Jonas keek op de klok en zag dat het binnen de 5 minuten zou gaan bellen. Hij kon niet wachten, het zou een onvergetelijke avond worden. Samen met Mila. Maar het was natuurlijk ook leuk dat Jimmy en Charlie meegingen.
Het was nog 1 minuut, Jonas deed teken naar Jimmy dat het binnen de minuut zou gaan bellen. Meneer Thijs zei toen de bel ging 'Leuk dat je mijn les goed hebt gevolgd! Jonas!' Jonas lachte en ging er razend snel met Jimmy van door! 'Het is zo ver!' Zei Jonas tegen Jimmy. 'We maken er een onvergetelijke avond van!'
Mila en Charlie stonden al aan het kluisje te wachten op Jonas en Jimmy. 'Ahhh! Jullie komen toch nog opdagen!' Zei Mila serieus, maar ze kon haar lach niet bedwingen. 'Ja, sorry!' Zei Jimmy. 'Jimmy, ik meende het wel niet e!' Zei Mila. 'Ahh, oké!' En hij lachte een beetje. 'Zullen we?' Vroeg Jonas. 'We gaan!' Zei Charlie. 'Maar euhhm naar waar gaan we?' Vroeg ze. 'Dat is een verrassing! Alleen ik weet waarheen!' Zei Jonas. 'Dus verlies me niet!' Zei hij heel serieus. Charlie trok grote ogen en Jonas zei meteen 'Hé Charlie, grapje het is veilig!' Lachte Jonas. Ze verlieten het DAM en gingen er te voet van door. Ze kwamen aan in het park, waar bij het meer den mooie tent stond, de tent ging vol let lichtjes. Mila stond met haar mond vol tanden en ze zei 'Wauw! Je bent zo...' En de rest van haar woorden slikte ze in. 'Wat is hij?' Vroeg Charlie. 'Een schatje!' Antwoordde Mila zonder dat Charlie dat had verwacht! Er stond bij het meer een picknicktafeltje. Ze gingen er met z'n allen aanzitten. Mila en Charlie naast elkaar en Jonas en Jimmy naast elkaar. Jonas keek in de ogen van Mila en Jimmy in de ogen van Charlie. Het was er echt gezellig er werd veel gelachen en het werd snel donker. Charlie vroeg 'Moeten wij niet naar huis?' Waarop Jonas meteen antwoordde 'Nee dat is niet de bedoeling! We slapen met z'n allen in de tent! Gezellig toch? Of liever niet? Want ik heb nog een verrassing voor straks!' Zei Jonas met een grote glimlach op zijn gezicht. 'Ohhhh! Fantastisch! Ik hou van verrassingen!' Zei Charlie.
Na veel praten, lachen, maar ook soms gênante stiltes, was het tijd voor de grote verrassing van Jonas.
'Oké, we moeten in teams! Ik met Mila en Jij met Charlie?' Vroeg Jonas naar Jimmy, maar de meisjes hoorden het ook! 'Ja, leuk met Jimmy!' Zei Charlie heel enthousiast. Jimmy lachte. 'Oké, dat is dan ook geregeld!' Zei Jonas. 'Kom Jimmy wij gaan eerst!' Zei Jonas. Ze daalden de berg af naar het water. Waar beneden in het water 2 bootjes stonden die werden verlicht. Het was prachtig. 'Mila, geef me je hand! Alstublieft!' Vroeg Jonas lief aan Mila. Ze gaf haar hand en kneep goed in het hand van Jonas. Jimmy deed het zelfde en vroeg aan Charlie ' Mag ik je hand?' Vroeg hij heel lief aan Charlie. 'Natuurlijk mag jij mijn hand!' Zei ze. Jonas keek Jimmy aan en knipoogde. Ze daalden allemaal de berg af. Jonas tilde Mila op en zette haar rustig neer in het bootje. Hij nam haar bij haar buik en ze begon luid te lachen en riep ' Hou ermee op! Kietel me niet! We gaan in het water vallen!'
'Dat gebeurt niet! En als het wel gebeurt red ik jou wel!' Zei gij tegen Mila. Maar die kon niet stoppen met lachen. Jimmy pakte het anders aan. Hij ging zelf eerst in het bootje staan en vroeg beide handen van Charlie, die ze zonder enige twijfel meteen aan hem gaf. Toen ze eindelijk allemaal in het bootje zaten zei Jonas 'Oké Jimmy, het is de bedoeling dat deze prachtige meisje de bootrit van hun leven krijgen! Ik heb een prachtige route uitgestippeld. Dus ik vertrek eerst en jij volgt mij! We laten deze meiden eens zien hoe sterk we zijn!' Mila en Charlie lachten naar elkaar en ze waren onder de indruk! Jonas begon te peddelen. Mila keek naar die vele spieren die door zijn hemd heen kwamen. Ze was weer onder de indruk. Ze waren nog maar net vertrokken en Mila stond recht en ging tegen Jonas aan zitten! 'Je bent geweldig!' Zei ze na een paar minuten stilte. Jonas lachte. Jimmy en Charlie waren ver achter. Jonas had niet meer op die 2 gelet. Hij riep naar Jimmy en daarna naar Charlie maar kregen geen antwoord. Jonas draaide zich in 1 seconde om en zag dat ze niet mee waren.
Jimmy en Charlie waren ergens aangespoeld met het bootje maar wisten niet waar! Ze konden zich niet oriënteren. Charlie zei 'Jimmy. Ik ben bang! Blijf je bij mij?' Jimmy keek haar aan en zei 'Natuurlijk blijf ik bij jou! Ik laat je niet achter! Je bent veel te belangrijk voor mij!' Zei Jimmy.
Charlie ging tegen Jimmy aanliggen en Jimmy sloeg zijn arm rond haar, als het ware een soort schild om haar te beschermen.
Mila en Jonas werden ongerust. Ze vaarden terug en zagen Charlie en Jimmy zitten en dachten allebei. Die laten we met rust, die redden zich wel.
Jimmy wilde de enge gedachte uit Charlie haar hoofd krijgen en begon haar te kietelen. Ze lachte heel luid. Tot ze plots elkaars handen vasthadden. Ze voelden beide hetzelfde warme gevoel door hun lijf gaan. Jimmy dacht dit is mijn kans. Het is nu of nooit.
Hij ging dichter naar Charlie toe en ...
JE LEEST
Jila
FanficHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...