Er lagen 2 dekentjes op het gras en op dat dekentje lagen er plaids, het lag er vol met lichtjes en er waren ook vele kaarsen, het zag er gewoonweg prachtig uit. Jonas en Jimmy stonden beide met hun mond vol tanden dat hadden ze helemaal niet verwacht. 'En vind je het mooi?' vroeg Mila aan Jonas en nam hem vast aan zijn buik, Jonas zei geen woord maar kuste haar op haar voorhoofd, en zo wist Mila dat hij het fantastisch vond. 'En hoe vind jij het?' vroeg Charlie nerveus. 'Ik... Ik vind... Ik vind het fantastisch!' zei Jimmy en kuste Charlie op de mond. Charlie glimlachte en knuffelde Jimmy stevig. Ze liepen samen met z'n allen naar de dekentjes, ze gingen beide op de dekentjes zitten. Jonas zette zich met zijn handen haar achteren en Mila lag op zijn borstkas. Ze lagen beide geweldig, er werd geen woord gezegd, maar daar kwam al snel verandering in. 'Waar heb ik dit eigenlijk aan verdient?' vroeg Jonas plots nieuwsgierig, Mila rechtte haar hoofd zodat ze in de ogen van Jonas kon kijken en antwoorde op de vraag van Jonas 'Omdat ik van je hou!' zei ze verleidelijk. 'Ohhh, wat ben jij toch een schatje!' zei Jonas en kuste haar op de mond. Ze lachten lief naar elkaar en Mila legde haar hoofd opnieuw op de borstkas van Jonas. Jimmy en Charlie lagen beide neer, Charlie lag met haar hoofd op de buik van Jimmy, er werd ook geen woord gezegd ze keken beide naar de sterren en dat was al meer dan genoeg. Jonas ging na een tijdje ook op zijn rug liggen. Mila, Jonas, Charlie en Jimmy keken met z'n allen romantisch naar de sterren tot dat hun ogen te moe waren om nog open te blijven, het was zo'n hectische dag geweest, ze vielen als blokken in slaap. Toen Jonas wakker werd gemaakt door de zonnestralen die op zijn oogleden en hem zo wekten. Jonas wist dat hij Mila moest wakker maken, maar hij haatte het om Mila te moeten wekken, maar hij deed het toch, hij kuste haar op haar voorhoofd maar er kwam geen beweging, dus moest hij over gaan naar stap 2. Hij zette zich rechter en kuste haar op de mond, natuurlijk werd ze daar wel van wakker, zelfs al lachend. 'Jij stoute meid!' zei Jonas, Mila lachte 'Jij was al wakker van de kus op je voorhoofd niet?' vroeg Jonas maar wist eigenlijk het antwoord al. 'Ja, ik wilde je plan B wel eens weten!' zei ze speels en glimlachte uitdagend naar Jonas, 'Oké, als je dat graag wil weten dan...' zei Jonas en nam Mila vast en kuste haar nog een keer, maar deze keer langer, het was adembenemend, letterlijk, ze waren buiten adem. Mila ging weer liggen en ook Jonas ging liggen. Charlie werd wakker en wekte Jimmy door hem te knuffelen, hij werd wakker met een grote glimlach op zijn gezicht. Toen ze eindelijk allemaal recht stonden gingen ze naar school, daar hadden ze helemaal geen zin in, maar het positieve was dat het vrijdag was. Ze liepen met z'n allen samen naar het DAM, ze waren mooi op tijd in school, ze hadden nog tijd om naar buiten te gaan en nog even op een bankje te gaan zitten. Jonas vroeg toen de bel ging welke les zijn vrienden hadden, maar dikke pech, ze hadden allemaal een andere les, ze zaten dus niet samen. Maar nogmaals het was vrijdag dus dat was wel goed. De lessen gingen snel voorbij, het was snel middag, ze gingen met z'n allen samen buiten eten, zo gezellig. Ze namen eten en gingen naar buiten. Jonas ging natuurlijk naast Mila zitten en Charlie ging naast Jimmy zitten, en Alex, ja die zat erbij. Maar ze negeerden hem helemaal niet, ze kusten niet in zijn buurt, hij werd overal bij betrokken, hij werd niet in de steek gelaten , zo waren zijn vrienden niet. Ook de pauze was snel gedaan, Charlie en Jimmy hadden samen theater en Mila had dans en Jonas en Alex muziek. Ze gingen samen naar de les en ook dat verliep snel en vlot. Al snel luide de bel van het einde van de dag. Jonas ging mee met Mila en Charlie en Jimmy gingen ook samen naar het huis van Jimmy. Mila en Jonas liepen hand in hand naar huis. Jonas en Mila kwamen thuis en gingen in de zetel zitten. 'En wat gaan we doen?' vroeg Mila aan Jonas, 'Ik had gedacht dat we naar een film konden kijken en popcorn eten' stelde Jonas en ging eigenlijk al recht staan. 'Dat is een geweldig idee! Ik zoek een film uit en jij gaat je kookkunsten tonen en popcorn maken? Is dat goed?' vroeg Mila aan Jonas en kreeg er al helemaal zin in. 'Top!' antwoordde Jonas en liep naar de keuken. Jonas nam een zak met maïs uit de kast en las hoe hij dat moest klaarmaken, dat ging allemaal vlotjes, hij stond na 5 minuten al terug bij Mila in de woonkamer die op het tapijt zat uit te zoeken welke film ze zouden kijken. 'En welke film word het?' vroeg Jonas nieuwsgierig aan Mila. 'Ik zou wel eens graag de film The Fault in our Stars zien!' zei Mila maart voegde er nog aan toe 'Dat hoeft nu niet! Ik wil gerust een ander film kijken hoor!' zei Mila. Jonas lachte lief 'Voor mij is dat heel goed hoor! Zolang ik jou maar bij mij heb!' zei Jonas heel romantisch. Mila stak de DVD in de DVD recorder en ging naast Jonas in de zetel zitten. Jonas zette hem in de zetel en Mila ging tegen hem aan liggen en de popcorn stond tussen beide. De film begon te spelen en beide keken ze met heel veel aandacht naar de film. Er kwam een emotioneel stuk aan en Mila barste in tranen uit, Jonas zag dat Mila het moeilijk kreeg en door haar liep er ook een traan over zijn wang, 'He, Mila? Alles oké?' zei hij terwijl hij de film op pauze zette. 'Dat is net hetzelfde als wat mijn moeder had, die domme kanker, het maakt alles kapot!' zei Mila kwaad. Jonas wist niet wat hij moest zeggen dus nam hij haar stevig in zijn armen en kuste haar rustig. Toen Mila een beetje rustiger was zette Jonas de film terug aan. Er werd nog maar weer een woord gezegd en Mila barste terug in tranen uit. Jonas zette de film niet op pauze maar nam haar wel in zijn armen en ze legde haar hoofd op zijn borstkas. Ze keken verder naar de film totdat het einde van de film er was. Jonas zag dat Mila in slaap was gevallen en wilde haar niet wekken, want hij wist als hij dat zou doen dat ze heel moeilijk in slaap zou vallen. Hij nam haar vast als een baby en droeg haar naar de kamer, Jonas deed de deur spectaculair open en legde Mila op het bed. Jonas deed zijn kleren uit en deed een t-shirt aan. Mila had haar joggingsbroek aan en een t-shirt hij dacht dat dat wel niet nodig was om haar pyjama aan te doen dus liet hij het zo. Hij ging naast Mila in het bed liggen, maar toen...
JE LEEST
Jila
FanfictionHet verhaal gaat over de verliefde Mila en Jonas! Je kan ze kennen van hun band Ghost Rockers, die top zijn! Als je wil weten hoe en wat er allemaal gebeurt tussen die 2 moet dit zeker lezen! Hopelijk vinden jullie dit leuk! Laat gerust een reactie...