie weten waar Jonas is? Hij is weg?' zei Alex en keek de meisje met een lichte angst aan. Mila voelde zich enorm schuldig en sprong snel recht. Ze liep snel de toiletten uit en ging op zoek naar Jonas. Ze wist niet wat ze moest doen. Plots kreeg ze een bericht van...
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...