Onverwachts

592 31 20
                                    

Mila begon te lachen en legde haar hoofd terug neer op zijn schouder, alles voelde goed. Nee, wat zeg ik het voelde perfect. Mila voelde zich plots niet goed. Ze bleven de hele dag nog binnen en gingen snel slapen. De eerst 13 dagen vlogen voorbij, het was er prachtig weer en ze hadden natuurlijk elkaar. Ze hadden het zo naar hun zin. 'Mila, schat! Ik heb slecht nieuws!' zei Jonas en nam de beide handen van Mila stevig vast en keek naar de grond. Mila wist niet wat hij nu ging zeggen, ze maakte zorgen. 'Jonas? Wat is er?' vroeg ze met een trilling in haar stem. 'We moeten onze koffers maken!' antwoordde Jonas en was helemaal niet blij dat hij dat moest zeggen. Mila zei geen woord, maar wat ze wel deed, dat was zo veel beter dan woorden. Ze nam hem in haar armen en liet hem voor een hele tijd niet meer los. 'Ik hou van je!' zei Mila en kuste hem vol liefde op de mond, waardoor Jonas een glimlach op zijn lippen kreeg. 'Ik zie jou, euhm ik bedoel jullie ook heel graag!' zei Jonas en legde zijn hand op haar buik. Mila glimlachte trots naar hem en nam hem nog een keer in zijn armen. Ze pakten hun koffer in en checkten uit. Ze stapten de taxi in die hen naar de luchthaven zou gaan brengen. Al snel zaten ze op het vliegtuig richting België. Ze stapten het vliegtuig af en liepen naar hun koffers. Het was Mila al enorm opgevallen dat Jonas heel erg nerveus was. 'Jonas? Wat is er aan de hand? Je lijkt zo nerveus?' vroeg Mila en hield Jonas tegen en keek recht in zijn ogen. 'Er is niets aan de hand!' loog Jonas en had het daar moeilijk mee, liegen tegen zijn grote liefde was heel lastig. Toen ze de luchthaven binnenkwamen in België stonden daar 3 mensen, 3 mensen die heel veel voor hun betekenden. Al snel had Charlie Mila en Jonas zien aankomen. Jonas had gebeld naar de 3 en zo had hij iets kunnen regelen. Charlie was dol gelukkig dat Mila terug in haar armen lag, ze had haar vriendin echt wel gemist. Als snel kwamen ook Alex en Jimmy aangerend. 'Alles is in orde!' fluisterde Alex in het oor van Jonas. Dat maakte het er niet beter op voor Jonas hij werd als maar nerveuser. Charlie overspoelde Mila met van allerlei vragen. 'Jongens? Gaan we anders nog niet iets gaan drinken?' stelde Charlie voor en keek de jongens smekend aan. 'Ja, lijkt mij een geweldig idee!' antwoorde Alex mysterieus. Mila en Charlie hadden enkel ja gehoord en liepen al naar een bar. Jonas hield Jimmy en Alex tegen, 'He jongens! Ik wil dat jullie Mila bezig houden en zeker dat ze binnen blijft en dan maak ik hier alles klaar!' zei Jonas en keek Jimmy en Alex met een bredere glimlach aan. 'Mag ik niet helpen?' vroeg Jimmy en keek Jonas smekend aan. 'Waarom wil je helpen?' vroeg Jonas aan Jimmy. 'Wel, je kent me ik flap er nog al graag eens iets uit wat ik beter niet zou zeggen!' zei Jimmy en zag meteen aan de blik van Jonas dat dat het beste idee was. 'Ja, dat is inderdaad een goed idee! En Alex jij houd de meisje binnen en ik stuur je dan een bericht als je met Mila naar buiten mag komen!' zei Jonas en ademde eens diep in en uit en zag het helemaal zitten. 'Wat moet ik tegen de meisjes zeggen als jullie niet mee met me zijn?' vroeg Alex aan Jonas en was ook zelf in de plaats van Jonas nerveus. 'Je verzint wel iets! Maar wel iets geloofwaardig e!' zei Jonas en lachte naar Alex. 'Oké, ik zie je straks! Nu gaan we het hier helemaal klaar maken!' zei Jonas en liep met Jimmy weg. Alex ging met veel stress naar de meisjes toe. En al snel had Charlie gezien dat Jonas en Jimmy er niet bij waren. 'Waar zijn Jonas en Jimmy?' vroeg Charlie meteen aan Alex en al snel dacht hij dat hij wel wat meer bedenkt tijd verdient had. 'Ze zijn nog iets aan het regelen.' antwoorde Alex en zag vragende blikken van de reis. 'Ja, iets van het hotel!' voegde hij eraan toe omdat hij vond dat hij iets te veel had gezegd. Hij ging bij de meisje aan de tafel zitten, maar luisterde naar niets wat ze zeiden, hij keek alleen maar op zijn gsm. 'Seg, Alex! Verwacht je iets speciaals?' vroeg Mila plagend. Al snel kwam Alex rood maar schudde van nee. De meisjes trokken zich er niets van aan en babbelden verder. Jimmy was van alles aan jet klaar zetten en Jonas deed een kostuum aan. Hij was op van de zenuwen. Alles was klaar. Er was een rode loper uit gerold en op het einde van die rode loper stond Jonas klaar. Er stonden om de meter een ballon in de vorm van een hartje en er lagen vele rozenblaadjes op de grond. Al de mensen die daar rond liepen kregen een spontane glimlach op hun lippen. 'En ben je er klaar voor?' vroeg Jimmy en zag de enorme stress op het gezicht van Jonas. 'Ja, ik ben er klaar voor!' antwoorde Jonas met een gedwongen glimlach. 'Dan stuur ik een bericht naar Alex!' stelde Jimmy voor en nam zijn telefoon al uit zijn zak. Jonas knikte en haalde nog even diep adem en ademde nog eens diep uit. Het zou gaan gebeuren. 'JAAAAAH!' riep Alex plots luid waardoor hij alle aandacht op hem kreeg. Mila en Charlie keken hem vragend aan. 'Wat si er?' vroeg Charlie nieuwsgierig. 'Euuhm, we moeten naar de jongens gaan!' zei Alex en ging al recht gaan staan. De meisje luisterden naar wat Alex zei en gingen ook recht staan. Ze liepen samen maar de uitgang van de bar. Al snel viel Mila de rode loper op. Alex hield Charlie tegen en zei tegen Mila dat ze de rode loper gewoon moest volgen. Opnieuw deed Mila wat hij vroeg en volgde de rode loper. Al snel kwam daar bij haar ook veel stress bij te kijken. Alex nam Charlie bij haar arm en trok haar mee naar de plaats waar alles gaan gebeuren zou. Charlie wist niet wat er gebeurde. Toen ze waren aan gekomen begreep Charlie het meteen. Toen Jonas Mila zag afkomen nam hij zijn gitaar vast en begon een liedje te spelen, Mila keek voortdurend naar de grond. Totdat ze plots een gitaar hoorde, dat kon alleen maar Jonas zijn.

Milaaaa, mijn allerliefste schat!

Hier  zit ik dan op mijn knie om jou iets te vertellen.

Je weet dat ik ontzettend veel van je hou en dat wil ik nu nog even duidelijker maken...

Mila was meteen ontroerd en begon te huilen, ze liep snel naar Jonas toe naar stopte net voor hem. Jonas haalde iets uit zijn zak en opende het. 'Aller, allerliefste Mila, mijn schat! Zou jij met mij willen trouwen?' vroeg Jonas en keek Mila nerveus aan...

JilaWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu