De volgende ochtend werd Mila wakker en zag dat Jonas nog aan het slapen was, ze begon meteen te glimlachen, hij lag zo mooi te slapen. Ze wist niet wat ze moest doen hem wakker maken of hem laten slapen. Ze dacht even na, maar toen rekende ze uit hoeveel uren hij geslapen had en dat waren er 11, dus besloot ze van hem wakker te maken. Ze kuste hem op zijn voorhoofd en liet hem rustig ontwaken. Hij glimlachte en opende rustig zijn ogen, en er kon niets beters voor zijn ogen zitten dan Mila... Het was precies een droom, ze zat er zo mooi te kijken, al was haar haar door de war en had ze geen make-up aan, ze zag er fantastisch uit, ze had dat helemaal niet nodig die make-up, ze was prachtig. 'Goeiemorgen' glimlachte Mila naar Jonas, 'Heb je goed geslapen?' vroeg ze en keek hem recht in z'n ogen, 'Ik heb geslapen als een roosje, niet z'n een lief, schattig roosje maar zo een stoer roosje!' zei Jonas en moest lachen met zichzelf, 'Je bent duidelijk al beter!' zei Mila en deed haar ene wenkbrauw omhoog, 'Nee, serieus! Hoe voel je je?' vroeg Mila en ze klonk heel ongerust. 'Hé, maak je geen zorgen! Ik voel me al beter!' zei hij en gaf Mila wat hoop, maar ze geloofde het niet voor de honderd procent, hij doet zich altijd stoerder voor dan hij werkelijk is. Jonas ging recht zitten. Hij zat nog maar recht en hij werd bleekwit. 'Hé, Jonas is alles goed?' vroeg Mila maar eigenlijk wist ze het antwoord al. 'Ik...ik...' zei Jonas maar viel flauw, Mila wist niet wat ze moest doen en liep meteen de kamer uit op weg naar Charlie en Jimmy, ze ging raad vragen. Ze klopte als een gek op de deur en rustig en vrolijk deed Charlie open, ze zag meteen aan Mila dat er iets mis was. 'Wat is er?' vroeg Charlie ongerust. 'Het is Jonas' zei ze buitenadem 'Hij is ... kom gewoon mee!' zei ze en liep terug naar hun kamer, Charlie en Jimmy kwamen enkele seconden later de kamer binnen. 'Charlie, Haal een washandje met koud water en breng het me! Mila, ga naar beneden en vraag suiker... veel suiker!' beval hij aan de meisjes, ze stelden geen vragen en deden beide meteen wat hij zei. Charlie bracht het washandje en gaf het aan hem. Hij legde het op het voorhoofd van Jonas, hij kwam rustig weer bij bewust zijn. Mila kwam doodop de kamer weer binnen gestormd met suikers, ze had cola, een pannenkoek en veel losse suiker meegebracht en gaf ze meteen aan Jimmy. Jimmy nam eerst het glas cola en vroeg zonder woorden aan Jonas of hij er van wilde drinken. Hij dronk er 3 slokken van en gaf het terug, al meteen gaf Mila de pannekoek aan Jimmy en ook dat vroeg hij zonder woorden aan Jonas om er een hap van te nemen. Hij beet ervan maar het smaakte naar niets zei hij en gaf de pannenkoek terug, Mila ging naast hem zitten en vroeg of hij al beter was. Hij zei dat alles oké was hij ging staan en liep heel voorzichtig naar het balkon, al snel liep Mila hem achterna en hielp hem gaan. Ze gingen samen naar buiten. Jonas haalde een keer of 2 diep adem en vroeg of ze weer naar binnen konden gaan. 'Jij blijft vandaag in je bed!' beval Mila hem, hij keek haar aan en zag dat ze het echt meende. 'Ik denk ook dat dat het beste is!' zei hij terleurgesteld. 'Jullie maken er een leuke dag van! Beloof het me?' zei Jonas tegen zijn vrienden. 'Ik blijf bij jou!' zei Mila. 'Hoe graag ik dat ook zou hebben...' zei hij 'Maar ga mee met Charlie en Jimmy! Ik wil jou laatste dag niet verpesten!' zei hij tegen Mila en dat meende hij uit het diepste van zijn hart. 'Nee, ik blijf bij jou zeg ik! Of je dat nu wilt of niet!' zei ze en dat meende zei ook. Jonas glimlachte naar Mila om haar zo te gaan bedanken. 'Jimmy en Charlie, jullie moeten beloven dat jullie er een fantasische dag van maken!' beval Jonas ze een beetje. Jimmy glimlachte, 'Dat zullen we zeker doen! En wie weet ben je deze beter en kunnen we samen gaan eten!' zei Jimmy. 'Ja, is goed!' antwoordde Jonas en glimlachte.
JE LEEST
Jila
FanficHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...